Lucjanom

11. Data: 2005-01-07 22:25:53

Temat: Re: Lucjanom
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedynemu na grupie Lucjanowi, mistrzowi skrótów i dowcipu, zwycięzcy
> wszystkich (dwóch) rankingów, zielonego i zielonym do góry, udanych
> felietonów, w tym dokończenia tekstu o pszczółkach i dogłębnego odkrycia
> swojego ogrodu
> życzy Jurek

Dziękuję.
He, he, o pszczółkach to był zaledwie wstęp;-)
Co zaś tyczy się ogródka, nie sposób pokazać
go na fotkach; kiedy robię zdjęcie panoramiczne
za każdym razem wychodzą ogrody sąsiadów;-)

Pozdrawia z bliska boletus

12. Data: 2005-01-07 22:31:19

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" napisał:
> [..] Co zaś tyczy się ogródka, nie sposób pokazać
> go na fotkach; kiedy robię zdjęcie panoramiczne
> za każdym razem wychodzą ogrody sąsiadów;-)

Ale mi chodziło o innego rodzaju odkrywanie;-))))
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
ec.ogrody&aid=33503566

Pozdrowienia
--
j...@p...onet.pl
http://ogrodniczek.republika.pl/

13. Data: 2005-01-07 22:41:20

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i ja się dołączam, uśmiechu na co dzień :)))
>
> życzy Kuleczka

Dziękuję Kuleczko. Najlepszy jest uśmiech grupowy;-)

Pozdrawia wesoło boletus

14. Data: 2005-01-07 23:05:08

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spełnienia marzeń, usmiechu i słońca
Wszystkiego dobrego
Monika

15. Data: 2005-01-08 00:09:46

Od: "Platon" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślisz, że znajdzie się jakiś Lucjan co - c_z_y_t_a - tę grupę?
> Pozdrawiam w ciemno, Jerzy

Co prawda tylko na drugie, alem Lucjan. Do tego przyniosłem sobie to imię na
świat, ergo - mam dzisiaj urodziny. Za życzenia w ciemno dziękuję.
Platon

16. Data: 2005-01-08 09:19:17

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Platon" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Co prawda tylko na drugie, alem Lucjan. Do tego przyniosłem sobie to imię
na
> świat, ergo - mam dzisiaj urodziny. Za życzenia w ciemno dziękuję.
> Platon

Zatem zechciej przyjąć Najlepsze Życzenia Urodzinowe Platonie. Niechaj
spęlni się Tobie co tylko chcesz. :-)

Pozdrawiam pogodnie
skryba

17. Data: 2005-01-08 10:22:18

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zatem zechciej przyjąć Najlepsze Życzenia Urodzinowe Platonie. Niechaj
> spęlni się Tobie co tylko chcesz. :-)
>
> Pozdrawiam pogodnie
> skryba

Dołączam sie do życzeń ... wszystkiego dobrego
Monika

18. Data: 2005-01-08 12:10:05

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Jan 2005 11:22:18 +0100, Monika Zalewska napisał(a):

> Dołączam sie do życzeń ... wszystkiego dobrego

I ja - wszystkiego najlepszego, niech Ci się darzy:)

Pozdrawiam
Marta

19. Data: 2005-01-08 13:09:36

Od: "Platon" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik > Dnia Sat, 8 Jan 2005 11:22:18 +0100, Monika Zalewska
napisał(a):

> I ja - wszystkiego najlepszego, niech Ci się darzy:)
>
> Pozdrawiam
> Marta

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za urodzinowe życzenia
Platon

20. Data: 2005-01-08 22:47:38

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niechaj

zwłaszcza idanych zbiorów owocowych Platonku:))

życzy Kuleczka

pleśń w doniczkach
Campanula medium
Ktore szkolki/centra ogrodnicze w okolicach Warszawy sa otwarte?
rok w ogrodzie
Papirus we Wrocławiu- gdzie!?