Lodowka - pytanie

1. Data: 2002-08-20 13:51:15

Temat: Lodowka - pytanie
Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze troche glupie, ale nie wiem, a instrukcje gdzies wlozylam, zeby nie
zgubic :)
Mam taka wielka lodowke 2 czesciowa - na dole jest zamrazarka na gorze
lodowka. Gdzie jest najzimniej? U mojej Mamy zamrazalnik byl w srodku - taki
maly na gorze i wszystko bylo jasne: na gorze miesa, wedliny itp, nizej
coraz cieplej - nabial, warzywka etc. A u mnie? Ja nie wiem ... logicznie
powinno byc najzimniej na dole - nad zamrazarka, ale wiekszosc rzeczy nie
dziala wedlug mojej logiki ... Moze Wy wiecie :)

--
Marta MJ

"Worry is misuse of the imagination"

Mary Crowley

1. Data: 2002-08-20 13:53:53

Temat: Re: Lodowka - pytanie
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta MJ" <m...@b...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> powinno byc najzimniej na dole - nad zamrazarka, ale wiekszosc rzeczy nie
> dziala wedlug mojej logiki ... Moze Wy wiecie :)

Kup sobie termometr do lodówki
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-08-20 13:55:37

Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie wiem ... logicznie

> Kup sobie termometr do lodówki
> --
> Joanna

No a jak bym tak chciala bez kupowania ? To jak powinno byc?

Marta

1. Data: 2002-08-20 13:59:36

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie wiem ... logicznie
> nie

> No a jak bym tak chciala bez kupowania ? To jak powinno byc?

Jeśli to jest jednoagregatowa lodówka to powinno być najzimniej najbliżej
zamrażarki...
A może być typ podała, wtedy jeśli ktoś ma taką samą...

1. Data: 2002-08-20 14:08:33

Od: "Extra Virgine" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta MJ <m...@b...com.pl> napisał(a):

> [...]
> powinno byc najzimniej na dole - nad zamrazarka, ale wiekszosc rzeczy nie
> dziala wedlug mojej logiki ... Moze Wy wiecie :)

Heja!
Zrób tak:
- jeśli masz bluzkę lub sukienkę z długimi rękawami, podwoń je tak wysoko,
jak tylko możesz, jeśli masz krótkie rękawki lub nie masz nic na sobie,
przejdź od razu do następnej czynności;
- otwórz obie częście lodówki;
- lewą rękę wsadź do górnej części, lewą do dolnej, możesz równiż zrobić to
odwrotnie - staraj się włożyć ręce do lodówki maksymalnie głęboko [jeśli
lodówka jest pełna, najpierw ją opróżnij]
- tam, gdzie ręka Ci pierwsza zmarznie, jest zimniej, niż tam, gdzie druga
ręka Ci nie zmarznie.

Jeśli musiałaś opróżnić lodówkę z zawartości i osnaczyłaś tą zawartośc z
której częsci pochodzi - to to jest również dobry sposób na rozponanie
mrożenia. Zawartość bowiem z części zimniejszej dłużej pozostanie w stanie
zamrożonym w przeciwiństwie do zawartości pochodzącej z część nie
najzimniejszej.

W razie jakichkolwiek wątpliwości dawaj cynk śmiało!

pozdr,
grzesio [nudny]

1. Data: 2002-08-20 14:12:42

Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamrażarki...
> A może być typ podała, wtedy jeśli ktoś ma taką samą...

Lodowa jest dwuagregatowa Brandt bez numerkow w widocznym miejscu.

MMJ

1. Data: 2002-08-20 14:18:09

Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najzimniejszej.
>
> W razie jakichkolwiek wątpliwości dawaj cynk śmiało!

No to chyba moja logika tym razem zadzialala, choc moze to byc
autosugestia - zimniej jest na dole :)) A z tym zamrazaniem to tak? Bo mi
chodzilo tylko o chlodzenie ...:)) To chyba zamrozone rzeczy musze w lodowce
ulozyc, ktore najszybciej sie rozmrozi to tam najcieplej :)) A zamrazalnik
mrozi najszybciej i najbardziej na gorze - to pamietam z instrukcji.

Dzieki,

Marta MJ

1. Data: 2002-08-20 14:19:32

Od: "Extra Virgine" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta MJ <m...@b...com.pl> napisał(a):

> [...]
> ulozyc, ktore najszybciej sie rozmrozi to tam najcieplej :)) A zamrazalnik
> mrozi najszybciej i najbardziej na gorze - to pamietam z instrukcji.

Całuski Marta! Całuski!!!

pozdr,
grzesio [nudny[
ps. mmm... ale ja lubię takie kobiety!

1. Data: 2002-08-20 14:32:03

Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> grzesio [nudny[
> ps. mmm... ale ja lubię takie kobiety!

tak tak .. wiemy, wiemy ...
???

MMJ

1. Data: 2002-08-20 17:04:50

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Aug 2002 16:18:09 +0200, "Marta MJ" <m...@b...com.pl>
wrote:

> [...]
>ulozyc, ktore najszybciej sie rozmrozi to tam najcieplej :)) A zamrazalnik
>mrozi najszybciej i najbardziej na gorze - to pamietam z instrukcji.

Bardzo dobrze , dostatecznie , 3+... zimno na dole zawsze - praw
fizyki pan nie zmienisz... jeszcze zalezy gdzie sa dmuchawy (jezeli
takowe masz w lodowce) w ich okolicy bedzie najzimniej...
;-))))
Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

Mojo
RYBA smażona marynowana, czyli moje wkupne
placek zbójnicki
Kombinacje plackowe-pytanie
wina