ogórki małosolne

1. Data: 2003-08-09 18:12:40

Temat: ogórki małosolne
Od: "paw456" <pawelek456_no spam_@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

ogórki małosolne chcę zrobić ..
nie wiem ile dodać składników bo u mnie w książce napisali w dekagramach; a
ja nie mam wagi. :((

Proszę podajcie mi przepis bądź link do niego. P.

1. Data: 2003-08-09 18:17:57

Temat: Re: ogórki małosolne
Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-09 20:12, osoba przedstawiająca się jako 'paw456' zechciała
zauważyć:

Płaska duża łyzka soli na litr wody.

R.

1. Data: 2003-08-09 20:03:42

Od: "harpia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ogórki
chrzan w korzeniu i liście
listki z wiśni lub (i) porzeczki
czosnek, ząbki
koper cała roślina z baldachimami
sól (jak powyżej łyżka na litr)

ogórasy poprzekładać zielichem, pokrojonym korzeniem chrzanu i pokrojonym
czosnkiem, na góre liście z chrzanu i zalać do pełna solanką, obciążyć,
postawić w ciepłym pomieszczeniu w cieniu i za tydzień, półtorej delektować
sie małosolnymi :)
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-08-09 20:53:05

Od: HalinaB <"halinab"@ sympatico.ca> szukaj wiadomości tego autora

harpia wrote:
> [...]
> postawić w ciepłym pomieszczeniu w cieniu i za tydzień, półtorej delektować

W ciepłym pomieszczeniu i po 5 dniach mogą miec dobry smak.
H.

1. Data: 2003-08-09 23:12:46

Od: "paw456" <pawelek456_no spam_@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za rady; bardzo. P.

1. Data: 2003-08-09 23:13:54

Od: "paw456" <pawelek456_no spam_@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

sorry
ale jak mam pokroić chrzan i czosnek (już go obrałem), czy w plasterki
jakieś, wzdłuż czy w poprzek ????? P.

1. Data: 2003-08-09 23:24:33

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "paw456" <pawelek456_no spam_@o2.pl> napisał w wiadomości
> sorry
> ale jak mam pokroić chrzan i czosnek (już go obrałem), czy w plasterki
> jakieś, wzdłuż czy w poprzek ????? P.
Nie kroic.
Poziomka

1. Data: 2003-08-10 05:57:41

Od: "andyro" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamietaj ze sol do przetworow, ja zalewam cieplo woda, obcinam koncowki
ogorkow i na drugi dzien sa juz wspaniale dla mnie osobiscie najlepsze

1. Data: 2003-08-10 07:32:00

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-09 22:53, osoba przedstawiająca się jako 'HalinaB'
zechciała zauważyć:

> W ciepłym pomieszczeniu i po 5 dniach mogą miec dobry smak.
> H.

A ja uwiebiam takie dwudniowe - jeszcze zielonkawe.

R.

1. Data: 2003-08-10 09:21:14

Od: "" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sorry
> ale jak mam pokroić chrzan i czosnek (już go obrałem), czy w plasterki
> jakieś, wzdłuż czy w poprzek ????? P.

pokruj na takie wieksze kawałki a ząbek czosnku na 2-3 kawałki wtedy wydzieli
sie więcej tych smakowitości.

PRAWIE gnocchi (chwalę się)
Czy Adam665 to nasza droga Madzia?
Kto jadł "pysznego śledzia" w Zielonej Tawernie
Sztyblety indyka, jak sobie z tym radzicie?
Starzy Grupowicze