zemdliło mnie........

1. Data: 2003-08-09 19:46:45

Temat: zemdliło mnie........
Od: "" <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

po tej relacji na żywo, nie tknę już chyba niczego z migdałami!!!

1. Data: 2003-08-09 20:02:59

Temat: Re: zemdliło mnie........
Od: "makary" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@W...pl> napisał w wiadomości
> po tej relacji na żywo, nie tknę już chyba niczego z migdałami!!!
Joasia postanowiła robić za polską panią Bassett, ale póki co nie ma tej
charyzmy i dworu ochujących kucharek. Ale trzeba przyznać, że się stara.
Coprawda ciągle jej coś nie wychodzi z tym pieczeniem. Aber Ubungen machen
Meister. Ja wspieram Joasię swoim autorytetem i zachęcam inne panie.
Poziomka niech nie bruździ.
makary

1. Data: 2003-08-09 20:04:53

Od: "JurekA" <j...@o...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> po tej relacji na żywo, nie tknę już chyba niczego z migdałami!!!

Dlaczego, jak dla mnie Joanna mogla napisac jeszcze wiecej, bardzo mi
sie tej jej opis podobal...

J.

Kolejna babka migdałowa - relacja na żywo.
ogórki małosolne
PRAWIE gnocchi (chwalę się)
Czy Adam665 to nasza droga Madzia?
Kto jadł "pysznego śledzia" w Zielonej Tawernie