Lodówka inox - jak zlikwidować rysy?

1. Data: 2005-06-14 14:23:17

Temat: Lodówka inox - jak zlikwidować rysy?
Od: "Łukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Na moje nieszczeście nabylem lodówkę ze stalową niby obudową a więc inox.
nie dosc ze widac na niej wszystkie slady rąk to jeszcze podczas czyszczenia
porysowalem powierzchnie. Gąbka nie byla zbyt twarda, ale ten inox okazał
sie cholernie miekki. Ryski nie sa głebokie ale widoczne.
Czy ktos wie jak je usunać?
Z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi
Łukasz

2. Data: 2005-06-14 14:53:19

Temat: Re: Lodówka inox - jak zlikwidować rysy?
Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz napisał(a):
> [...]
> porysowalem powierzchnie. Gąbka nie byla zbyt twarda, ale ten inox okazał
> sie cholernie miekki. Ryski nie sa głebokie ale widoczne.

Do czyszczenia uzywa sie miekkich szmatek typu ircha i specjalnych
mleczek. Teraz juz raczej po ptokach...

Pozdrawiam

Maciek

--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl

3. Data: 2005-06-14 15:48:24

Temat: Re:
Od: Anna <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz napisał(a):
> [...]
> porysowalem powierzchnie. Gąbka nie byla zbyt twarda, ale ten inox okazał
> sie cholernie miekki. Ryski nie sa głebokie ale widoczne.

Ja bym magnesik bajerancki przyczepiła bo rysek to się raczej nie da
zetrzeć. Chyba , że zrobić nowy "dizajn" na całej lodówce :o)

pozdrawiam

Ania

4. Data: 2005-06-14 16:15:31

Od: "firma zsw" <z...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Można spróbować przepolerować bardzo drobną pastą polerską do lakierów
samochodowych, mechanicznie lub ręcznie.
Z pozdrowieniami zsw.
Naszych mebli nie kupisz w żadnym sklepie
w.. zsw.com.pl

5. Data: 2005-06-14 19:05:35

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-14 16:23, Łukasz napisał(a):
> [...]
> porysowalem powierzchnie. Gąbka nie byla zbyt twarda, ale ten inox okazał
> sie cholernie miekki. Ryski nie sa głebokie ale widoczne.

Spróbuj pastą do zębów (niekoniecznie tą najdroższą), przecież to bardzo
delikatna pasta polerska. Gorzej już nią nie zrobisz, niż masz.

--
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

6. Data: 2005-06-15 06:19:52

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olo" <w...@j...cy> napisał w wiadomości
> Spróbuj pastą do zębów (niekoniecznie tą najdroższą), przecież to bardzo
> delikatna pasta polerska. Gorzej już nią nie zrobisz, niż masz.

... najlepiej najpierw w jakimś mniej widocznym miejscu - np. przy podstawie

rokko

7. Data: 2005-06-15 07:55:44

Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz" <l...@w...pl> wrote in message news:d8mp8j$j7e$1@news.onet.pl...
> [...]
> porysowalem powierzchnie. Gąbka nie byla zbyt twarda, ale ten inox okazał
> sie cholernie miekki. Ryski nie sa głebokie ale widoczne.

Nie ma to jak tańsze, zwykłe białe lodówki ;)
Ja mam prostą radę - oblep ją czymś. Na mojej lodówce (na magnesikach)
"mieszkają" już: mysz oraz żółty ser z pomidorem na deseczce (pamiątki z
Kazimierza Dolnego), chodzi sobie także fajna włochata krowa (łapki ma z
magnesem) i łoś. A do tego takie fajne tabliczki National Geographic z
różnymi pejzażami w formacie karty kredytowej :)

pzdr
topjes

8. Data: 2005-06-19 11:23:40

Od: "Krzysiek Z." <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na moje nieszczeście nabylem lodówkę ze stalową niby obudową a więc inox.
> nie dosc ze widac na niej wszystkie slady rąk to jeszcze podczas
> [...]

Witam!
Do śladów po palcach, zabrudzeń itp najlepsza jest pianka firmy WURTH
(panowie serwisanci często takową używają). Do rys i większych zabrudzeń na
nierdzewce można spróbować mleczka (pasty) w/w firmy ale tu już nie
gwarantuję efektu - wszystko zależy od głębokości rys.
Pozdrawiam
Krzych

9. Data: 2005-06-19 19:56:01

Od: "Belmo" <belmopg(usun)@z.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> porysowalem powierzchnie. Gąbka nie byla zbyt twarda, ale ten inox okazał
> sie cholernie miekki. Ryski nie sa głebokie ale widoczne.

z ciekawosci - jaka to lodowka ?

Pozdrawiam
Belmo

10. Data: 2005-06-20 18:47:50

Od: "Łukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z ciekawosci - jaka to lodowka ?
>
> Pozdrawiam
> Belmo

Ariston MBA 3832
Wszystko extra oprocz obudowy...:)
Ł.

jaki adres?
Zupa z bambusa (zupa bambusowa:P)
zamrazanie
Naprawa Grila teflonowego
Do bella w sprawie kurka czerwonego i innych