Fajne sztućce - kto produkuje?

1. Data: 2005-07-23 16:21:44

Temat: Fajne sztućce - kto produkuje?
Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Doszłam do wniosku, że najwyższy czas pozbyć się ikeowego badziewia (lubię
IKEĘ, ale sztućce robią wyjątkowo tandetne - rozlatują się, obłażą itp.).
Znacie jakichś producentów fajnych sztućców? Żeby były proste, nowoczesne, a
zarazem oryginalne, jak np. te, na drugim zdjęciu od góry:

http://www.zwierciadlo.pl/0505/stol.asp

Ja z producentów sztućców znam tylko Hefrę i Gerlacha, obie te firmy robią
jakieś drobnomieszczańskie koszmary ze złoceniami. Spenetrowałam Dukę - nic
ciekawego, straszne badziewie i już nie mam pomysłu, gdzie i czego szukać.
Jakieś pomysły?

JoP

2. Data: 2005-07-23 16:32:32

Temat: Re: Fajne sztućce - kto produkuje?
Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wystukał:

> [...]

> ciekawego, straszne badziewie i już nie mam pomysłu, gdzie i czego szukać.

Zajrzyj tu:

http://sklep.witeks.com.pl/cgi-bin/JGSeService/Catal
ogue.plx?JGS=Witeks&kC0zH=PL&kF0zB=Index:10

Jak coś przypasuje to trzeba udać się do Witka.

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

3. Data: 2005-07-23 16:43:53

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wystukała:

> Ja z producentów sztućców znam tylko Hefrę i Gerlacha, obie te firmy robią
> jakieś drobnomieszczańskie koszmary ze złoceniami.

Krótki przegląd <http://www.gerlach.com.pl> znalazł i bardziej nowoczesne.
A w opisie często stoi że są w czterech wersjach: wysoki połysk,
satynowane, jak wyżej + złocenia. Sklepy penwie biorą te ze złotym, bo
idą...

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-
.__.'| -< Agencja towarzyska "Baba Jaga" {ulotka zza wycieraczki} >-

4. Data: 2005-07-23 17:19:40

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Doszłam do wniosku, że najwyższy czas pozbyć się ikeowego badziewia (lubię
> IKEĘ, ale sztućce robią wyjątkowo tandetne - rozlatują się, obłażą itp.).

Też mam badziew z Ikei, z łyżkami, z których zupa się wylewa zanim do ust
trafi i 2 lata temu postanowiłam dokupić zestaw lepszych sztućców.

W Polsce generalnie zabiły mnie ceny (1000-2000zł za komplet sztućców to
stanowczo za dużo dla mnie) i ostatecznie atakowałam niemieckie sklepy.

Polecam bardzo WMF (w PL ceny zabójcze, ale może w necie coś taniej? A sklep
w Kraku mają więc obejrzeć live można). Zestaw kupiłam jednak BSF, 12
osobowy, ze wszystkimi akcesoriami, bardzo porządny, zmywarkoodporny i po 2
latach jak nowy, zapłaciłam 400zł. Też Niemcy, ale może i w Polsce
utrafisz... http://www.bsf-trends.de/

Agata

5. Data: 2005-07-23 17:38:26

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sat, 23 Jul 2005 19:19:40 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@s...site.krakow.pl> i powiedziała:

> Też mam badziew z Ikei, z łyżkami, z których zupa się wylewa zanim do ust
> trafi i 2 lata temu postanowiłam dokupić zestaw lepszych sztućców.

Marudzicie. Nie twierdzę, że IKEA to klasyka wzornictwa, ale sztućce
można kupić przyzwoite. Przynajmniej te, które mam, się nie gną, nic im
nie odpada (są jednolicie z metalu) ani nie pokrywają się rdzą czy
nalotem.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

6. Data: 2005-07-23 17:56:25

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> napisał(a):

> [...]
> można kupić przyzwoite. Przynajmniej te, które mam, się nie gną, nic im
> nie odpada (są jednolicie z metalu) ani nie pokrywają się rdzą czy

Całe metalowe są OK, ale akurat w obecnej ofercie IKEI nie ma nic, co by mi
się podobało, i w tym jest ból.

JoP

7. Data: 2005-07-23 18:02:31

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jo'Asia <j...@h...pl> napisał(a):

> [...]
> A w opisie często stoi że są w czterech wersjach: wysoki połysk,
> satynowane, jak wyżej + złocenia. Sklepy penwie biorą te ze złotym, bo

Gerlacha przegrzebałam w pierwszej kolejności, 03 pewnie i by uszedł od biedy
.. no właśnie, od biedy. Znośne, ale nie zachwyca.

Chyba pewnie trzeba będzie napisać do "Zwierciadła" i spytać, co to. (I pewnie
się dowiedzieć, że to jakiś high design za 5k PLN. :->>)

JoP

8. Data: 2005-07-23 18:04:52

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek <a...@s...site.krakow.pl> napisał(a):

> [...]
> osobowy, ze wszystkimi akcesoriami, bardzo porządny, zmywarkoodporny i po 2
> latach jak nowy, zapłaciłam 400zł. Też Niemcy, ale może i w Polsce

O, dzięki, bardzo ładne. Takie FLOW albo QUEST satin... mogłoby być...

JoP

9. Data: 2005-07-23 18:43:48

Od: "Goha" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Gerlacha przegrzebałam w pierwszej kolejności, 03 pewnie i by uszedł od
biedy

gerlach na swojej własnej stronie ma jakieś starocie, ostatnio widzialam
nowe wzory 11 i 12 a nóż widelec ci się spodoba?:> , wygrzebałam w necie
stronę, zdjęcia nieco paskudne, ale cośkolwiek widać:)
http://www.sztucce.pl/?p=productsMore&iProduct=72
powodzenia w polowaniu na sztućce
Goha

10. Data: 2005-07-23 19:05:20

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sat, 23 Jul 2005 17:56:25 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <j...@N...gazeta.pl> i powiedziała:

> Całe metalowe są OK, ale akurat w obecnej ofercie IKEI nie ma nic, co by mi
> się podobało, i w tym jest ból.

Obecnie możliwe - myśmy nasze kupili lat temu 5 chyba. A WMF-y zaiste
ładne, tylko ceny mają kosmiczne.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

Czym zmyc pyl
[OT] Zaproszenia do Gmail
GDZIE KUPIĆ TAKIE SZKLANKI POMOCY!!
jaki panel prysznicowy?