Lotnictwo

31. Data: 2013-09-18 06:37:57

Temat: Re: Lotnictwo
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:fpi9ptn5zbcb$.w0k85uhp1r71.dlg@40tude.net...

> Może nie chciał mieć sławnej żony :-PPP

Eee- makontent jakiś.Marudny, znaczy się:-)

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

32. Data: 2013-09-18 07:54:40

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
ierewicza_skompromitowali_sie_w_prokuraturze.html#TR
NajCzytSST

-kublik-ucieka-lasek-belkocze-wyborcza-bredzi

sati-mieli-razem-wypadek_355184.html

> Adamczyk to ten, co grał Jana Pawła 2- to wiem. A ta Monika to cóka
> zdolnego tatusia- tego wolnomularza? A oprócz tatusia i wypadku- czym
> zasłynęła?

Gazeta Polska oprocz tego, ze pelna jest ruskich agentow, to czym zaslynela?

33. Data: 2013-09-18 07:56:30

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak chcesz, Judytko. Ja nie mam parcia, aby Ci dawać komunikaty. Choć
> czasem są one bardzo trafne- to oczywiście druga strona musi chcieć je
> przyjąć.

Mozna do sygnaturki? Oczywiscie z podpisem autora.

34. Data: 2013-09-18 10:31:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-17 23:49, Chiron pisze:

> Z pewnych względów- nie jest to dobre. Wymaga sporej asertywności, a
> tej mi wciąż jeszcze brak. Przeszkadza Ci jakoś, że się uczę od Ciebie?

Nie, nie przeszkadza mi, ale nie obciążaj mnie odpowiedzialnością za
wyniki tej nauki, zwłaszcza jeśli wynikiem jest to, że puszczają Ci nerwy.
Jak widzisz ja też się uczę.

> Jak chcesz, Judytko.

Chironie, sam sobie wystawiasz świadectwo prezentując tu swój
światopogląd. Jeśli czujesz się w związku z tym jak "głupawy bigot
naśmiewający się z dzieci i ich rodzin", to może i dobrze, może coś
przemyślisz(-ałeś).

Ewa

35. Data: 2013-09-18 10:32:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-18 10:31, FEniks pisze:

> [...]
> światopogląd. Jeśli czujesz się w związku z tym jak "głupawy bigot
> naśmiewający się z dzieci i ich rodzin", to może i dobrze, może coś

Aaa, tylko nie wiem, czy dojrzałeś już do otwarcia tej czakry...

Ewa

36. Data: 2013-09-18 12:22:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Sep 2013 06:37:57 +0200, Chiron napisał(a):

> Eee- makontent jakiś.Marudny, znaczy się:-)

Po prostu etos bycia sławnom się zmienił - z duchem czasuf... Dzienki Bogu
coniektóry facet pozostaje jednak ftyle za tymi zmianami... :-]

37. Data: 2013-09-18 12:24:58

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron"

> Nie chciałbym jednak Ewy obgadywać.:-)

Tak sobie zajrzałem na ten wątek jeżący się od kalumni, plotek, pomówień,
wyzwisk zasilany sensacjami rodem z brukowej prasy. Skąd u was tyle żółci,
jadu, nietolerancji, nienawiści. Jak można nieznaną sobie kobietę nazwać
"kurwiszonem"? A ta uwaga na końcu, o braku intencji, to Himalaje
hipokryzji. U Monthy Pythona byłby to doskonały dowcip, ale podejrzewam że
ty pisałeś serio, w celu przekonania czytających, niestety. Wiem doskonale
że bezskutecznie, ale polecam wam refleksję najwyższego namiestnika władz
kościoła, do którego formalnie przynależycie "kimże ja jestem ......."

pzdr
olo

38. Data: 2013-09-18 12:39:10

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-18 12:24, olo pisze:
> [...]
> niestety. Wiem doskonale że bezskutecznie, ale polecam wam refleksję
> najwyższego namiestnika władz kościoła, do którego formalnie

obawiam się że dostanie ci się za to jakimś:

S.....j 3-)! - by XL

zaś chiron albo na start
- zrobi z siebie ofiarę ataku twojej NAPAŚCI
albo
- zamataczy że on nie miał wcale na myśli tego
co napisał, to ty żeś źle zinterpretował jego cieplusienieńkie intencyje
więc zrobi z siebie ofiarę niesłusznej napaści
i koło się zamyka

:))))))))))))))))))))))))

39. Data: 2013-09-18 12:47:32

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""

>obawiam się że dostanie ci się za to jakimś:
>
>S.....j 3-)! - by XL

Nożyce, w takim przypadku, nie wykorzystałyby doskonałej okazję do
przemilczenia :))))))))))))))

>zaś chiron albo na start
>- zrobi z siebie ofiarę ataku twojej NAPAŚCI
>albo
Nie skreślaj go, chociaż szczerze i między nami, to męskiej wersji takiego
wyznania się nie spodziewam:
http://www.youtube.com/watch?v=jThgoRoOzV8

pzdr
olo

40. Data: 2013-09-18 13:02:20

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, nie przeszkadza mi, ale nie obciążaj mnie odpowiedzialnością za
> wyniki tej nauki, zwłaszcza jeśli wynikiem jest to, że puszczają Ci nerwy.
> Jak widzisz ja też się uczę.
??? Nie kumkam, poważnie. Jednak mogę Cię zapewnić- nie obciążam Cię
odpowiedzialnością za to.

> Chironie, sam sobie wystawiasz świadectwo prezentując tu swój
> światopogląd.
Tak

> Jeśli czujesz się w związku z tym jak "głupawy bigot naśmiewający się z
> dzieci i ich rodzin", to może i dobrze, może coś przemyślisz(-ałeś).
Nie czuję się tak- znów przekręcasz.
Ty_starasz_się_mnie_w_takie_ramy_wepchnąć. Manipulujesz, kręcisz- tak to
odbieram. Robisz to z gracją, subtelnie. Dokładnie to napisałem.
Ewo- powtórzę- dystylując to, co starałem Ci się pokazać:
rodzina patchworkowa- ten nowotwór językowy powstał w jednym celu- mam
nadzieję, że się zodzisz: do określenia rodzin "po przejściach", które
zeszły się w jedną rodzinę. Choć to określenie obejmuje także rodziny
"wdowie" połączone w jeden związek- to mam głębokie przekonanie, że
demiurdzy naszej rzeczywistości nie o nich myśleli. Zadajmy sobie pytanie,
po co to? Napisałem o jednym, ważnym powodzie: podobnie, jak kiedyś w
Szwecji. Zauważono, że dzieci z rozbitych związków mają z tego powodu niską
samoocenę- więc ruszyła akcja przekonywania społeczeństwa, jak to fajnie
mieć kilku rodziców- pisałem to. Wymyślenie nazwy "rodzina patchworkowa"
mnie bardzo przypomina popularny chwyt handlowy. Jak coś jest bublem, nie
sprzedaje się- to się wymyśla chwytliwą nazwę. Podobnie tu: rodzina rozbita-
czyli de facto patologiczna, plus druga podobna- to przecież da nam i tak
rodzinę patologiczną. I taką rodzinę nazwano "rodzina patchworkowa".
Jeśli się z czymś nie zgadzasz- to są dwie możliwości: albo masz rację albo
jej nie masz. No ale w takim razie pokaż mi proszę, w czym się mylę.

lotnictwo
Upraszczanie się języka.
Nie lubimy robić...
Kolejny profesor pod sąd