Lodówka dziwnie się zachowuje

1. Data: 2005-07-24 16:11:13

Temat: Lodówka dziwnie się zachowuje
Od: "news.tpi.pl" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem lodówkę Whirpool 5520 i nie wiem co może z nią być
chodzi jakieś 40-45 minut nasepnie 20-25 przerwa i znowu 40-45 minut chodzi
i znowu 20-25 przerwy
co jest uszkodzone chodzi jak zegarek

2. Data: 2005-07-24 18:41:03

Temat: Re: Lodówka dziwnie się zachowuje
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news.tpi.pl <a...@w...pl> napisał(a):

> Kupiłem lodówkę Whirpool 5520 i nie wiem co może z nią być
> chodzi jakieś 40-45 minut nasepnie 20-25 przerwa i znowu 40-45 minut
> [...]

Jeżeli masz nastawione na średnio, to praca jest jakieś dwa razy za długa.

3. Data: 2005-07-25 03:55:56

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" napisał w wiadomości > >

> chodzi
>
> Jeżeli masz nastawione na średnio, to praca jest jakieś dwa razy za długa.

Termostat Panie dzieju albo mało czynnika chłodzącego w agregacie. Wtedy
podobny efekt.
Pzdr

4. Data: 2005-07-25 08:16:49

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacenty" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Termostat Panie dzieju albo mało czynnika chłodzącego w agregacie. Wtedy
> podobny efekt.

przy małej ilości czynnika chyba raczej przerwy byłyby normalne ?
IMO termostat

rokko

5. Data: 2005-07-25 14:49:20

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rokko" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> przy małej ilości czynnika chyba raczej przerwy byłyby normalne ?

Nie. Mialem kiedys do czynienia z Polarem z zza mala iloscia freonu. Agregat
pracowal praktycznie bez przerwy.
Za malo czynnika chlodzacego jest w tej lodówce.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

6. Data: 2005-07-25 15:31:33

Od: "news.tpi.pl" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

był dzisiaj fachowiec stwierdził że będą dobijać płynu R600 co to za
dziadostwo
Z Waszych odpowiedzi widzę że może faktycznie to być przyczyną

7. Data: 2005-07-27 16:52:03

Od: "news.tpi.pl" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

własnie dzisiaj doładowali mi R600 i lodówka pracuje już ponad 2 godziny na
ustawieniu 2 i nie ma zamiaru się wyłączyć

8. Data: 2005-08-02 11:22:00

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.tpi.pl" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> własnie dzisiaj doładowali mi R600 i lodówka pracuje już ponad 2
> godziny na ustawieniu 2 i nie ma zamiaru się wyłączyć

A sprawdzili szczelność? Bo jak nic nie uszczelniali, to za jakiś czas
znów wyleci. PS. R600a jest gazem bardzo łatwopalnym.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

Halogenki na poddaszu
pralka-małe wymiary
Re: Czerwone meble w kuchni
Re: Czerwone meble w kuchni