Re: Lubicie takie filmy?

Data: 2010-01-22 11:49:46
Temat: Re: Lubicie takie filmy?
Od: glob <r...@g...com>

Vilar napisał(a):
> Wiesz Globek, ja bym nie generalizowa?a.
> Bo nie wszyscy ludzie s? tacy - r?ni s? na szcz?cie.
>
> Zawsze mo?esz odwo?a? si? do naduzywanego eksperymentu Zimbardo.
>
> MK
>

> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
m.googlegroups.com...

> Ender napisa?(a):

> A no w?a?nie, czyta?em o tym ameryka?skim wi?zieniu w kt?rym byli
> gwa?ceni m?czy?ni i kobiety i zdj?cia z gwa?tu ameryka?skiego
> ?o?nierza , bardzo brutalnego na Irakice za pomoc? pa?ki, r?nych
> rurek czy te? rurki z pr?dem, a w dzwiach celi zdj?cia
> robi?a.......kobieta, jak trofeum, wi?c co sk?ania ludzi do takiego
> bestialstwa, a gdy przychodz? do domu to s? dobrymi tatusiami, wujami,
> m?ami itd; I te filmy czy stanowi? u?atwienie do takich zbrodni, czy
> w?a?nie zobaczcie siebie i przesta?cie?

Ludzie są różni, ale depersonalizują się w tłumie i wtenczas jak jeden
jest trochę bardziej brutalny, to w tłumie narasta nakręca się
brutalność
i tak do momentu gdy jeden przez drugiego jest zwierze, ale nie czuje
tego, bo jak wszyscy są zwierzętami, to on jedynie postępuje tak jak
inni i nie widzi co robi. Tak więc żeby przestał musi zobaczyć siebie,
trzeba go wyrzucić z tłumu. Więc to nic nie znaczy że każdy jest
różny.