MAGDALENO B.! FIGA TEMU ...

1. Data: 2001-05-25 07:51:29

Temat: MAGDALENO B.! FIGA TEMU ...
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

kto Cie bedzie jeszcze prosil o przepis na jakies muffiny czy inne
pancakes'y :)))))))))))))))))))

Poniewaz pewnie jeszcze spisz i dopiero za pare godzin przeczytasz sobie
te wszystkie listy na temat Twojego tortu i zeby Ci sie przez to ranek
nie popsul to zycze Ci bardzo milego dnia :))))) i samych dobrych
news'ow :)

Tez Magda!

1. Data: 2001-05-25 09:38:54

Temat: Re: MAGDALENO B.! FIGA TEMU ...
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Rzepka" <m...@i...zabrze.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> te wszystkie listy na temat Twojego tortu i zeby Ci sie przez to ranek
> nie popsul to zycze Ci bardzo milego dnia :))))) i samych dobrych

Do życzeń dołączają też inni wielbiciele Twego talentu kulinarnego (i
pisarskiego).
Pozdrawiam
AniaK

1. Data: 2001-05-25 10:41:06

Od: Monika Bacińska-Wojewódka <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ana" <a...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> Do życzeń dołączają też inni wielbiciele Twego talentu kulinarnego

A ja wlasnie dzis zrobilam ankiete, jakie ciasto zrobic we wtorek na imieniny
dziewczyny
mojego Brata (oboje wielbiciele _wszystkich_ przepisow Magdy B.! - moj Brat lubi je
nawet
gdy sa w nich skladniki, ktorych ogolnie nie lubi) i jednoglosnie padlo: Brownies,
Brownies, Brownies!!! (uznawane za jeszcze lepsze niz moje ciasto czekoladowe, za
taki
"Dauerbrenner" albo "Bestseller" ;-). A chcialam wlasnie dla odmiany zrobic slynny
tort
ananasowy....

:-) Monika

1. Data: 2001-05-25 11:24:55

Od: "Aldik" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Użytkownik "Magda Rzepka" <m...@i...zabrze.pl> napisał w wiadomości

> Do życzeń dołączają też inni wielbiciele Twego talentu kulinarnego (i

Ci co nie zdążyli przetestować przepisów też się dołączają :)

Pozdrawiam

Aldik

-- Człowiek ma zadziwiającą skłonność
-- do stwarzania problemów
-- dla samej przyjemności ich rozwiązywania
-- (Joseph de Maistre)

Sloiki
kwas chlebowy
Małże w sosie prowansalskim
spróbujcie przygotować sobie taką pastę ( kiedyś)
kurs gotowania