MASŁO czy MARGARYNA?

1. Data: 2002-02-27 07:49:40

Temat: MASŁO czy MARGARYNA?
Od: "darpola" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

co jest zdrowsze?
słyszałam, że proces produkcji margaryny przypomina produkcję papierosów...

2. Data: 2002-02-27 16:43:35

Temat: Re: MASŁO czy MARGARYNA?
Od: "Konrado_W" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"darpola" <d...@w...pl> wrote in message news:3c7c8f65@news.vogel.pl...
> co jest zdrowsze?

zdania sa podzielone. mowilo sie ze margaryna, ale powraca sie powoli do
masla

> słyszałam, że proces produkcji margaryny przypomina produkcję
papierosów...

produkcja wszelkich rzeczy spozywczych na skale przemyslowa przypomina
produkcje papierosow

3. Data: 2002-02-28 06:03:45

Od: "[benY]" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

margaryne uzyskuje sie poprzez chemiczne utwardzenie (uwodorowanie)
tłuczczowców płynnych do stałych na katalizatorze niklowym.... a masło no
cóż.... ubija i ubija i ubija......(ze śmietany+ firmowe dodatki)

4. Data: 2002-02-28 19:43:57

Od: "bikej" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"darpola" <d...@w...pl> wrote in message news:3c7c8f65@news.vogel.pl...
> co jest zdrowsze?
> słyszałam, że proces produkcji margaryny przypomina produkcję
papierosów...

Masło - opinia mojego lekarza rodzinnego. Nawet dla osoby o podwyższonym
cholesterolu.
No i ten smak...:)))

5. Data: 2002-03-01 00:09:43

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@n...vogel.pl>, d...@w...pl says...
> co jest zdrowsze?
> słyszałam, że proces produkcji margaryny przypomina produkcję papierosów...

Maslo. To co jest w margarynach to smietnik polaczony z bomba atomowa
zaprawiony dla smaku odrobina niezdrowego tluszczu. Oczywiscie
choelsterolu tam nie ma - nie przezylby.

6. Data: 2002-03-01 07:25:23

Od: "darpola" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest taka gazeta SHAEP
tam piszą o takiej margarynie która kosztuje ok. 12 zł (jakaś fińska)
która rewelacyjnie wspomamga obniżenie BAD CHOLESTEROL
zasadniczo problem margaryn - to problem koncernów produkujących margarynę i
ich propaganda w telewizji i czasopismach

7. Data: 2002-03-02 09:26:50

Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masło - opinia mojego lekarza rodzinnego. Nawet dla osoby o podwyższonym
> cholesterolu.
> No i ten smak...:)))

Nawet nie zastanawiajac sie nad wzgledami zdrowotnymi,
to jak mam meczyc sie ze smarowaniem maslem, to wole margaryne.
No i ten smak masla...:((((
FUJ!!!

PZ

8. Data: 2002-03-03 13:31:35

Od: "Jester" <j...@a...ch.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tłuczczowców płynnych do stałych na katalizatorze niklowym..

Witam.

Pragnę jeszcze dodać, że stały katalizator Ni jest w postaci bardzo drobnego
proszku a cała reakcja przebiega w fazie fluidalnej, więc nikt nie bawi się
już w odzysk niklu, tylko ładują go do żółtych pojemniczków z napisem
"zdrowa żywność". A nikiel jak to nikiel, zalego sobie potem w wątróbce i
innych organach, a jedzący "zdrową żywność" mogą co najwyżej wygłubywać go
sobie z między zębów.

A tak na serio, to radzę pooglądać margarynkę pod mikroskopem pow. około 100
razy a można się doszukać malutkich bryłek tegoż metalu.

Pozdrawiam

Chemik Jester

dyskopatia a ciążą
HBS AG - Prosze o pomoc ! WAZNE!