Łożyska - wyjasnijcie prosze

11. Data: 2012-07-25 10:02:05

Temat: Re: Łożyska - wyjasnijcie prosze
Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> schrieb im Newsbeitrag
news:jumvff$66o$1@news.dialog.net.pl...
>W dniu 2012-07-24 18:23, Andy Niwinski pisze:
>>

> Nie przy suchych tulejach ślizgowych. :P

Ale ja nie odnosiłem się do całokształtu problemu wszelkich łożysk, tylko
do:

>>> plastikowym

12. Data: 2012-07-25 15:25:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Jul 2012 08:10:47 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

> "Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Ty weż już zajmuj się zupami i kotletami, fachowcu z bożej łaski....

Widzę, że się fachowiec z wyższej łaski odezwał. Kuoię Ci łopatkę w sklepie
z zabawkami, będzie pasowała.
--
XL

13. Data: 2012-07-25 15:33:18

Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-24 10:57, Majka pisze:
> Czy składając kolo nałożyć do wnętrza łożyska, na koszyczek z wałkami i do
> tulei smaru do łożysk?
Nie. Ma być suche bez smaru.
--
Krzysiek

14. Data: 2012-07-25 16:27:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Jul 2012 17:33:18 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

> Nie. Ma być suche bez smaru.

Witaj w klubie "fachowców z bożej łaski" by Andy Niwinski, fahoffietz nad
fahofftzami :-)
--
XL

15. Data: 2012-07-25 17:46:04

Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-25 18:27, Ikselka pisze:
> Witaj w klubie "fachowców z bożej łaski" by Andy Niwinski, fahoffietz nad
> fahofftzami :-)

Umysły mierne potępiają wszystko, co przechodzi ich miarę.
--
Krzysiek

16. Data: 2012-07-25 17:59:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Jul 2012 19:46:04 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

> Umysły mierne potępiają wszystko, co przechodzi ich miarę.

Dobrze, że Ci nie kazał do kotletów iść - jak mnie ;-)
--
XL

17. Data: 2012-07-25 19:31:08

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze, że Ci nie kazał do kotletów iść - jak mnie ;-)

Tym bardziej, że takie koszyczki są często z teflonu- i smarowanie wręcz
przynosi odwrotny efekt (skleja kulki- zwiększa tarcie)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

18. Data: 2012-07-25 21:19:06

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <i...@g...com> schrieb im Newsbeitrag

> Tym bardziej, że takie koszyczki są często z teflonu- i smarowanie wręcz
> przynosi odwrotny efekt (skleja kulki- zwiększa tarcie)

A teraz przeczytaj to co napisałeś jeszcze raz, pomyśl i powiedz gdzie
walnąłęś babola. Podpowiem - po pierwsze mowa o łożysku nie kulkowym a
prawdopodobnie igiełkowym lub walcowym (wałki zauważone przez Majkę), pod
drugie, od kiedy to koszyczek w łożysku ma cokolwiek wspólnego z
"łożyskowaniem". I jeszcze bardzo bym poprosił o jakiś materiał twierdzący,
że teflonowe koszyczki wykluczają konieczność smarowania.
Widzę, że X-lka znalazła klub wielbicieli o takim samym poziomie
intelektualnym jak ona - gówno wiem, ale wydaje mi się, że wiem wszystko.

19. Data: 2012-07-26 05:10:08

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andy Niwinski wrote:

> [...]
> Widzę, że X-lka znalazła klub wielbicieli o takim samym poziomie
> intelektualnym jak ona - gówno wiem, ale wydaje mi się, że wiem

imho to w taczkach powszechnie są montowane teflonowe łożyska z tytanowymi
rolkami w obudowie z lotniczego aluminium... :)

20. Data: 2012-07-26 10:02:49

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> imho to w taczkach powszechnie są montowane teflonowe łożyska z tytanowymi
> rolkami w obudowie z lotniczego aluminium... :)

E tam, nie znasz się - bieżnie tych łożysk, ale tylko w taczkach i z
teflonowymi koszyczkami są wykonane z diamentów przemysłowych. A te jak
wiadomow, w obecności smaru ulegają 100-krotnie szybszej degradacji niż
normalnie.

Konstrukcje pralek, proszki i zapachy
wanna i brodzik w niewielkiej łazience - warto?
która pralka?
Jaki ekspres ciśnieniowy
Jeansy Wrangler z netu