ogórki małosolne

1. Data: 2003-08-11 08:53:24

Temat: Re: ogórki małosolne
Od: "Artur Z" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "paw456" <pawelek456_no spam_@o2.pl> napisał w wiadomości
news:bh3diq$tvj$1@news.lublin.pl...
> ogórki małosolne chcę zrobić ..

Sugeruje nastawianie ogorkow w nieprzezroczystym naczyniu-swiatlo moze im
zaszkodzic.Czesto gotuje tez wode na zalewe-wieksza szansa ze nie splesnieja
nim sie ukisza :)I jak wynika z moich obserwacji, przynajmniej w Wwce,
bardzo trudno kupic ogorki nie skazone nawozami aotowymi,ktore robia z
ogorka kapec :)
I rob od razu conajmniej 3 kg bo jak wyjda ...

Artur Z

1. Data: 2003-08-12 15:38:13

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> napisał w
wiadomości news:bh4sb7$1nd$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A ja uwiebiam takie dwudniowe - jeszcze zielonkawe.
>
> R.
e tam najlepsze to sa na drugi dzień po ich zrobieniu. czyli tylko noc w
zalewie
aneta

1. Data: 2003-08-12 20:26:10

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-12 17:38, osoba przedstawiająca się jako 'Aneta' zechciała
zauważyć:

> [...]
> wiadomości news:bh4sb7$1nd$1@nemesis.news.tpi.pl...

> e tam najlepsze to sa na drugi dzień po ich zrobieniu. czyli tylko noc w

Takie też lubię, ale bardziej dwudniowe. De gustibus...

R.

PRAWIE gnocchi (chwalę się)
Czy Adam665 to nasza droga Madzia?
Kto jadł "pysznego śledzia" w Zielonej Tawernie
Sztyblety indyka, jak sobie z tym radzicie?
Starzy Grupowicze