Czym zmyc pyl

1. Data: 2005-07-23 12:40:37

Temat: Czym zmyc pyl
Od: "Laris" <o...@p...onet.pl.wywalsmieci> szukaj wiadomości tego autora

Jakich srodkow uzywacie do czyszczenia mieszkania ( drzwi, okna,
podlogi, kafle, meble) po pyle z gladzi? Zwykly plyn + woda robi tylko
mazy :) Musialbym wymieniac wode po dwoch przetarciach szmata :)

pozdrawiam
Laris

2. Data: 2005-07-23 15:46:40

Temat: Re: Czym zmyc pyl
Od: biotyt <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podlogi, kafle, meble) po pyle z gladzi? Zwykly plyn + woda robi tylko
> mazy :) Musialbym wymieniac wode po dwoch przetarciach szmata :)

Do mebli sprobuj Pronto i recznik papierowy lub sciereczki nasaczone
srodkiem czystosci np. Pronto czy Cif. Bezbolesnie idzie, a na dodatek nie
moczy sie mebli non stop. Z kafelkami to niestety, chyba trzeba polatac
pare razy ze szmata, ale temu wilgoc akurat nie przeszkadza.

3. Data: 2005-07-24 19:42:02

Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

jestem w trakcie generalnego remontu domu i także jest coniemiara pyłu, ale
dostałem bardzo dobrą radę mojej babci - tak, tak, babci :) - dolej do wody
ocet, nie będą się pojawiać smugi :)

--

pozdrawiam,
mk

jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

[OT] Zaproszenia do Gmail
GDZIE KUPIĆ TAKIE SZKLANKI POMOCY!!