Z jakiego drewna łóżko...

1. Data: 2004-08-30 10:11:24

Temat: Z jakiego drewna łóżko...
Od: "Tomac" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam dylemat co do materiału z którego zostanie zrobione łóżko do sypialni -
producent oferuje łóżka z sosny i buku.

Drewno będzie barwione na czereśnię, więc kwestia koloru drewna nie ma
znaczenia. Sosna jest co tańsza i ma wyrażne słoje - pasowałyby do paneli
(dąb górski deska).
Macie jakieś sugestie? Czy buk jest twardszy od sosny?

Pozdrawiam,
Tomac

1. Data: 2004-08-30 19:04:41

Temat: Re: Z jakiego drewna łóżko...
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomac" <q...@g...pl> napisał w wiadomości

>Czy buk jest twardszy od sosny?

Sosna jest zdecydowanie miekka.

Pzdr.
Iwona

1. Data: 2004-08-31 08:37:59

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sosna jest zdecydowanie miekka.

wydaje mi sie ze buk bedzie mial lepsze parametry wytrzymalosciowe

najgorsze sa lozka sosnowe z supermarketow
jedno zalamalo sie pode mna a drugie pod moim znajomym - o dziwo oba podczas
normalnego lezenia a nie zadnych seks ekscesow :-)

musta

1. Data: 2004-08-31 09:05:53

Od: "KTJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
podczas
> normalnego lezenia a nie zadnych seks ekscesow :-)

ja akurat chciałem sosnę, bo bardzo mi się podoba kolor :-)
ale poszukaj porządnej konstrukcji - to jest dużo ważniejsze od tego, jakie
drewno....

przyzwoitą konstrukcję (tzn. bez stelaża i materaca) możesz spokojnie kupić
już za ok. 1000 pln

1. Data: 2004-08-31 13:56:22

Od: "Tomac" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KTJ" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jakie
> drewno....
>
> przyzwoitą konstrukcję (tzn. bez stelaża i materaca) możesz spokojnie

Ja akurat mam już upatrzony konkretny model, wygląda solidnie - a to dość
istotny parametr :-))).
Skoro radzicie buk - to dopłacę trochę i wezmę buk.

Dzięki!
Pozdrawiam,
Tomac

1. Data: 2004-08-31 19:50:05

Od: "pamart" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja bym wybral łóżko z olchy
-cena zblizona do sosny
-kolor zblizony do czeresni
ja mialem takie na sklepie 160 x 200
z pojemnikami 2 na posciel materacem fakt ze pianka cena ok 850 pln
ale to twoj wybor - nasze zdanie

pozdrawiam

1. Data: 2004-09-06 11:10:15

Od: "Tomac" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamart" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> -kolor zblizony do czeresni
> ja mialem takie na sklepie 160 x 200
> z pojemnikami 2 na posciel materacem fakt ze pianka cena ok 850 pln

Olcha jest w tym wypadku za jasna (kolor ma zbliżony raczej do wiśnii -
czereśnia jest dużo ciemniejsza)
Cena łóżka 140x200 z buku barwionego na czereśnię 600 PLN (materac już mam).

Pozdr,
Tomac

problem z drzwiami i kinem domowym
Butla gazowa