Lysanel Active kontra Effaclar K

1. Data: 2002-09-14 08:04:31

Temat: Lysanel Active kontra Effaclar K
Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ostatnio przymierzam sie do kupna jakiegos kremu z kwasami. Jestem na etapie
poszukiwania probki Effaclar K (pisalam o tym), a w miedzyczasie znalazlam
probke Lysanel Active firmy SVR. Stosuje od 4 dni tylko na noc i tylko na
czolo i zastanawiam sie czy to sila sugestii, czy rzeczywiscie grudki, ktore
mialam (nie byly to wypryski ropne, ale jakies grudki) zniknely, a czolo
jest gladziutkie.
I mysle sie nad zakupem wlasnie tego kremu zamiast Effaclar K, choc moze to
dokladnie takie same produkty tylko innych firm.

Uzywal ktos Lysanel Active? Czy wszyscy tylko oslawiony Effaclar K?

Anetta

1. Data: 2002-09-14 08:40:43

Temat: Re: Lysanel Active kontra Effaclar K
Od: "Gargantua" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anetta" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Uzywal ktos Lysanel Active? Czy wszyscy tylko oslawiony Effaclar K?

Czemu uwazasz, ze Effaclar K jest oslawiony?

Ania

1. Data: 2002-09-14 10:07:57

Od: "Malutka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam Lysaner Active i rzeczywiście, daje wspaniałe efekty, mam całą
serię :D

1. Data: 2002-09-14 13:36:52

Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gargantua" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Anetta" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Czemu uwazasz, ze Effaclar K jest oslawiony?
>
> Ania

Wystarczy przejrzec historie grupy. Nie robilam wprawdzie statystyki, ale
mysle, ze gdyby zliczyc posty na kazdy temat, to Effaclar K bylby w
czolowce.

Oczywiscie nic nie mam przeciwko temu kosmetykowi - bo nawet go nie
stosowalam.

Anetta

1. Data: 2002-09-15 07:41:59

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> Uzywal ktos Lysanel Active? Czy wszyscy tylko oslawiony Effaclar K?

"Osławiony" jak dla mnie, nie daje super efektu, natomiast Lysanel i owszem
jest świetny.
Hanuś

1. Data: 2002-09-15 13:59:37

Od: "Gargantua" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czolowce.
>
> Oczywiscie nic nie mam przeciwko temu kosmetykowi - bo nawet go nie

Proponuje w takim razie sprawdzić znaczenie slowa "osławiony"

ANia

1. Data: 2002-09-16 06:47:11

Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
> Proponuje w takim razie sprawdzić znaczenie slowa "osławiony"
>
> ANia

Oslawiony, oslawiony. 80% postow bylo przewaznie na TAK. Ostatnio, jak
wrocilam do czytania grupy po urlopie, to rzeczywiscie zaczely sie pojawiac
posty na NIE

Pozdrawiam

Anetta

PS. zastanawia mnie dlaczego ludzie sa tacy zlosliwi. Zapytalam o odczucia
dot. Lysanel Active i Effaclar K, a tu odsylaja mnie do slownika wyrazow
trudnych.

1. Data: 2002-09-16 07:54:19

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. zastanawia mnie dlaczego ludzie sa tacy zlosliwi. Zapytalam o odczucia
> dot. Lysanel Active i Effaclar K, a tu odsylaja mnie do slownika wyrazow
> trudnych.

Nie zapominaj ze to w wiekszosci babska grupa, PMS i te rzeczy:)
Uwazam, ze "oslawiony" nie jest trudnym slowem i uzylas go jak nalezy, w
koncu komu szkodzi odrobinka przenosni.
A jesli chodzi o Lysanel to dla mnie jest naprawde swietnym kosmetykiem.
Ale nie jest dokladnie takim samym produktem co Effeclar, bo zawiera tez
alfahydrokrykwasy a Effeclar tylko beta.
Dlatego Effeclar jest o wiele lagodniejszy, ale na przyklad u mnie zupelnie
nie podzialal.
Za to Lysanel - jest niesamowity.
Stosowanie go jest bardzo uciazliwe, bo szczypie okropnie, leje sie z
buteleczki, paskudnie pachnie (ale na szczescie niezbyt mocno), ale po dwoch
tygodniach twarz jest naprawde jak nowa.
Nie mam juz wypryskow, co wiecej nie mam zaskornikow!
Ale jesli masz wrazliwa cere, to lepiej Effeclar:) Oslawiony!:)

Pozdrawiam
Kaska

1. Data: 2002-09-16 08:31:57

Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Skakanka <k...@N...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:am42f1$koc$...@n...tpi.pl...

> [...]
> Nie mam juz wypryskow, co wiecej nie mam zaskornikow!
> Ale jesli masz wrazliwa cere, to lepiej Effeclar:) Oslawiony!:)

Dzieki za informacje. Wrazliwej chyba nie mam, bo uzywam od kilku dni te 5
ml probke. Wrecz chyba jakas gruboskorna jestem, bo nawet tak bardzo nie
szczypie :))
I ja mam te probke w tubce i jest to krem o niezbyt rzadkiej konsystencji,
wiec jak na razie sie nie leje.

Pozdrawiam

Anetta

1. Data: 2002-09-16 09:41:12

Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Osławiony" jak dla mnie, nie daje super efektu, natomiast Lysanel i
owszem
> jest świetny.

A ile to cudo kosztuje?
Mapetka