Lodówko-zamrażarka - jaka?

1. Data: 2004-08-10 10:54:45

Temat: Lodówko-zamrażarka - jaka?
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Wiem, że temat wałkowany od lat (przejrzałam arch.), ale pojawiają się
ciągle nowości na rynku oraz ... nowe osoby na grupie. Może jakieś nowe
spojrzenie, sugestie za które będę wdzięczna:)))

Mogę przeznaczyć na ten cel do 3000zł. Chodzi mi o napraaawdę dobrą lodówkę
(NIE do zabudowy).
Potrzebuje mniej więcej taką: wys. 180-200cm, kl. A, automatyczne
rozmrażanie, szuflady w zamrażarce przeźroczyste, 2 termostaty, drzwi bez
wystających uchwytów, no i w miarę cichą (czy mają oznaczenie w
decybelach?).

Która opcja jest lepsza:
- 1 czy 2 agregatowa?
- panel regulacji widoczny (na zewn.) czy widoczny dopiero podczas
otwierania drzwi?
- półki szklane, plastikowe czy inne?
- z obiegiem powietrza czy bez (a może wszystkie droższe są w to
wyposażone)?

Mój TŻ skłania się w stronę Whirpoola i Electroluxa, czy dobrze? - nie
wiem...
Na co jeszcze zwrócić uwagę przymierzając się do kupna?

Dziękuję za wszelkie rady:)

Pzdr.
Iwona

1. Data: 2004-08-10 12:06:26

Temat: Re: Lodówko-zamrażarka - jaka?
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mogę przeznaczyć na ten cel do 3000zł.

To mało chyba?

Jacek

1. Data: 2004-08-10 18:38:06

Od: "Andrzej R" <T...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

za 3100 mozna juz dostac jak sie dobrze potargujesz Whirlpoola model ....
6700 Sobieski
popatrz na ich stronie
widzialem te lodowke na zywo i bardzo mi sie spodobala ale niestety nie moge
tyle przeznaczyc na lodowke :(

1. Data: 2004-08-10 19:14:00

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej R" <T...@g...pl> napisał w wiadomości
> za 3100 mozna juz dostac jak sie dobrze potargujesz Whirlpoola model ....
> 6700 Sobieski

Weszłam na stronkę, ale potrzebuję uwag (+ i -) od użytkowników...
Dzięki.

Pzdr.
Iwona

1. Data: 2004-08-10 20:17:12

Od: "pamart" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie bierz pod uwage Whirpoola to jest inna półka niz Electroluxa (takie jest
moje zdanie)
a apropo to mniej wiecej tak to sie ksztaltuje (przepraszam za to ze nie
wiem jak to sie pisze)
(chyba)
1 polka to - libherr, bosch, aeg
2 polka to - ariston, gorenje, haier, electroluxa,
3 polka to - indesit, amica, polar, whirpoola, candy, ardo

a jesli ma ktos inne porownania wobec SIEBIE to prosze rownierz o komentarz
dzieki
dzieki
i powtarzam to jest tylko moje zdanie

1. Data: 2004-08-11 08:21:49

Od: "Andrzej R" <T...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

moim zdaniem do jakosci sprzetu zalicza sie tez to jaki jest dostep do ew
czesci zamiennych
i tutaj bosh, siemens, i whirlpool, polar plasuja sie najlepiej -
gwarantuja staly dostep do czesci

1. Data: 2004-08-11 08:52:42

Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> Mój TŻ skłania się w stronę Whirpoola i Electroluxa, czy dobrze? - nie
> wiem...

Whirlpool to najgorszy sprzęt na świecie, bedę to powtarzać każdemu. Mam
piekarnik do zabudowy, który po 3 latach wysiadł (elektronika - programy
same sie zmienialy podczas pieczenia, to znowu wyłączał się, nowy moduł
owszem, kosztuje ponad 500 zł), ale jakimś dziwnym trafem uległ
samonaprawieniu, teraz działa... ale ile nerwów napsuł przez kilka miesięcy
tooo, drugi szajs whirlpoola to płyta gazowa do zabudowy - jeden palnik za
cholere nie chce "zaskoczyć" - gaz leci, płomień jest ale jak puszczę uchwyt
to gaśnie :(
Co do lodówek to mój znajomy ma whirlpool i popękały mu plastiki na drzwiach
(półki).
Ja mam lodówkozamrażarkę Electrolux, 2 agregaty, panel nad drzwiami osobno,
półki mocne przezroczyste, jest OK. Polecam Electrolux.

Pozdr.

1. Data: 2004-08-11 11:01:29

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Betty" <n...@n...op.pl> napisał w wiadomości

> Whirlpool to najgorszy sprzęt na świecie, bedę to powtarzać każdemu. Mam
> piekarnik do zabudowy, który po 3 latach wysiadł

Bywa tak, że jeden rodzaj produktu (np.kuchenka) pewnej marki jest kiepskiej
jakości, a inny (np. lodówka) może być jak najbardziej. Ale się nie upieram,
bo nie mam swojego zdania w tej kwestii (w ogóle nie miałam do czynienia z
Whirpoolem...) i liczę na opinie grupowiczów:)

>drugi szajs whirlpoola to płyta gazowa do zabudowy - jeden palnik za
> cholere nie chce "zaskoczyć" - gaz leci, płomień jest ale jak puszczę
uchwyt
> to gaśnie :(

To samo mam tyle tylko, że z Amicą. Jak na razie stosuję metodę ręczną, tzn.
pstrykam/odbijam wystającą przy palniku zapalarkę (przy wyłączonym gazie)
i... czasem zaskakuje lub używam zapalniczki, co jest, uważam, głupie mając
takie urządzenie:)

> [...]
osobno,
> półki mocne przezroczyste, jest OK. Polecam Electrolux.

No właśnie, proszę jeszcze o takie porównania:)))

Wielkie dzięki i pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2004-08-11 11:03:05

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moim zdaniem do jakosci sprzetu zalicza sie tez to jaki jest dostep do ew
> czesci zamiennych
> i tutaj bosh, siemens, i whirlpool, polar plasuja sie najlepiej -
> gwarantuja staly dostep do czesci

Tak, masz rację, trzeba i na to zwrócić uwagę. A Electrolux?

Iwona

1. Data: 2004-08-11 11:03:59

Od: "marek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a mi pekła w lodówce firmy W. tylna ścianka tam gdzie skrapla sie woda i nie
chca mi usunac wady w ramach przedluzonej 7 lteniej gwarancji - ponoc tego
gwarancja nie obejmuje..

Sklep Antique Deco - Nowa promocja
zaslona do wanny asymetrycznej ?
AEG ze sklepu internetowego