MMPI zeszyt testowy

1. Data: 2003-05-05 08:40:08

Temat: MMPI zeszyt testowy
Od: "Wojciech Wypler" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na własne potrzeby przepisałem zeszyt testowy do MMPI w tłumaczeniu
Paluchowskiego i Jakubowskiego.
Udostępniam zainteresowanym studentom i psychologom:

http://wwypler.w.interia.pl/materialy/MMPIzeszyt.zip (.pdf 174KB)

Oczywiście tylko do użytku prywatnego i tylko do celów dydaktycznych.
--
Wojciech Wypler ][ http://wwypler.w.interia.pl ][ w...@i...pl

1. Data: 2003-05-05 11:05:57

Temat: Re: MMPI zeszyt testowy
Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Wypler <w...@i...pl> napisał(a):

> Na własne potrzeby przepisałem zeszyt testowy do MMPI w tłumaczeniu
> Paluchowskiego i Jakubowskiego.
> Udostępniam zainteresowanym studentom i psychologom:

Wojtku a nie masz przypadkiem na własne potrzeby przepisanej wersji Łosiaka
WCQ????? Pilnie poszukuje, a na razie tylko orginalną Lazarusa i wersję
Heszenowej mam :(

Pozdrawiam...

1. Data: 2003-05-05 11:17:20

Od: "zielsko" <4...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-05 użytkownik Wojciech Wypler napisał :

> [...]
>

> http://wwypler.w.interia.pl/materialy/MMPIzeszyt.zip (.pdf 174KB)
>

> Oczywiście tylko do użytku prywatnego i tylko do celów dydaktycznych.

Bog zaplac dobry czlowieku. Egzam z metod mi sie zbliza.
Swoja droga badales kogos ta kobyla. Toz to muzi byc tortura dla osoby badanej.
Pozdrawiam.
zielsko

--
www.fotozielsko.prv.pl

Non Nobis Solum Sed Toti Mundo Nati

1. Data: 2003-05-05 11:21:39

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

zielsko:
> Swoja droga badales kogos ta kobyla. Toz to muzi byc tortura dla osoby
badanej.

Z tego co wiem pierwsze 300 pytań jest ok - badany sie uśmiecha, pytania są
różnorodne i ciekawe ;)
A potem - nudno się robi.
Ale za to jakie wyniki wychodzą! :D

kohol (z tendencją do 4-9)

1. Data: 2003-05-05 16:51:34

Od: "Wojciech Wypler" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Bog zaplac dobry czlowieku. Egzam z metod mi sie zbliza.
>Swoja droga badales kogos ta kobyla. Toz to muzi byc tortura dla osoby
> [...]

Badam badam teraz pacjentów w Tworkach na Oddziale Depresji. Przepisałem, bo
oryginalne zeszyty całe pogniecione...
Badanie zajmuje mi nawet 3 - 4 godziny... :((( ...no ale i pacjenci z
trudnościami w koncentracji to są. Za to obliczenia i interpretacja znacznie
krócej :) a jest ciekawe bardzo to narzędzie.
Kilka poprawek w tekście jest. Wieczorem poprawię i wstawię na serwer. Pzdr,

--
Wojciech Wypler ][ http://wwypler.w.interia.pl ][ w...@i...pl

1. Data: 2003-05-05 18:36:11

Od: "Jerzy Turynski" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Wypler <w...@i...pl>
w news:b964r7$7p5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> trudnościami w koncentracji to są. Za to obliczenia i interpretacja znacznie
> krócej :) a jest ciekawe bardzo to narzędzie.

A znasz "po pierwsze nie szkodzić"???
Na ile (pytanie do 'skundlonej naci' takoż) jesteś przekonany,
iż to co tu (i wobec 'pacjentów') prezentujesz jest _poprawne_ ?
W innych słowach: jaki jest wasz "stopień niepewności", iż to,
co uznajecie za "naukowe" takie jest rzeczywiście ?

Przeczytaj(/cie) 'sobie' tymczasem taki tekst:
http://www.iftia.univ.gda.pl/~fizjks/publicystyka/ed
ukacja.html

Jakieś wnioski?

JeT.
P.S. Jakiekolwiek rzeczywiste "sci" (a także "Sztuka" czy "Reli-
gia") _zaczyna_się_ dokładnie tam, gdzie kończy się "fabrykan-
ctwo" (i to w jakiejkolwiek - bez najmniejszych wyjątków - for-
mie!)

1. Data: 2003-05-05 20:16:12

Od: "zielsko" <4...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-05 użytkownik Jerzy Turynski napisał :

> Wojciech Wypler <w...@i...pl>
> w news:b964r7$7p5$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A znasz "po pierwsze nie szkodzić"???

A zna szanowny niekolega kodeks psychologa he? Bo cytownie przysiegi Hipokratesa nie
z tej bajki jest. A ten kodeks to caly jest zbudowany dla dobra klienta i w oparciu
o etyke.
I w czym do ciezkiej test papier olowek mialby szkodzic? Ze sytuacja stresowa jest???
To sie w skrajnym przypadku badanie przerywa bo wyniki zaburzone beda.

> [...]
> W innych słowach: jaki jest wasz "stopień niepewności", iż to,
> co uznajecie za "naukowe" takie jest rzeczywiście ?

Do ciezkiej cholery na studiach psychologicznych wyobraz sobie ucza nas danego
narzedzia, jego trafnosci i rzetelnosci dokonywania samodzielnej oceny tych
wskaznikow umiejetnosci korzystania z publikacji fachowych, zeby nam byle pajac wody
z mozgu nie robil. Czy ty sobie zdajesz sprawe jak wyglada budowanie i ewaluacja
narzedzai lub programu badawczego?

> Przeczytaj(/cie) 'sobie' tymczasem taki tekst:
> http://www.iftia.univ.gda.pl/~fizjks/publicystyka/ed
ukacja.html

Sory ale chyba ma za niskie IQ bo jakos zwiazku z tym watkiem nie widze.

1. Data: 2003-05-05 20:32:45

Od: "Wojciech Wypler" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Turynski" <j...@p...com>
> [...]
> gia") _zaczyna_się_ dokładnie tam, gdzie kończy się "fabrykan-
> ctwo" (i to w jakiejkolwiek - bez najmniejszych wyjątków - for-

:))) Jeja... ja dopiero teraz w pełni zrozumiałem dlaczego to miejsce nie
jest najlepszym miejscem do wymiany informacji i materiałów.

Znacie jakieś forum dla psychologów? Ja szukam i niczego znaleźć nie mogę.

--
Wojciech Wypler ][ http://wwypler.w.interia.pl ][ w...@i...pl

1. Data: 2003-05-05 20:53:40

Od: "Wojciech Wypler" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Turynski" <j...@p...com> napisał
> [...]
> W innych słowach: jaki jest wasz "stopień niepewności", iż to,
> co uznajecie za "naukowe" takie jest rzeczywiście ?
(...)

Szanowny Jerzy,

W Twoim poście odnajduję oburzenie i zarzuty o mój nieprofesjonalizm (może
niedouctwo?) a także wątpliwości dot. psychologii w ogóle.
We wszytkich tych sprawach możesz kontaktowac się z Polskim Towarzystwem
Psychologicznym. To najwłaściwsza oficjalna droga. Oni bardzo chętnie
korespondują z wszystkimi chętnymi. Pozdrawiam,

--
Wojciech Wypler ][ http://wwypler.w.interia.pl ][ w...@i...pl

1. Data: 2003-05-05 21:13:56

Od: "zielsko" <4...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jest najlepszym miejscem do wymiany informacji i materiałów.
>
> Znacie jakieś forum dla psychologów? Ja szukam i niczego znaleźć nie mogę.

Czesc. Cholera mnie bierze na tej grupie. Az mnie kusi cosik zrobic.
Wiesz myslalem cos dla prakykow tyz zrobic. Mam praktyki na kardiologi(na
specjalizacji zdrowie i choroba jestem) i az mnie czasem kusi o przypadkach pogadac,
bo moja dzialka stosunkowo mloda jest i malo info mozna znalezc, malo doswiadczen
osobistych krazy w literaturze.
Eh tutej to mozna np. o aniolkach poczytac albo o leczeniu wylacznie plecebo, albo
zwierzenia facetak ktory przez wiare weszedl Homoseksualizmu podczas gdy z jego
historyjki po 1 sem seksuologii moge smialo postawic hipoteze ze nigdy
homoseksualistom nie byl.
No nic ide spac jutro mam zaj ze specjalizacji.
dobranoc
Swoja droga to wiesz, ze twoja strona jest jedno z niewielu, ktora pojawia sie
regularnie w przegladarkach pod haslem psychologia :)
Swoja droga to nawet grupy anglojezyczne pelne so spamu.
Pozdrawiam.
zielsko

pouczanie
mówie i znikam