MATRIX ???

71. Data: 2009-02-13 17:59:46

Temat: Re: MATRIX ???
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>
news:gn4812$d3$3@nemesis.news.neostrada.pl

> Wystarczy spojrzeć na piętę i ma się pełną kontrolę. ;)

Achil les?

Saulo

72. Data: 2009-02-13 18:16:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Achil les?

A co odczytujesz w nazwie

L'eau d'Issey ??

Przez jakiś czas była to moja ulubiona woda toaletowa. ;)

Ewa

73. Data: 2009-02-13 18:34:50

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> A co odczytujesz w nazwie
>
> L'eau d'Issey ??

Nom :)

> Przez jakiś czas była to moja ulubiona woda toaletowa. ;)

No proszę.
Ja przez jeden sezon nosiłem tę: http://tinyurl.com/ap43u4

Saulo

74. Data: 2009-02-13 18:58:45

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> No proszę.
> Ja przez jeden sezon nosiłem tę: http://tinyurl.com/ap43u4

No widzisz, ja z tej samej serii wersję damską, falliczną ;)

http://www.perfumy.oh.pl/s/item.php?i=4621

Ewa

75. Data: 2009-02-13 18:59:56

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> chcesz powiedzieć, że to co napisałem to kłamstwo, które stało się
> prawdą czy dodać przyczynek do rozważań o zmianach, które zachodzą w
> wyniku częstej ekspozycji bodźca?

to drugie, nie mialem na mysli klamstwa.
A tak w ogole podałem linka do artykułu o Einsteinie kumplowi który
studiuje fizyke i poruszyli ten temat na uczelni.
No i podobno chodziło o zdyskredytowanie Einsteina - że autorzy tych
prac na które autor się powołuje jak i sam autor są antysemitami.

Z drugiej strony w artykule napisał, że żadnemu z jego naukowych kolegów
nie zależało na tej dyskredytacji bezpośrednio. Tak więc jedynie sam
autor jest propagatorem tej tezy.

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

76. Data: 2009-02-13 19:15:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Feb 2009 19:58:45 +0100, medea napisał(a):

> No widzisz, ja z tej samej serii wersję damską, falliczną ;)
>
> http://www.perfumy.oh.pl/s/item.php?i=4621

Masz pewność, że widziałaś kiedyś jakiś fallus?
;-)

77. Data: 2009-02-13 19:36:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Masz pewność, że widziałaś kiedyś jakiś fallus?
> ;-)

No co? Niepodobny?

http://www.polskatimes.pl/gazetawroclawska/magazyn/3
2053,papua-wah-wah-wah,g,16,id,t,z,no.html#material

;)

Ewa

78. Data: 2009-02-13 20:51:17

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 00:11, michał <6...@g...pl> wrote:

> Piszę list cienkopisem i wkładam go do szuflady. Ponieważ mam w
> szufladzie syf i malarię - baktereie i inne drobnoustroje w powietrzu
> wypełniającym szufladę układają się po obu stronach linii pozostawionych
> przez niemożliwie dla nich śmierdzący tusz. A więc tekst istnieje.
> Jeśli moja szuflada będzie wyjałowiona i wolna od wszelkich żyjątek -
> wtedy mojego tekstu nie ma. Dopóki nie wyjmę go z szuflady. ;DDD

Twórczość Michała determinują bakterie.
Jeśli w szufladzie Michała będzie próżnia, Michał nie będzie miał
poczucia że tworzy.
Chyba że wyjmie tekst z szulfady

79. Data: 2009-02-13 20:58:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Feb 2009 20:36:48 +0100, medea napisał(a):

> No co? Niepodobny?
>
> http://www.polskatimes.pl/gazetawroclawska/magazyn/3
2053,papua-wah-wah-wah,g,16,id,t,z,no.html#material

> ;)
>
> Ewa

No, to akurat jest futeralik :-)

80. Data: 2009-02-13 21:15:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Feb 2009 12:51:17 -0800 (PST), bazzzant napisał(a):

> Twórczość Michała determinują bakterie.
> Jeśli w szufladzie Michała będzie próżnia, Michał nie będzie miał
> poczucia że tworzy.
> Chyba że wyjmie tekst z szulfady

Mam nadzieję, że kładąc go tam - umył ręce...

premiera
Bóg nie istnieje. Darwin i Daniken mieli rację. - twierdzi kolejny nieuk
Ile kosztuje slub.
Czy zobaczycie to w Polsce ???
Zagadka