Łóżko przy ścianie - co zrobić???

1. Data: 2005-07-25 07:07:45

Temat: Łóżko przy ścianie - co zrobić???
Od: "Vader" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczynam malowanie u swojej mamy i w pokoju który bedę odnawiał przy ścianie
stoi łóżko. Na całej ścianie przy łóżku, by nie wycierać jej pościelą wisi
kilim :-). Chciałbym się tego pozbyć ponieważ jest to jedno wielkie
siedlisko kurzu. Zastanawiam się czym/jak zabezpieczyć ścianę, by jej nie
wycierać pościelą i by takie rozwiązanie miało jakiś sensowny wygląd.
Możecie mi w tym pomóc??

2. Data: 2005-07-25 08:13:47

Temat: Re: Łóżko przy ścianie - co zrobić???
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vader" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jedno wielkie siedlisko kurzu. Zastanawiam się czym/jak zabezpieczyć
> ścianę, by jej nie wycierać pościelą i by takie rozwiązanie miało

- Ładniejszy kilim ;-) (widziałem naprawdę fajnie wyglądające
rozwiazanie, gdzie za kilim służył jednobarwny sztuczny misiek
przykręcony ozdobnymi śrubami do ściany)
- kawałek boazerii
- kawałek "boazerii" z paneli ściennych z MDFu
- po prostu kawał laminowanej płyty meblowej przykręcony do ściany, z
wykończonymi brzegami (rozwiązanie 'hotelowe')
- ściana w newralgicznym miejscu pokryta czymś zmywalnym i
trudnościeralnym (różnorakich tynków mineralnych, tapet
natryskiwanych, powłok akrylowych teraz w sklepach pełno)

J.

3. Data: 2005-07-25 11:38:12

Od: "-AK-" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję płytę obłożoną gąbką i obitą np. sztuczną skóra lub skayem. Nie
pochłania kurzu, łatwe w utrzymaniu czystości a dodatkowo izoluje od zimnej
ściany.

Andrzej, Katowice

4. Data: 2005-07-25 12:05:09

Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jul 2005 09:07:45 +0200, Vader naskrobałeś/łaś:

> [...]
>siedlisko kurzu. Zastanawiam się czym/jak zabezpieczyć ścianę, by jej nie
>wycierać pościelą i by takie rozwiązanie miało jakiś sensowny wygląd.
Kiedyś jak miałam taki tapczan przy ścianie tato przykręcił do ściany
cztery deski polakierowane. Zwykłe deski. POlakierowane i zabezpieczone.
Z kurzy wycierać się dało. A ja jako dziecko mogłam sobie tam przypinać
pinezkami różne rzeczy, a to maskotki, a to zdjęcia idola ;P
Deski nie były przy sobie, lekko od siebie oddalone.
Nistety zdjęcia jedyne jakie mam tej konstrukcji są tradycyjne,
a skanerem nie dysponuję :/

--
Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
12 latka no 1. on p.r.a

5. Data: 2005-07-25 12:23:40

Od: "Vader" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Rabska" <m...@S...hell.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Deski nie były przy sobie, lekko od siebie oddalone.
> Nistety zdjęcia jedyne jakie mam tej konstrukcji są tradycyjne,

:-) Szkoda, ale myślę, że moja mama nie bedzie przypinała tam swoich
maskotek - jednak pomysł jak najbardziej OK
Dziękuję i Pozdrawiam

6. Data: 2005-07-26 08:04:29

Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vader" <s...@s...pl> wrote in message
> [...]
> siedlisko kurzu. Zastanawiam się czym/jak zabezpieczyć ścianę, by jej nie
> wycierać pościelą i by takie rozwiązanie miało jakiś sensowny wygląd.

Ja miałem przez długie lata w swoim pokoju korek na ścianie przy łóżku. Było
zawsze ciepło i miło przy tej ścianie :)

pzdr
topjes

tapety zmywalne
Re: Czerwone meble w kuchni
Awaria pralki ARDO
wałki do malowania
Zawór z głowicą termostatyczną na powrocie