Zawór z głowicą termostatyczną na powrocie

1. Data: 2005-07-24 16:51:38

Temat: Zawór z głowicą termostatyczną na powrocie
Od: "Wojtas z Lublina" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
właśnie wymienili mi zawory przy starych grzejnikach. Przy nowych
zamontowali głowice termostatyczne. W kuchni, przy kaloryferze
wiszącym wysoko, zamontowali mi zawór na powrocie - bo było
wygodniej.
Czy zawory nie powinny być montowane na zasilaniu? Czy może to
wszystko jedno?

pozdrawiam,
Wojtas

2. Data: 2005-07-25 05:23:19

Temat: Re: Zawór z głowicą termostatyczną na powrocie
Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtas z Lublina" <w...@v...pl> napisał w
wiadomości news:6a38.00000291.42e3c719@newsgate.onet.pl...
> [...]
> wygodniej.
> Czy zawory nie powinny być montowane na zasilaniu? Czy może to

Oczywiscie, ze nie jest wszystko jedno. Jakis idiota ci to zamontowal.
Zgaduje - 'flachowiec' ze spóldzielni ?

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt