Lodowki LG - warto?

1. Data: 2004-08-30 10:46:26

Temat: Lodowki LG - warto?
Od: "Lu" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zamierzam kupic lodowke firmy LG i powaznie zastanawiam sie, czy to bedzie
dobry krok. macie moze jakies uwagi dotyczace sprzetu AGD tej firmy?

z gory dzieki

Lu

1. Data: 2004-09-02 18:24:38

Temat: Re: Lodowki LG - warto?
Od: "Katka" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zamierzam kupic lodowke firmy LG i powaznie zastanawiam sie, czy to bedzie
> dobry krok. macie moze jakies uwagi dotyczace sprzetu AGD tej firmy?

Ja mogę polecić, mam wprawdzie dopiero rok, ale jak na razie działa bez
zarzutu.

Pozdrawiam
Katka

1. Data: 2004-09-02 20:52:41

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katka" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

> Ja mogę polecić, mam wprawdzie dopiero rok, ale jak na razie działa
bez
> zarzutu.

z lodowka tak jak z wszystkim sprawa losowa, zalezy jak sie trafi, u
mnie do tej pory chłodzi stara lodówka jeszcze radzieckiej produkcji
DONBAS i nie chce sie zepsuc a ma juz 24 lata :-)

1. Data: 2004-09-03 17:34:16

Od: "czytelnik" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Katka" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
> bedzie
> firmy?

Mam od 3 lat sprawuje się bardzo dobrze, szczególnie użyteczne jest system
non-frost - nie ma żadnego lodu i szronu w zamrażalniku nic się nie skleja, a
jeszcze lepszy w samej chłodziarce sytem multi air flow (nawiem powietrza) -
dzięki temu nigdy nie mamy obślizgłych kiełbasek czy szynki kapiącj wodą
jakie są w innych lodówkach.

1. Data: 2004-09-09 20:36:03

Od: "J.S.K." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Moja znajoma ma lodówkę tej firmy. Jedno co mnie w niej ujęło to to, że jest
baaaardzo cicha. Polecam.

joanna

Z jakiego drewna łóżko...
problem z drzwiami i kinem domowym