MIT, SG, USG w wynikach badania moczu

1. Data: 2006-02-16 08:16:41

Temat: MIT, SG, USG w wynikach badania moczu
Od: "Topino" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Nie potrafie wygooglowac...
Co oznaczaja skroty NIT, SG oraz USG w wynikach badania moczu?
Co to znaczy jak NIT jest positive?
Dzieki za odpowiedzi !

2. Data: 2006-02-16 09:13:37

Temat: Re: MIT, SG, USG w wynikach badania moczu
Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Topino napisał(a):
> Witam,
> Nie potrafie wygooglowac...
> Co oznaczaja skroty NIT, SG oraz USG w wynikach badania moczu?
> Co to znaczy jak NIT jest positive?
> Dzieki za odpowiedzi !

NIT - bakterie nitryfikujace
SG - ciezar wlasciwy moczu
USG..? najprawdopodobniej urobilinogen, ale nie pasuje mi ten skrot.. czy
aby sie nie pomyliles..?

jesli w badaniu wyszly pozytywne NITranty powinien byc zrobiony jeszcze
mikroskopowy osad moczu w celu potwierdzenia obecnosci bakterii w moczu.
wynik prawidlowy to nieobecnosc bakterii nitryfikujacych.

Wirgo
(Mam gugla i nie zawaham się go użyć.)

3. Data: 2006-02-16 09:23:53

Od: "Topino" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wirgo" <k...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mikroskopowy osad moczu w celu potwierdzenia obecnosci bakterii w moczu.
> wynik prawidlowy to nieobecnosc bakterii nitryfikujacych.

Dzieki bardzo !
A USG jest rzeczywiscie , dokłanie USG 3.2 mmol/L

4. Data: 2006-02-17 13:14:52

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Topino napisał(a):
> Użytkownik "wirgo" <k...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dzieki bardzo !
> A USG jest rzeczywiscie , dokłanie USG 3.2 mmol/L
> Pozdrawiam

Dziwne... USG to UltraSonoGraf... IMHO powinno byc UBG...., tym bardziej, ze
wartos temu odpowiada. Faktycznie jest wzmozony.
Oczywiscie moja interpretacja nie zwalnia Cie od pokazania tego wyniku
lekarzowi :)

Wirgo
(Mam gugla i nie zawaham się go użyć.)

Czy komuś udało się zbić cholesterol wyłącznie dietą?
Pytanie o podcinanie migdałów?
kupie dermatoskop
[sprzedam] dermatologia
Impulsy elektryczne w leczeniu poudarowych zaburzeń przełykania