Mądrego warto przeczytać

1. Data: 2019-05-26 10:06:31

Temat: Mądrego warto przeczytać
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

http://thefad.pl/aktualnosci/kosciol/

"Zarówno prokościelna prawica, jak i KK dobrze wiedzą, że najłatwiej
rządzi się ludźmi niewykształconymi, zwróconymi ku fałszywym sentymentom
przeszłości i zafałszowanej historii, że najlepiej odebrać ludziom naukę
i edukację, a wkrótce staną się łatwym żerem tych, którym zależy na
dalszej degradacji modernistycznego projektu emancypacji rozumu spod
władzy wszelkich uzurpatorów i opresywnej wersji rzymskiego katolicyzmu."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2019-05-26 20:39:35

Temat: Re: Mądrego warto przeczytać
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-26 10:06, Kviat wrote:
> [...]
> dalszej degradacji modernistycznego projektu emancypacji rozumu spod
> władzy wszelkich uzurpatorów i opresywnej wersji rzymskiego katolicyzmu."

Gdyby nie te katedry, to dalej siedział byś na stepie w lepiance z błota
i wielbłądziego gówna.

//życze miłego dnia :)

3. Data: 2019-05-26 21:02:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2019 o 20:39, Ilona pisze:

> Gdyby nie te katedry, to dalej siedział byś na stepie w lepiance z błota
> i wielbłądziego gówna.
>
> //życze miłego dnia :)

Gdyby nie te katedry, to już od dawna mielibyśmy kolonię na Marsie, a
surowce pozyskiwalibyśmy z asteroid.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2019-05-26 21:38:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-26 21:02, Kviat wrote:

> Gdyby nie te katedry, to już od dawna mielibyśmy kolonię na Marsie, a
> surowce pozyskiwalibyśmy z asteroid.

Wielbładem na Marsa nie dojedziesz.

5. Data: 2019-05-27 18:07:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/05/2019 o 19:39, Ilona pisze:

> Gdyby nie te katedry, to dalej siedział byś na stepie w lepiance z błota
> i wielbłądziego gówna.

skad wiesz, ze bys narzekal?

--
gazebo

6. Data: 2019-05-27 18:08:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/05/2019 o 20:38, Ilona pisze:

> Wielbładem na Marsa nie dojedziesz.

owszem tak, ni chuja nie znasz sie na technice

--
gazebo

7. Data: 2019-05-27 22:21:26

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-27 18:07, gazebo wrote:

> skad wiesz, ze bys narzekal?

Zapytaj się tych którzy przejeżdzali, właśnie z wielkiego stepu, pod
mury tych katedr.

//może analiza życiorysu Timura Chromego, coś wyjasni.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Timur_Chromy

8. Data: 2019-05-28 19:38:29

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/05/2019 o 21:21, Ilona pisze:

> Zapytaj się tych którzy przejeżdzali, właśnie z wielkiego stepu, pod
> mury tych katedr.

umiesz odpowiadac na pytania czy tak chuj ci w dupe? przejezdzales?
internet ci mozg rozsadzil?

--
gazebo

9. Data: 2019-05-28 23:15:14

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-28 19:38, gazebo wrote:

> umiesz odpowiadac na pytania czy tak chuj ci w dupe? przejezdzales?
> internet ci mozg rozsadzil?

nastepny andriod?

//czy z jakimś zespołem?

10. Data: 2019-05-29 19:53:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/05/2019 o 22:15, Ilona pisze:

> nastepny andriod?

ty nie nie bangla po polsku, ok

--
gazebo

Po co sie modlic?
Na kogo głosować?
Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w Miliczu.
O czym mówiłam...
Buzzing for World Bee Day