Butla gazowa

1. Data: 2004-08-28 19:57:47

Temat: Butla gazowa
Od: Kris <K...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam kilkuletnią butlę gazową turystyczną - nieużywaną - ale w kolorze
czerwonym. Czy żeby ją używać wystarczy że ją przemaluję na zielono i
na stacji benzynowej nabiją mi ją bez problemu?

--
Pozdrowienia,
Kris

1. Data: 2004-08-29 22:25:14

Temat: Re: Butla gazowa
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 28 Aug 2004, Kris wrote:

> Mam kilkuletnią butlę gazową turystyczną - nieużywaną - ale w kolorze
> czerwonym. Czy żeby ją używać wystarczy że ją przemaluję na zielono i
> na stacji benzynowej nabiją mi ją bez problemu?

Na stacjach benzynowych nie wolno już napełniać butli. Inna rzecz, że
niektóre stacje wiele sobie z tego nie robią. Co do pierwszej części
pytania - tak, wystarczy przemalować. Jeżeli nie skończył się okres
legalizacji.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2004-08-29 22:50:08

Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kris" <K...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czerwonym. Czy żeby ją używać wystarczy że ją przemaluję na zielono i
> na stacji benzynowej nabiją mi ją bez problemu?

Nabijają w kolorze Unii :/ (niebieski)
Gdzieś słyszałem że wymiana czerwonej na niebieską to koszt 32 zł.
Gdzieś słyszałem że ludzie przynoszą do nabicia czerwone butle w siatce,
ponoć `cepeeniarze wówczas nie widzą` koloru butli i napełniają czerwone.

--
-Crimson-

1. Data: 2004-09-01 09:42:58

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ponoć `cepeeniarze wówczas nie widzą` koloru butli i napełniają
czerwone.

a ja slyszalem ze przemalowuja czym sie da np sprejami dla graficiarzy
nawet jak odlazi to i tak zawsze mozna powiedziec ze bylo niebieskie ale
podklad byl czerony :-)

wazna jest legalizacja (chyba wbita na kolnierzu)

Ciuszki i zabawki do oddania
Wanna z hydromasazem
Samodzielna renowacja parkietu?
Skoro już o robalach mowa...