wałki do malowania

1. Data: 2005-07-24 17:06:58

Temat: wałki do malowania
Od: "pioootr" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako żem już nie młodzieniec to postanowiłem pomalować sufity przy pomocy
takiego gąbkowego wałka na dłuuugiej rączce (na opakowaniu tego cuda jest
napis DULUX).
Ale czy to na pewno dobry pomysł (kapanie farby na głowę, niedokładne krycie
itp. przygody) ? Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tym ustrojstwem, może
jednak lepiej tradycyjnie, z drabiny ?
pozdrawiam
pioootr

2. Data: 2005-07-25 03:52:50

Temat: Re: wałki do malowania
Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pioootr" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
krycie
> itp. przygody) ? Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tym ustrojstwem, może

Jako ze wałki służą praktycznie do malowania farbami emulsyjnymi to powinno
rozwiać wątpliwości. Jeżeli emulsja kapie z wałka i chlapie tzn !:1.Wałek
zyzyty i nie wchłania farby,2. Farba kiepskiej jakosci,3.Farba chrzczona . A
jak chce się mieć farbę równo wtartą i gładi sufit to kreda i tradycyjna
szczota nie zastąpione.
Pzdr

3. Data: 2005-07-25 07:20:29

Od: c...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24-07-2005 o 19:06:58 pioootr <p...@o...pl> napisał:

> [...]
> krycie
> itp. przygody) ? Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tym ustrojstwem, może

Podstawowym problemem przy malowaniu wałkiem jest podłoże.Musisz sprawdzić
jaką farbę masz na suficie i czy trzyma się ona mocno tynku.Jeżeli masz
wiele warstw farby i jeszcze na dodatek kredę(rozpuszcza sie pod wpływem
wody)to odradzam malowanie wałkiem ponieważ może to spowodować odrywanie
się całych pasów starej farby.

--
Darek

Zawór z głowicą termostatyczną na powrocie
Lodówka dziwnie się zachowuje
Halogenki na poddaszu
pralka-małe wymiary
Re: Czerwone meble w kuchni