Lotnictwo

121. Data: 2013-09-20 10:01:56

Temat: Re: Lotnictwo
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 20 września 2013 00:58:49 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał

> Chodzi o to, że jeszcze nie wyrosły Ci długie kły?
> :-)

Nieno, wyrosly, ale nie wbijam ich nikomu w szyje.
Co najwyzej pozgrzytuje se z lekka czasamy ;)

122. Data: 2013-09-20 10:12:58

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>Nieno, wyrosly, ale nie wbijam ich nikomu w szyje.
>Co najwyzej pozgrzytuje se z lekka czasamy ;)

Dobra, dobra- nie ma dymu bez ognia. Po coś te kły masz:-)

--

Chiron

123. Data: 2013-09-20 10:25:25

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 20 września 2013 10:12:58 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Dobra, dobra- nie ma dymu bez ognia. Po coś te kły masz:-)

Nic z tego, nie dam sie namowic.
Choc przyznaje, ze lekuchna pokusa sie odezwala ;)
Wszak byl czas, ze poranny stosunek z psp zastepowal mi kawe, co do adrenaliny.
Ale, Pane Havranek, starosc nie radosc.

A moze wlasnie radosc?...

Teraz tylko nirwana i w dupiemanie ;)

124. Data: 2013-09-20 10:38:34

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-09-20 10:25, obywatel Hanka uprzejmie donosi:

Hi hi.

cytcując

125. Data: 2013-09-20 11:32:39

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-09-20 10:25, obywatel Hanka uprzejmie donosi:

> Hi hi.

Waasnie, "hi hi".

126. Data: 2013-09-20 13:44:59

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 20 września 2013 10:38:34 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:
> Dnia 2013-09-20 10:25, obywatel Hanka uprzejmie donosi:
> Hi hi.

Nosooo, pomarzyc nie mozna? :)

127. Data: 2013-09-20 13:58:48

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-09-20 13:44, obywatel Hanka uprzejmie donosi:

> Nosooo, pomarzyc nie mozna? :)

Ale ja przecież wierzę Ci i bez marzenia.

obieQtywnie

128. Data: 2013-09-20 14:08:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Sep 2013 01:01:56 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Nieno, wyrosly, ale nie wbijam ich nikomu w szyje.
> Co najwyzej pozgrzytuje se z lekka czasamy ;)

A ja to sobie lubię trochę powyć... zwłaszcza w księżycowe noce 33333-)

129. Data: 2013-09-20 15:41:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-19 23:36, Chiron pisze:

> No czy ja wiem? Może dlatego, że Twoich po prostu nie widziałem
> :-)

Jakie znaczenie może mieć nasza rozmowa dla tych, które widziałeś? Czego
się boisz?

BTW Moje widziałeś.

> Pamiętasz, jak Ci pisałem o "odczuwaniu radości na myśl o czekającej
> podróży"? Taki masz sposób wysławiania się. Zobacz zdanie powyżej: "Nie
> myślałam nawet czegoś takiego, no ale ja jestem subtelna- a osoby
> subtelne naprowadzają innych na takie myśli".

Gdybym w rozmowie stosowała metody globa, Ghosta, czy cb, to miałbyś
sensowny powód, by mnie zignorować. Chyba że lubisz być bity.

> No to tak czy nie? Bo dla mnie to oczywiste nie jest.

Nie podobało mi się to, ale przyznam, że głównie ze względów
artystycznych. Nie lubię łopatologii w sztuce/filmie. Do przekazów
ideologicznych natomiast potrafię się zdystansować i nie widzę w nich
dla siebie zagrożenia.

> Czasem tak. Jednak nie jestem desperatem, by szukać go na psp
> :-(

Do samobójstw nie namawiam.
A po nocy przychodzi dzień, a po burzy spokój.

Ewa

130. Data: 2013-09-20 16:44:56

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 września 2013 23:53:31 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

> Masz rację. Jednak zauważ proszę, jak działa w tej sytuacji zjawisko
>
> synergii: każdy się nakręca w grupie- to już nie to, co osobno. Zaobserwuj
>
> proszę działanie np ghosta. Przecież on szuka wszędzie sojuszników, byle mi
>
> tylko dowalić. Wytwarza się pewna, niekorzystna dla mnie atmosfera. Mogę Ci
>
> podać Ciekawy przykład- niedawno tu miało to miejsce. To temat bardzo
>
> szeroki- i ja naprawde wiem, jak sie przed tym bronić. No i nie jest to
>
> chyba w tej chwili temat na grupę:-).

uważam, że niekorzystną atmosferę wytwarzasz Ty sam i coraz częściej myślę, że
sprawia Ci to szczególną przyjemność

kiwiko

lotnictwo
Upraszczanie się języka.