MIŁOŚĆ

41. Data: 2008-08-24 16:45:56

Temat: Re: MIŁOŚĆ
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:2cd9eec7-3b56-4123-888b-d5e99335777d@8g2000hse.
googlegroups.com...

> Morda
> I jak, rozwinął się ktoś?

A tak na poważniej ...
Myślałem, że ...
Miałem nadzieję, że już nie będę komentował postów cbnet'a nie zawsze mówiąc
wprost
do niego - coś mi nie pasuje z Tą metodą "dialogu" ...
Więc chciałem pożartować itp ... Ale jakoś mi jakośpoglądy właśnie
wracają w stare koryto ...

Z cbnet'em to jest tak:

W pierwszym wierszu piękne zdania o miłości...
W wierszu wyzywanie od buraków, popaprańców itp ...

To się nie zmieniło. Myślę sobie: tedy poszukamy może między wierszami ...

No i tak próbując sunąć gdzieś pomiędzy nimi, walcząć z pokusami, wlazłem w
sam
środek widocznego tu w bliskiej okolicy "Hitler - profil psychologiczny".
No i czołgałem się jeszcze przez chwię w tym swoim korycie wąchajac stare g
;)

Postanowiłem zafałszować jednak wyniki moich badań. Wywieszam flagę:
"Jest rozwój. Przykładowo cbnet nabył niezwykłą zdolność wyciągania
vonBrauna na długie, ciekawe posty"
Najbardziej niesamowite jest subiektywnie przeze mnie oceniana relacja
między
treściami, jakie treści cbnet oferuje, a jakie dostaje. Nigdy bym ich nie
posądzał
a taki magnetyzm, siłę pociagania za język vB ;))). Przypominam sobie już
wcześniej
takie sytuacje, ale były one rzadkie - wiec statystycznie rzecz biorąc nie
powinienem
na to trafić w takiej skali mając za sobą tak krótki odcinek koryta z g ;)

Na post po starym korycie zaprosił
red

42. Data: 2008-08-24 16:55:55

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart wrote:

> [...]
> nie powinienem
> na to trafić w takiej skali mając za sobą tak krótki odcinek koryta z g ;)

Nie jest prawdą, że nic nie zmieniło się w temacie "CB of net",
nie wiem czy zauważyłeś, ale od chwili powrotu nikogo jeszcze
nie spłonkował.

pozdrawiam
vonBraun

43. Data: 2008-08-24 18:11:09

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sie, 17:45, "Redart" <r...@o...pl> wrote:
> [...]

> powinienem
> na to trafić w takiej skali mając za sobą tak krótki odcinek koryta z g ;)

Zastosowałeś złe podejście. Ja Cię pytam czy ktoś się rozwinął a ty
piszesz wypracowanie o Czarku. Taki trenR na przykład, nie wiem,
kiedyś też tyle nawijał? Przypatrz się uważnie, bo moim zdaniem on się
cały czas rozwija :). Acha, Mopek się hajta, czyli poważny krok do
przodu albo do tyłu, co do PD w zupełności się z Tobą zgadzam, Flyer
raczej stagnacja, nie żeby źle, Szaulo nie wiem, trenR twierdzi że
zrobił się gburowaty, Bluzgacza dawno nie było ale on jest raczej
wierny swojemu image, All napisał książkę, Robak na naszej-klasie
zajmuje się miłością, Kominek pisze blogi, Marek Krużel jakby
złagodniał, vB dopiero się uaktywnił (zgadaliście się czy jak), jeśli
kogoś z oldboyów pominąłem to trudno.

Tyle ode mnie i powodzenia

44. Data: 2008-08-24 18:22:28

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl pisze:

> Zastosowałeś złe podejście. Ja Cię pytam czy ktoś się rozwinął a ty
> piszesz wypracowanie o Czarku. Taki trenR na przykład, nie wiem,
> kiedyś też tyle nawijał?

o, sandra na tvn.
"maria magdalena"

aha, mam 3 baby w domu, siłą rzeczy się od nich uczę....

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

45. Data: 2008-08-24 18:27:25

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sie, 19:22, tren R <t...@p...pl> wrote:

> o, sandra na tvn.
> "maria magdalena"

Nie mam tvn, nie pogadamy

> aha, mam 3 baby w domu, siłą rzeczy się od nich uczę....

Cholera, wydawało mi się że 4, ja się raczej zwijam

46. Data: 2008-08-24 18:28:11

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl pisze:

> Nie mam tvn, nie pogadamy

> Cholera, wydawało mi się że 4, ja się raczej zwijam

chyba, że liczyć mój kobiecy mózg.
albo psią fokę.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

47. Data: 2008-08-24 18:33:15

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sie, 19:28, tren R <t...@p...pl> wrote:

> chyba, że liczyć mój kobiecy mózg.
> albo psią fokę.

Psia foka, to mnie przekonało, wszystko jest ok :)
Przyjemnej Sandry

48. Data: 2008-08-24 20:58:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zagłosuj na mnie w plebiscycie tnra.
Powaga. ;)

--
CB

49. Data: 2008-08-25 07:39:38

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:-)))

Temat mnie zainspirował, a dyskusja trafiła w czuły punkt.

Też hoduję buraki.

(ponieważ znam odpowiedzi, to tylko skrucony opis)

Sting - wykonał "uczuciowe 'roxenne'" wiele lat temu.
To wykonanie z koncertu powinno wejść do klasyki.
Powtórki nawet się do tego nie zbliżają.
(choć pokazują rozwój profesjonalizmu)
((Mam to na video/cb))
Parę lat temu zrobiliśmy "eksperyment 'odsłuchu'" starej wersji
i nowej. Przegrywa profesjonalizm.
Emocjonalnie.

Inspiracja.
Podstawa rozwoju intelektualnego.
W odróżnieniu od "pokaż knot", nie podlega zaskarżeniu.
Matoł wydający wyrok, klasyfikuje się do buraków.
(Spore pole buraczane :-))
(najlepszymi dziennikarzami na dziś dzień, są buraki)
(z buraków, są buraki)

Inspiracja, a etyka.
Podanie źródła. Egocentryzm wykonawcy - zdobywcy doświadczenia.
To ja zobaczyłem, wyniuchałem, usłyszałem, na tej podstawie... skojarzyłem.
Nie zdradzam źródła... bo... (strach mi pośladki ściska... powodów wiele)
Brak etyki.

Opis pierwotny...
Tak. Opisano to parę tysięcy lat temu.

Co skojarzyłeś?

ett

Ps. Jak się domyślasz, nie piszę "w odpowiedzi, ale pod Twoim postem"

50. Data: 2008-08-25 10:38:20

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba największą zmianą formalną jest to, że odpisuję NAD cytatami.

--
CB

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie jest prawdą, że nic nie zmieniło się w temacie "CB of net",
> nie wiem czy zauważyłeś, ale od chwili powrotu nikogo jeszcze
> nie spłonkował.

Re: intelekt przegrywa z seksem
intelekt przegrywa z seksem
Re: intelekt przegrywa z seksem