MM ilość posiłków

1. Data: 2003-05-22 09:18:31

Temat: MM ilość posiłków
Od: g...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Proszę, podzielcie sie ze mną swoimi spostrzezeniami. Chodzi mi o ilosc
posiłków i ich wpływ na szybkość chudnięcia. czy jest duza róznica między 3 a 4
posiłkami. Jem sniadanie ok 8 potem ok 12 np. jabłkko, dlaek ok 14, 15 obiad i
ok 18-19 kolację. Czy powinnam zrezygnować z 2 sniadania?
Ania

2. Data: 2003-05-22 10:37:37

Temat: Re: MM ilość posiłków
Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> posiłkami. Jem sniadanie ok 8 potem ok 12 np. jabłkko, dlaek ok 14, 15 obiad
> ok 18-19 kolację. Czy powinnam zrezygnować z 2 sniadania?

A chudniesz ??? bo jak tak to chyba nie masz się czym martwić.
Ja się dopiero przymierzam do MM i tez jestem ciekawa opinni doświadczonych w
kwestii stosowania MM. Sama nie mam pomysłów na jakies sensowane jedzienie MM w
pracy - pytałam ale nikt mie nie poradził :-(

Mysia

3. Data: 2003-05-22 10:41:31

Od: a...@p...fm (Anna P.) szukaj wiadomości tego autora

Sama nie mam pomysłów na jakies sensowane jedzienie MM w
pracy - pytałam ale nikt mie nie poradził :-(

Mysia

Ja sobie robie rano salatki - grecką, z tuńczykiem, z makrelą, z cieciorką (plus
pomidor, ogórek, jakies inne warzywko) albo biorę po prostu wędline w plasterkach,
ser i jakieś warzywko i to zjadam. Oczywiście bez chlebka ;-)
Anka P.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

4. Data: 2003-05-22 10:52:11

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
MM w
> pracy - pytałam ale nikt mie nie poradził :-(

IMO lepiej 4 posilki i bez glodu niz trzy i podjadanie gdy w brzuchu
zaburczy. Jesli chudniesz, to jedz jak dotychczas.

Co do jedzenia w czasie pracy - najlepsze sa salatki - na bazie dzikiego
ryzu, makaronu durum al dente, soczewicy lub sera jakiegos, zalezy co lubisz
najbardziej. Ja tez czasem bralam taki obiad jak np. piers z kurczaka
gotowana lub smazona lub z grila pokrojona w kostke i z warzywami. Nie
trzeba tego odgrzewac, na zimno jest ok - choc pewnie cieple mieso jest
lepsze.
Wazne zeby te salatki robic zgodnie z mm, czyli jak ryz lub makaron to bez
tluszczu, soczewice dowolnie, itp.

Bardzo dobra salatka to soczewica, ser feta, oliwki, jakies ziola, i co masz
pod reka z warzyw ;)
Lub tez po prostu serek grani lub wiejski + pomidor, ogorek, rzodkiewka.

Mam nadzieje ze cos ci podsunelam ;)

Pozdr
Kafka

5. Data: 2003-05-22 10:53:51

Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Anka P.,
Bardzo Ci dziękuę za radę. Brzmi smakowicie !!!!
Jakie maz efekty? - bardzo mi zalezy, żeby nie popełniac błędów i widziec efekt
ale u mnie to idzie tak opornie (na innych dietach) że się bardzo boje porażki.
Co jeszcze jesz w ciągu dnia - obiadki, przekąski....
Starm się to sobie wszystko jakos poukładac !!!!

w ksiażce w opisie błędów wyczytałam, że nadmiar jogurtu może przyhamowac
chudniecie - dlaczego ???

Mysia.

6. Data: 2003-05-22 11:00:01

Od: a...@p...fm (Anna P.) szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2003-05-22 11:08:34

Od: "Amelia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sama nie mam pomysłów na jakies sensowane jedzienie MM w
> pracy - pytałam ale nikt mie nie poradził :-(

Hej Mysiu!

Ja jadam:
- serek wiejski + ogorek
- chlebek wlasnej produkcji + dzem sliwkowy wlasnej produkcji (robie w pracy
kanapke)
- salatke z feta
- salatke z tunczykiem
- rybe wedzona
- jajka na twardo
- przegryzam jablko, pestki slonecznika, suszone morele badz sliwki
- popijam maslanke/kefir

A jadam, jak jestem glodna:)
6:45 sniadanie
10 - 2-gie sniadanie
przegryzka
18 - obiado-kolacja

Oczywiscie zdarza mi sie od czasu do czasu odstepstwo (ciastko, lasagne lub
ryba w panierce:), ale ogolnie jestem zadowolona z efektow (170/60).

Amelia

8. Data: 2003-05-22 11:11:09

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

<g...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> czy jest duza róznica między 3 a 4 posiłkami.

Daj spokój, ja jem dwa i wystarczy. :-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

9. Data: 2003-05-22 11:39:56

Od: g...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> A chudniesz ??? bo jak tak to chyba nie masz się czym martwić.
Chudnę, w ciagu 7 tyg 7 kg.
Sama nie mam pomysłów na jakies sensowane jedzienie MM w
> pracy - pytałam ale nikt mie nie poradził :-(
Ja pracuję od 9 do 17 - solidny obiad w domu odpada. z poczatku jadłam obiad
w domu (pracowalam do 16) ale i tak troche pozno, bo za wczesnie na ostatni
posiłek, a z drugiej strony jak potem zjesc kolacje do 19 skoro nie jestem
głodna. Teraz bore do pracy kurczaka z warzywami. Ale juz mi sie znudził, wiec
zaczne kombinowac z czyms innym co syci i smakuje na zimno.
Ania

10. Data: 2003-05-22 11:41:13

Od: "Anna " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w ksiażce w opisie błędów wyczytałam, że nadmiar jogurtu może przyhamowac
> chudniecie - dlaczego ???
>
> Możliwe że ma to związek z nadmiarem białka.

Nie z nadmiarem białka lecz cukru - laktozy.

Pozdrawiam,
Ania

cwiczenia
cholesterol