Łopatka-relacja na żywo

1. Data: 2003-08-10 11:53:46

Temat: Łopatka-relacja na żywo
Od: "fikimiki" <f...@c...mix> szukaj wiadomości tego autora

Łopatka powyżej 1 kg zalana marynatą staropolską, dodatki bazylia, tymianek
i zielony pieprz siedzi w lodówce i czeka na pieczenie. Co z tego wyjdzie?
dżdżownica

1. Data: 2003-08-10 11:57:40

Temat: Re: Łopatka-relacja na żywo
Od: "fikimiki" <f...@c...mix> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fikimiki" <f...@c...mix> napisał w wiadomości
> Łopatka powyżej 1 kg zalana marynatą staropolską, dodatki bazylia,
tymianek
> i zielony pieprz siedzi w lodówce i czeka na pieczenie. Co z tego wyjdzie?
Aha jeszcze sos sojowy i czosnku granulowanego garsteczkę dodałam.
dżudżu

1. Data: 2003-08-10 12:17:24

Od: "fikimiki" <f...@c...mix> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tymianek
> i zielony pieprz siedzi w lodówce i czeka na pieczenie. Co z tego wyjdzie?
Chcę pochwalić pomysł nieznanego kucharza z umieszczeniem mięsa z marynatą w
torebce foliowej. Wszelkie operacje obracania mięcha są proste. Cześć Ci
Nieznany Kucharzu!
dzdżownica

1. Data: 2003-08-10 12:40:27

Od: "fikimiki" <f...@c...mix> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tymianek
> i zielony pieprz siedzi w lodówce i czeka na pieczenie. Co z tego wyjdzie?
Łopatka jest jakby dwuskrzydła, da się zarolować. Zastanawiam się, co by tam
włożyć do środka. Może śliwki moczone w alkoholu, a może czosnek. Nic innego
mi nie przychodzi do głowy. A może faszerować słoniną lub boczkiem?
dżdżownica

1. Data: 2003-08-10 12:54:37

Od: "fikimiki" <f...@c...mix> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tymianek
> i zielony pieprz siedzi w lodówce i czeka na pieczenie. Co z tego wyjdzie?
Zastanawiam się nad wstrzyknięciem przed pieczeniem Tabasco za pomocą
strzykawki i igły.
dzdżownica

1. Data: 2003-08-10 13:06:00

Od: "fikimiki" <f...@c...mix> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tymianek
> i zielony pieprz siedzi w lodówce i czeka na pieczenie. Co z tego wyjdzie?
Jak wspaniały jest ten pomysł z torebką foliową. Dzięki temu mięcho się
obmywa prawie samo.
dżdżownica

1. Data: 2003-08-10 13:32:13

Od: "fikimiki" <f...@c...mix> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tymianek
> i zielony pieprz siedzi w lodówce i czeka na pieczenie. Co z tego wyjdzie?
No niestety mam tylko Tabasco Peper Sauce, a nie Garlic, więc chyba muszę
zrezygnować-zbyt mocne. Może sosem sojowym potraktować od wewnątrz za pomocą
strzykawki.
dżudżu

1. Data: 2003-08-10 13:56:51

Od: "fikimiki" <f...@c...mix> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tymianek
> i zielony pieprz siedzi w lodówce i czeka na pieczenie. Co z tego wyjdzie?
Pora podjąć decyzję odnośnie tych zastrzyków. Jestem za sosem sojowym Kim
Lan, ale to nie jest moje ostatnie słowo.
dzdżownica

1. Data: 2003-08-10 14:19:13

Od: "fikimiki" <f...@c...mix> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tymianek
> i zielony pieprz siedzi w lodówce i czeka na pieczenie. Co z tego wyjdzie?
Zastrzyki zrobiłam z sosu sojowego i z Cytrynki, po wierzchu posmarowałam
musztardą i dorzuciłam do brytfanny kilka śliwek suszonych macerowanych w
spirytusie. I trodszke wody mineralnej Muszynianka.Teraz rozgrzewam
piekarnik do 250 stopni, aby w takiej temperaturze w ciągu kilku minut
zamknąć pory łopatki, a potem niech się turla w jakieś 150-180.
dzdżownica

1. Data: 2003-08-10 14:28:15

Od: "fikimiki" <f...@c...mix> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tymianek
> i zielony pieprz siedzi w lodówce i czeka na pieczenie. Co z tego wyjdzie?
WSTAWIŁAM DO PIEKARNIKA 16:27
dżdżownica

Tanie jedzenie - Kraków
krem ziemniaczany z wedzonym lososiem i koperkiem
makary ty durniu stary
Zjedliscie juz ta jajecznice?
ryz, kurczak i krewetki