Piła łańcuchowa?

1. Data: 2005-07-23 18:19:07

Temat: Piła łańcuchowa?
Od: "dasiool" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co zrobić z tępą piłą łańcuchową. Trzeba kupić nowy łańcuch? Jeśli tak to
gdzie?

2. Data: 2005-07-23 22:08:02

Temat: Re: Piła łańcuchowa?
Od: "Corsair" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co zrobić z tępą piłą łańcuchową. Trzeba kupić nowy łańcuch? Jeśli tak to
> gdzie?

Naostrzyć np. w serwisie

3. Data: 2005-07-24 05:59:08

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jest. Naostrzyć. Kosztuje to 8 zł. (około)
JAck

4. Data: 2005-07-24 07:44:29

Temat: Odp: Piła łańcuchowa?
Od: "dasiool" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dbvago$oav$...@n...news.tpi.pl...
> Tak jest. Naostrzyć. Kosztuje to 8 zł. (około)
> JAck

Senkju

5. Data: 2005-07-25 07:30:34

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"dasiool" <s...@o...pl> wrote in message news:dbu1hb$be0$1@news.onet.pl...
> Co zrobić z tępą piłą łańcuchową. Trzeba kupić nowy łańcuch? Jeśli tak to
> gdzie?

Mozna zaniesc sam lancuch do ostrzenia (jest wiele miejsc, gdzie mozna
naostrzyc, serwisy, czasem nawet do sklepu - czesto serwis jest przy
sklepie), lub w sklepie z pilami kupic po prostu odpowiedni pilnik do
ostrzenia za kilka zlotych i samemu ostrzyc. Ja tak robie - przy kupnie
pilnika pan w sklepie dokladnie mnie poinstruowal jak sie ostrzy lancuch
pily i mam spokoj. W sumie po kilku - kilkunastu godzinach pracy zawsze
pila sie tepi i tak trzeba ostrzyc, szkoda czasu na jezdzenie po serwisach
i placenie za ostrzenie ;-)

Romek
=> http://www.rtj-foto.com/galeria <= zapraszam do galerii fotografii

6. Data: 2005-07-25 12:09:56

Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dasiool" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Co zrobić z tępą piłą łańcuchową. Trzeba kupić nowy łańcuch? Jeśli tak to
> gdzie?

kupujesz odpowiedni pilnik do łańcucha (najlepiej pojsc do sklepu z piłą) I
ostrzysz sobie sam. Tzn na pewno lepiej to zrobi specjalista, ale jesli
pracujesz kilka godzin z piłą to dobrze jest naostrzyc samodzielnie w
miedzyczasie. Operacja taka trwa kilka minut i jest stosunkowo prosta

Fajne sztućce - kto produkuje?
Czym zmyc pyl
[OT] Zaproszenia do Gmail
GDZIE KUPIĆ TAKIE SZKLANKI POMOCY!!