MOCny mikser ... Pomóżcie znaleźć !

1. Data: 2006-07-07 18:24:06

Temat: MOCny mikser ... Pomóżcie znaleźć !
Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam . Szukam miksera , który będzie służył do wyrabiania ciasta
, więc bez tych wszystkich dodatków w robotach typu siekanie ,
miażdżenie lodu itp. Do tej pory miałam Zelmera (moc 400 Wat) , ale
to słabizna - przy ucieraniu rzadkiego ciasta drożdżowego grzeje
się , iskrzy i traci obroty oraz śmierdzi przypalonym kablem . Czy
istnieje coś o wiele mocniejszego (600 W ?), co jest mikserem , a nie
robotem ? Jak już pisałam - nie potrzebuję wieloczynnościowej
machiny , tylko mocnego miksera , więc wszelkie Fenomeny itp. to dla
mnie byłby zbędny wydatek . Poradźcie coś :-( , może ktoś ma
takie urządzenie ? Czekam z niecierpliwością na odzew , z
dogorywającym mikserem w ręku :-(

2. Data: 2006-07-07 18:33:06

Temat: Re: MOCny mikser ... Pomóżcie znaleźć !
Od: "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
.com...
> Czy
> istnieje coś o wiele mocniejszego (600 W ?), co jest mikserem , a nie
> robotem ?

Kitchen Aid (modele Pro)
600W - znakomity, choc drogi i tez sie czsami psuje.

3. Data: 2006-07-07 18:56:13

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> napisał w wiadomości

> Kitchen Aid (modele Pro)
> 600W - znakomity, choc drogi i tez sie czsami psuje.
no niezła machina, 600W to juz nie w kij dmuchał.

Możesz linkiem rzucić, bo mnie jakoś głównie ekspresy do kawy wypadają? ;/

Mam 400 watowy Zelmer z podstawą i misą i służy mi wiernie i bezawaryjnie
już _12_! rok. :-)))
Choć ja ciasta nie bardzo próbowałam nim wyrabiać - jednak mam nawyk
wyrabiać je ręcznie.
Za to za trwałość i bezawaryjność 5+, w sumie to już bym chciała żeby się
zepsuł, bo wypatrzyłam coś a la mikser Nigelli Lawson, tylko w cudnym
bordowym kolorze. :)))

To jakaś szajba chyba. Kupiłam suszarkę bo jest purpurowa, a teraz czaję się
na mikser bo jest bordowy, choć cena zabija. ;/
Czy ktoś tez tak ma, czy tylko ja mam takiego szmergla?
Bo moze pójdę po siakies tabletki "zamiast"? :P

--
Edyta Czyż
... a tych pieprzonych materialistów rozstrzelamy.
... i zabierzemy ich pieniądze.
/// /// z cyklu: nieopatrzne wyznania idealisty \\\ \\\

4. Data: 2006-07-07 21:18:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> wrote in message

> [...]
> Czy ktoś tez tak ma, czy tylko ja mam takiego szmergla?
> Bo moze pójdę po siakies tabletki "zamiast"? :P

To tak jak moja kontraktowa - po trzydziestu latach wyśmiewania porzuciła
bordo (kurtki i płaszcze) na rzecz innych kolorów. Podejrzewam, że nie
znalazła tym razem bordowego...

5. Data: 2006-07-07 21:20:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
.com...

Już spalony możliwe, że ciasto było robione trzepaczkami, a nie
spiralkami...

A ten przyrząd to nie mikser, a malakser.
http://www.webkupiec.pl/miksery_i_malaksery.htm

6. Data: 2006-07-07 21:23:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
.com...

Zelmery:
http://www.maxaudio.pl/sklep/artykul/id/7132

7. Data: 2006-07-07 21:29:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
.com...

Taki Power to Powab - 900W
http://www.hipernet24.pl/prodinfo.php?item_id=13705&
pkt_id=&pro_id=&char_id=

8. Data: 2006-07-07 21:29:12

Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam robot Bosch Mum niedrogi ,niepsujący się wyrabia 1 kg ciasta na pizzę
bez problemu dwa razy w tygodniu od 6 lat niezawodny naprawdę super robot ,
polecam szczerze wszystkie zelelmery to w porównianiu z nim kupa złomu .
Pozdrawiam JULIUSZ

9. Data: 2006-07-07 22:05:00

Od: "Monika" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
[...]

KitchenAid
http://www.papaja.pl/index.php?section=info&subsecti
on=akademia&id=906&strona=1

Pozdrawiam

Monika

10. Data: 2006-07-08 03:06:22

Od: "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> wrote in message

> no niezła machina, 600W to juz nie w kij dmuchał.
>
> Możesz linkiem rzucić, bo mnie jakoś głównie ekspresy do kawy wypadają? ;/

Sluze
http://www.kitchenaid.com/catalog/product.jsp?src=St
and+Mixers&cat=310&prod=488

Osobiscie do reczy innych niz wyrabianie ciasta preferuje Cuisinart (takiego
http://www.cuisinart.com/catalog/product.php?product
_id=28&item_id=57&cat_id=7)
ale do ciasta nie ma nic lepszego niz Kitchen Aid (ktory, nota bene, mozna
tez wyposazyc w przystwaki niemalze dowolne i zastapic nim prawie caly
Cuisinart.)

Jakis czas temu byl to podobny watek - poszukaj w archiwum.

--
><eM eL><

Proste nalewki itp
czy ktos uzywa suszarek do grzybów/warzyw/ziól/ow oców?
NORMALKA
Slaskie produkty regionalne
Soki i zamykanie w butelki po Kubusiu