Lodówki side by side - opinie

1. Data: 2006-03-08 11:39:02

Temat: Lodówki side by side - opinie
Od: " Ed" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze,
Na początku zaznaczam, że dokładnie przejżałem archiwum ;)
Ponieważ nadszedł czas na zastanowienie się nad aranzacją kuchni trzeba
podjąć strategiczną decyzję związaną z wielkością lodówki, w związku z tym
będę wdzięczny za opinie użytkowników lodówek jak w tytule. Przy czym nie
chodzi mi o jakość obrazu na wbudowanych telewizorach LCD ;)
Czy jesteście zadowoleni lub nie z dokonanego wyboru?
Pozdrawiam, Ed.

2. Data: 2006-03-08 12:01:52

Temat: Re: Lodówki side by side - opinie
Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Ed" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chodzi mi o jakość obrazu na wbudowanych telewizorach LCD ;)
> Czy jesteście zadowoleni lub nie z dokonanego wyboru?
Jeśli side by side, to nie 80 cm szeroka, a 90. Wtedy samą lodówkę masz
prawie takiej samej szerokości jak lodówka 60 cm szeroka. Te węższe są
klaustrofobiczne, a już z wąskiej zamrażarki to nijak się nie da nic
wyciągać.
Jeśli jesteś fanem dużej mrożonej pizzy to w zamrażarce sbs bez wyjmowania
pułki/szuflady jej nie zmieścisz.
Żeby mieć ładny lud (przezroczysty) z kostkarki, to trzeba zainwestować w
filtr odwróconej osmozy i to taki, który szybko podaje wodę, a nie po
kropelce.
Zamiast telewizora, to w lodówce sbs powinien być barek - otwarte napoje
wstawiasz do barku - łatwiej tam znaleźć otwarty napój niż na półkach
(szczególnie jak ma się w domu dużo bałaganiarzy) barek skutecznie
zmniejszył ilość otwartych pudełek jednego gatunku soku.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

3. Data: 2006-03-08 12:12:51

Od: Ptycho <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ed napisał:

> będę wdzięczny za opinie użytkowników lodówek jak w tytule.
Witam, użytkuję lodówę LG side by side od roku, i nie zamieniłabym jej
na zadna inna!
1-ogromna czesc zamrazarkowa,( odpada problem gdzie co wlozyc)
1- czesc chlodzirki tez duza, rególowana wys. półek, mnóstwo miejsca na
drzwiach, (wygodne głębsze i płytsze kieszenie)
3- dodatkowe dwie szuflady w chłodziarce z regulowana suwakami
temperaturą, jedna na warzywa,w której utzymują świeżość przez kilka
tygodni, druga na mięso ,wędliny, w której np. mięso jest przechowywane
np 2 dni od zakupu w temp duzo niższej niz w chlodziarce, ale nie
zamarza jak w przypadku zamrazarki(chyba ze suwak na szufladzie
przesuniemy do końca, to wówczas lekko podmarznie.)
4- lód w kostkach, lub kruszony (możliwość wyboru) i czysta filtrowana
woda na zyczenie to jest coś fantastycznego, a w lecie to czysty luxus

Warto odmówić sobie kilku innych rzeczy a tą lodówę sobie sprawić!!!
pozdrawiam Lucia P

4. Data: 2006-03-08 13:58:07

Od: janko <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Ed napisał(a):
> [...]
> chodzi mi o jakość obrazu na wbudowanych telewizorach LCD ;)
> Czy jesteście zadowoleni lub nie z dokonanego wyboru?

Od 3 lat użytkuję LG jak w tytule. To był naprawdę dobry wybór.
Zwłaszcza jeżeli chodi o barek i kostkarkę.
pozdrawiam Janusz

5. Data: 2006-03-08 13:58:25

Od: WZP <w...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2006-03-08 13:58:32

Od: janusz <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2006-03-08 21:40:17

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ptycho"

> Witam, użytkuję lodówę LG side by side od roku, i nie zamieniłabym jej na
> zadna inna!

a jak z glosnoscia Waszych lodowek?

ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538
143 spiace kucyki, bo zle odzywiane

8. Data: 2006-03-08 22:24:09

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ptycho"

> a jak z glosnoscia Waszych lodowek?

Hałasuje kostkarka jak pobiera wodę i wywala kostki...

9. Data: 2006-03-09 07:17:48

Od: "koma" <merowing27[wytnij]@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chodzi mi o jakość obrazu na wbudowanych telewizorach LCD ;)
> Czy jesteście zadowoleni lub nie z dokonanego wyboru?

Od 5 lat Whirlpool (wtedy ściągany na zamówienie z usa). Zero problemów.
Teraz kupuję Samsunga, ale zamiast LCD biorę z barkiem i kostkarką. LCD nie
ma sensu, bo jakość średnia, a cena wygórowana. Za to lepiej kupić side by
side z ww. opcjami i dodatkowo normalny LCD do kuchni.
No chyba, że chodzi o to, żeby pokazać sąsiadom na co Cię stać....
K.

10. Data: 2006-03-09 07:41:18

Od: " " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

koma <merowing27[wytnij]@tlen.pl> napisał(a):

> [...]
> side z ww. opcjami i dodatkowo normalny LCD do kuchni.
> No chyba, że chodzi o to, żeby pokazać sąsiadom na co Cię stać....

Chyba nie zwróciłeś uwagi na końcowy znaczek po zdaniu z wbudowanym LCD - to
jest akurat gadżet, który w mojej opinii nie ma żadnego sensu. Natomiast
barek i kostkarka to jest właśnie elment, który uważam za podstawowy przy
wyborze takiej lodówki.
Bardzo wszystkim dziekuję za uwagi i pomoc w podjęciu decyzji - będzie mi
łatwiej wybrać konkretny model bo jest co raz większy wybór.
Pozdrawiam, Ed.

8 marca
kuchenny panel ścienny ze stali nierdzewnej
proszek do prania
Spółdzielnia, a zwrot kosztów za stolarkę okienną
Curious enough to know?