ryz, kurczak i krewetki

1. Data: 2003-08-09 21:56:28

Temat: ryz, kurczak i krewetki
Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Zastanawiam sie nad polaczeniem kurczaka i krewetek z ryzem. Analogicznie do
losisia (kiedys opisze) chce na oliwie roztrzepac jajko, podsmazyc troche,
potem dymke i moze zwykla cebule, do tego male kawalki, piersi kurczaka,
krewetki, przyrpawa '5 smakow' i na koniec gotowany ryz. Wszyskto razem
podsmaze przez chwile. Co Wy na to, moze cos zmienic? Napisze jak tylko to
przetestuje.

Pozdrawiam,

Nik

1. Data: 2003-08-13 12:50:09

Temat: Re: ryz, kurczak i krewetki
Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikodem Kuźnik wrote:
> [...]
> kurczaka, krewetki, przyrpawa '5 smakow' i na koniec gotowany ryz.
> Wszyskto razem podsmaze przez chwile. Co Wy na to, moze cos zmienic?

Jak obiecalem relacjonuje krotko wykonanie:
Cebule i pokrajana w kostke piers kurczaka podsmazylem przez jakies 8min.
Potem dodalem jajko, mocno je roztrzepalem, tak, ze w rondlu byly tylko
drobne kawalki. Dodalem rozmrozone krewetki, podsmazylem przez 2 min.
Osobno ugotowalem ryz (10 min gotowania, ale nie dluzej), dodalem do
rondelka, doprawilem przpyprawa orientalna '5 smakow' oraz curry i sol,
podsmazylem calosc przez ok. 5min.
Potrawa ma naprawde ortintalny smak, a zestawienie skladnikow, jak na moj
gust, jest wysmienite. Polecam!

Pozdrawiam,

Nik

gruszki w octcie
TA GRUPA TO GOWNO-LUDZIE NIE PISZCIE TU JUZ!
zemdliło mnie........
Kolejna babka migdałowa - relacja na żywo.
ogórki małosolne