aranżacja łazienki

1. Data: 2005-07-23 20:51:31

Temat: aranżacja łazienki
Od: " " <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Jakbyście radzili urządzić taką łazienkę tak żeby było
- ładnie
- łatwe do sprzątania
- funkcjonalnie

Wymiary 2.65x1.73 (bez tynków), bez pralki, na ściętej ścianie drzwi
Wg planu ma być tak
http://republika.pl/miesz/p0.jpg
http://republika.pl/miesz/p1.jpg

Umywalka raczej musi być na postumencie bo ścianka ma 6.5cm (kominowa)
Lustro chyba też nie może być zbyt duże żeby efekt tunelu nie powstał IMHO

Myślałem żeby może przerobić tak
http://republika.pl/miesz/p2.jpg
http://republika.pl/miesz/p3.jpg

Umywalka na równi z blatem, tylko nie wiem
- czy rury mogą iść w tej ściance 6.5cm
- czy da się w stelażu wc puścić rurę 90st w lewo
- co dać na ścianie która jest na wprost drzwi

płytki mają 20cm żeby łatwo orientować się w wymiarach

P. Arek

2. Data: 2005-07-23 21:55:38

Temat: Re: aranżacja łazienki
Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sugestia p2 i p3 robi złe wrażenie:

kibel centralnym obiektem (bo jedyny na wprost wejścia) - kiepskie :)

3. Data: 2005-07-24 14:45:21

Od: " " <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wujek Dobra Rada z Kraju Rad <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> napisał(a):

> sugestia p2 i p3 robi złe wrażenie:
>
> kibel centralnym obiektem (bo jedyny na wprost wejścia) - kiepskie :)

no właśnie wszystkie poradniki też tak twierdzą :(
Tylko wydaje mi się że jest trochę lepsze wykorzystanie miejsca
Napaliłem się na tą wannę asymentryczną ale może kupić prostokątną i
postawić murek między wanną a wc. A może lepiej postawić pralkę - akurat by
weszła. Tylko też ładnie to nie będzie chyba

4. Data: 2005-07-24 14:54:43

Od: "Pookio" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:dbuecr$9d8$1@news.dialog.net.pl...
> sugestia p2 i p3 robi złe wrażenie:
>
> kibel centralnym obiektem (bo jedyny na wprost wejścia) - kiepskie :)

Zgadzam się :)
IMHO wannę na wprost wejscia, wc za drzwi, obok umywalkę. Zreszta, w tej
chwili wokol wc masz za ciasno - optimum to po 40cm wolnego miejsca po
bokach.

Pozdrawiam,
Pookio

5. Data: 2005-07-24 16:24:04

Od: " " <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pookio <m...@n...pl> napisał(a):

> Zgadzam się :)
> IMHO wannę na wprost wejscia, wc za drzwi, obok umywalkę. Zreszta, w tej
> chwili wokol wc masz za ciasno - optimum to po 40cm wolnego miejsca po
> bokach.

He he, fajnie tylko że od wc musiałaby iść rura kanalizacyjna 2m+, więc
pewnie trzeba by było jakiś rozdrabniacz zainstalować. nie mam zaufania do
bezproblemowości czegoś takiego

ps umywalka będzie 50cm więc mniejsza niż na obrazku

Piła łańcuchowa?
Fajne sztućce - kto produkuje?
Czym zmyc pyl
[OT] Zaproszenia do Gmail