pralka-małe wymiary

1. Data: 2005-07-24 14:21:55

Temat: pralka-małe wymiary
Od: "madzia" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
chce kupic pralke. Ale jest problem z miejscem w malej lazience:(. Czy
produkowane sa pralki o wymiarach w granicach 40x40?. Wysokosc bez
znaczenia. Zeby przynajmniej głębokosc byla 40. I byloby super, gdyby
otwierala sie z przodu.Moze ktos z Panstwa sie tym tamatem interesowal i
pomoze mi zaczac poszukiwania?
bylabym bardzo wdzieczna
pozdrawiam niedzielnie
magda

2. Data: 2005-07-24 15:22:28

Temat: Re: pralka-małe wymiary
Od: biotyt <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znaczenia. Zeby przynajmniej g??bokosc byla 40. I byloby super, gdyby
> otwierala sie z przodu.Moze ktos z Panstwa sie tym tamatem interesowal i

Witam,

Ja tez obecnie jestem w fazie wyboru i na prawde nie wiem na co sie
zdecydowac. Pralek 40x40 raczej nigdzie nie widzialem, ale na glebokosc 40
cm otwierane od frontu sa jak najbardziej dostepne, jest ich sporo.
Najbardziej polecane sa pralki Boscha i Siemensa. Maja kilka w przedziale
cenowym (te bez bajerow) od 1400 zl wzwyz. Dosc sporo modeli ma takze
Ariston. Z cena podobnie. Jesli juz chodzi o cos troche tanszego to Candy
ma duzo modeli 40 cm, a nawet tych na 3,5 kg o wymiarze 33 cm. Mozesz
zwrocic tez uwage na Indesit, ale rozmiar to 41,5 cm.
Te firmy biore pod uwage i prawdopodobnie sklonie sie ku Aristonowi.
Podoba mi sie wizualnie i nie jest taki kanciasty jak te niektore pralki,
a mam malutka lazienke niestety wiec to jest wazne (nie ma tez wystajacych
pokretel).

Inna firma polecana jest takze Electrolux jednak maja ich pralki ladowane
od frontu spore wymiary, powyzej 40 cm. Amica z wymiarami podobnie, troche
juz za duza. Pozostale jak Polar, Mastercook nie produkuja "miniaturek",
LG z wymiarami tez troche nietypowe.

Zdecydowanie nie warto podobno zwracac uwagi na Whirpoola, to najgorsza
tandeta.

Reasumujac, patrz wsrod Boscha, Siemensa, Aristona, Candy, Indesit. Reszta
raczej sie nie przejmuj. Poczytaj na stronach internetowych producentow co
kazda z nich ma i wybierz co Ci nabardziej odpowiada.

Mam nadzieje, ze pomoglem.

Pozdrawiam
Adam

3. Data: 2005-07-24 15:28:33

Od: "madzia" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "biotyt"

<ciach>
> Reasumujac, patrz wsrod Boscha, Siemensa, Aristona, Candy, Indesit. Reszta
> raczej sie nie przejmuj. Poczytaj na stronach internetowych producentow co
> kazda z nich ma i wybierz co Ci nabardziej odpowiada.
ja chce prosta pralke bez bajerow typu zegar cyfrowy:).
Glebokosc 40cm oznacza,ze od sciany bedzie odstawala 40cm?czy trzeba dodac
miejsce np na waż?i juz sie zrobi 50?:). Myslalam o whirpoolu, uzywam go
jakies 5 lat i nic sie nie dzieje..A ten zakup jest dla mojej mamy. Dlaczego
whirlpool nie?
Poszperam teraz po stronach troszke, jak wybiore model dam znac:)
> Mam nadzieje, ze pomoglem.
pewnie,ze pomogles
dzieki
magda

4. Data: 2005-07-24 16:23:50

Od: biotyt <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja chce prosta pralke bez bajerow typu zegar cyfrowy:)

Z tym bywa ciezko, bo te najlepsze np. Bosch czy Siemens w najprostych
modelach maja takie... coz postep techniki.

> Glebokosc 40cm oznacza,ze od sciany bedzie odstawala 40cm?czy trzeba
> dodac
> miejsce np na wa??i juz sie zrobi 50?:).

Roznie z wymiarami bywa. Na pewno trzeba doliczyc na wyrost pare
centymetrow. Pralka tez nie moze stac dosunieta na styk do sciany. Musi
miec odrobine luzu.

> Myslalam o whirpoolu, uzywam go
> jakies 5 lat i nic sie nie dzieje..A ten zakup jest dla mojej mamy.
> Dlaczego
> whirlpool nie?

Nigdy z Whirlpoolem nie mialem dluzej do czynienia, a przeczytalem wiele
opinii uzytkownikow oraz serwisantow. Sa bardzo glosne, nigdy tak glosnej
pralki nie slyszalem (kumpel ma i tez nie jest bardzo zadowolony). Juz
moja ledwo zipiaca Wiatka jest cichsza. Pozatym zrobione sa z kiepskich
materialow w srodku jak i na zewnatrz.

Moja uwage zwrocil:

http://www.bosch-agd.pl/pl/produkty/produkt.asp?idpr
oduktu=44