Lolita

1. Data: 2000-11-16 15:55:26

Temat: Lolita
Od: "Hory" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj bylem u mojej 7 letniej siostry na Andrzejkach w jej podstawowce...
i stala sie rzecz straszna... jej kolezanki chcialy sie bawic tylko ze mna,
najbardziej szkoda bylo mi jednej malutkiej dziewczynki, ktora caly czas za
mna chodzila i prosila, zebym z nia tanczyl, coz mialem zrobic, wzialem ja
na rece i zaczalem sie z nia wyglupiac... milo mi bylo widzac, ze jest w
siodmym niebie... ale po kilku tancach zauwazylem, ze gdy tylko zatanczylem
z inna dziewczynka to Ona miala lzy w oczach i siadala smutna pod sciana...
Nie to jednak bylo najgorsze... w pewnym momencie ta mala dziewczynka
zlapala mnie za szyje i zaczela calowac... bylem holernie zmieszany czujac
na sobie spojzenia rodzicow, nie wiedzialem, czy ja okrzyczec, czy wyjsc z
sali robiac przykrosc mojej siostrze... jedyne co potrafilem powiedziec to
"Idz sie bawic z innymi dziecmi, ja jestem za stary". Teraz mam straszne
wyrzuty sumienia, ze poszedlem na ta zabawe, nie wiem czy nie sprawilem
dziecku przykrosci, moze w jej malej glowce zrodzilo sie pierwsze uczucie,
ktore ja brutalnie zadusilem, moze to sie odbije na jej psychice... Na mojej
sie juz powoli odbija - dlaczego tak strasznie podobam sie dzieciom a nie
moge sobie znalezc kobiety w moim wieku....

1. Data: 2000-11-20 15:51:19

Temat: Re: Lolita
Od: Kamilla Ilczuk <i...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Hory wrote:

> [...]
> sie juz powoli odbija - dlaczego tak strasznie podobam sie dzieciom a nie
> moge sobie znalezc kobiety w moim wieku....

A przepraszam......ile Ty masz lat? 12?

K.

1. Data: 2000-11-20 19:50:16

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziecku przykrosci, moze w jej malej glowce zrodzilo sie pierwsze uczucie,
> ktore ja brutalnie zadusilem, moze to sie odbije na jej psychice...

Troche wyolbrzymiasz problem. Gdy rodzic nie daje dziecku gdy to sobie
zazyczy jakas zabawke i placze z tego powodu to znaczy, ze odbije sie to na
jego psychice? Dziecko szybko zapomni to co sie stalo, wystarczy zwrocic
jego uwage na cos innego. Pewnie niedlugo zapomni co sie stalo. Czy Ty
pamietasz co sie dzialo na Twojej zabawie andrzejkowej gdy miales 7 lat?
Moze tez sie wdzieczyles do jakiejs nauczycielki, ale juz o tym nie
pamietasz?

> Na mojej
> sie juz powoli odbija - dlaczego tak strasznie podobam sie dzieciom a nie
> moge sobie znalezc kobiety w moim wieku....

To w koncu jaki masz problem?
Z tego wynika, ze raczej szukasz kobiety, a nie martwisz sie tym dzieckiem.
pa

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2000-11-20 19:50:45

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro napisal :
"a nie moge sobie znalezc kobiety w moim wieku...."
to chyba oznacza, ze ma duzo wiecej niz 12, nie sadzisz?

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2000-11-21 07:36:25

Od: "Hory" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik spider <s...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> [...]
> pamietasz?

> To w koncu jaki masz problem?
> Z tego wynika, ze raczej szukasz kobiety, a nie martwisz sie tym

Kobiety szukam od dziecinstwa... naleze do ludzi, ktorzy na wszystkie strony
daja sie wykorzystywac... chcac kazdemu pomoc w koncu wychodze na frajera,
moje stosunki z kobietami konczyly sie gdy: skonczyla sie kasa, zrobilem
zadanie itp...
To nie jest tak jak myslisz... poszukiwanie kobiety nie oznacza, ze jestem
bezdusznym egoista i zapominam o innych...

1. Data: 2000-11-21 11:07:56

Od: Kamilla Ilczuk <i...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

spider wrote:

> Skoro napisal :
> "a nie moge sobie znalezc kobiety w moim wieku...."
> to chyba oznacza, ze ma duzo wiecej niz 12, nie sadzisz?

> [...]

wiesz nie sadze..... poniewaz jego ocena
zachowania 7 letniego dziecka jest bardzo infantylna

1. Data: 2000-11-21 20:54:40

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Nov 2000 16:55:26 +0100, "Hory" <h...@a...pl> wrote:

> [...]
>najbardziej szkoda bylo mi jednej malutkiej dziewczynki, ktora caly czas za

mam podobny "problem" - zauwazylem, ze czasem az za bardzo podobam sie
mlodszym siostrom kolegow, wielokrotnie mialem juz z tym problemy,
włączając w to nawet sytuacje, gdy takie np. 10-letnie dziewcze
wciskalo mi w dlon walentynke w obecnosci rozanielonych jej kolezanek
itd... a ja nie wiedzac, co robic, zerwalem znajomosc z kolega, zeby
uniknac dalszych frapujacych sytuacji... Po jakims czasie zauwazylem
jedna wspolna ceche, te dziewczynki zazwyczaj są bardzo zaniedbywane
przez ojców, często pochodzą z rodzin rozbitych i dodatkowo (co
zreszta nie jest dziwne) nie przepadają za swoimi starszymi bracmi -
moimi kolegami. Teoria, jaka sobie kilka lat temu, w czasie
najwiekszego nasilenia tego procederu wypracowalem opiera sie wlasnie
na powszechnej milosci (fascynacji) pomiedzy corka a ojcem - w
rodzinach rozbitych, lub majacych klopoty z ojcem aloholikiem, 5
letnia dziewczynka nie ma w kim ulokowac owych uczuc, ojca bowiem nie
ma, lub jest zbyt odstraszajacy, brat, to debil, ktory nadeptuje na
zabawki i mowi "czesc mala", a usmiechniety kolega starszago brata,
ktory zawsze zagada, wezmie na barana, czy rozsmieszy (od czasow, gdy
pomagalem starszej siostrze w opiece nad jej dziecmi mam chyba mocno
rozwiniety instynkt ojcowski) wydaje sie najlepszym obiektem takiej
dziewczecej milosci...

mysle, ze nie powinienes sie tym przejmowac - powinni sie przejmowac
rodzice tych dzieci - moze nawet powinienes sie cieszyc, bowiem, jesli
masz dzieci, lub bedziesz je mial, to jest duze prawdopodobienstwo, ze
beda Ciebie darzyc wielka sympatia - podobnie, jak tamte.... po prostu
masz predyspozycje...

mysle, ze lepiej jest "przyciagac" niz "odpychac".
jak mialem lat 12-14 to bardzo sie przejmowalem, ze "gowniary" lubia
mnie bardziej, niz moje rowiesniczki, ale z czasem podobne
zainteresowanie moja osoba pojawilo sie juz wsrod kobiet w moim wieku,
co oczywiscie juz duzo bardziej mi pasowalo, oraz wsrod ich matek
(dzieki czemu nigdy nie uwierzylem w mit o zlych tesciowych)...

--
[cookie]

1. Data: 2000-11-23 19:49:52

Od: "Andar" <a...@w...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hory" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moge sobie znalezc kobiety w moim wieku....
>
> Nie martw sie......szkoda, ze rozladowales to napiecie bedac jedynie sam
ze soba. To noramlne u chlopcow w Twoim wieku. Wiec jesli bedziesz mail
jakis problem z tym to przyjdz do mnie - ja ci pomoge :)))))))))))))))))

1. Data: 2000-11-23 19:53:46

Od: "Andar" <a...@w...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bezdusznym egoista i zapominam o innych...
>
> Wlasnie - swiete slowa. Dajcie spokoj Horemu - on nie raz mi
....................trafic do domu
buchaaaaaaaaaaachacha
i nie jest egoista - zawsze jak pijemy to we dwoch, a nie tak, ze sam se
kupi piwo

Re: Olbrychski w Zachętcie - fakty
ACHTUNG ! UWAGA! .... WIRUS
TVN - Pod Napieciem