Magnez i potas

1. Data: 2004-12-15 20:01:00

Temat: Magnez i potas
Od: "Ajgor" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Dzis moj 17-sto letni syn zaslabl w autobusie i wyladowal w szpitalu pod
kroplowka. Lekarz stwierdzil, ze to oslabienie spowodowane brakiem magnezu i
potasu. A ja chcial bym zapytac, co moze byc powodem takiego stanu. Lekarz
mowi, ze trzeba jesc duzo pomidorow. Rzecz w tym, ze syn w ogole je bardzo
duzo pomidorow (cala rodzina jemy:)) Jaka wiec moze byc przyczyna braku tych
mineralow w organizmie? Syn od kilku dni budzil sie w nocy, nie mogl spac
itd...

2. Data: 2004-12-15 22:15:30

Temat: Re: Magnez i potas
Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ajgor" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
tych
> mineralow w organizmie? Syn od kilku dni budzil sie w nocy, nie mogl spac

Magnezu można sie pozbyć m.in poprzez kawę, alkohol, stres. Objawy niedoboru
magnezu to m.in. problemy z zasypianiem, późne budzenie się, uczucie
zmęczenia po przebudzeniu, zmęczenie w ciągu dnia- psychiczne i fizyczne,
okresowo plamy w polu widzenia, skurcze mięśni, zweżenie naczy n
krwionosnych po wysiłku powodujace skurcze mięśni, drętwienie rąk, języka,
zaciśnięcie szczęk, skurcze mięśni brzucha, drganie jednej z powiek, ogólne
obniżenie sprawności psychomotorycznej. Może temu toważyszyc niedobór wapnia
czy potasu- badanie krwi. Pomagają m.in dieta zawierająca w/w pierwiastki, z
chemi Magnefar B6 lub Magne B6.
Opisuje z własnego doświadczenia zdiagnozowanego przez lekarza.

3. Data: 2004-12-16 06:48:09

Od: "Todi" <G...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chemi Magnefar B6 lub Magne B6.
> Opisuje z własnego doświadczenia zdiagnozowanego przez lekarza.

Hmmm zaobserwowałem u siebie prawie wszystkie z wymienionych przez ciebie
objawów, tylko ze ja nie pije kawy ani alkocholu.
W jaki konkretnie sposób uzupełnić magnez w organizmie , tzn jakie produkty
spozywać .
Czy magnez i potas można zakupić w aptece bez recepty?

4. Data: 2004-12-16 06:59:40

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Todi napisał
> [...]
produkty
> spozywać .
> Czy magnez i potas można zakupić w aptece bez recepty?

Magnez tak, potas chyba nie. Przy czym radzilabym wczesniej zrobic
badanie krwi na oznaczenie ilosci potasu. Tak przynajmniej postapil
moj lekarz.
Jesli zas czujesz sie oslabiony i wiecznie zmeczony, to nic sie nie
stanie jak kupisz sobie Magne B6. Zazywaj 3x1 tabletce i obserwuj
efekty :)

pozdrawiam
Gosia

5. Data: 2004-12-16 14:18:43

Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

a co zrobic jak zazywałam magnez z witamina B6, tylko 2 razy dziennie po 1
tabletce i okropne miałam problemy .Okropne miewam biegunki, a wiem,ze
brakowało mi magnezu,poniewaz drgała mi powieka, miewam skurcze w
łydce,cierpie na migreny...
pozdrawiam Joa.teraz zmieniałm inna firme produkujaca magnez,jest tansza i
chwilowo nie mam dolegliwosci, tamtych, ale chce wiedziec co było
przyczyna.sam magnez??
Joa

6. Data: 2004-12-16 14:33:19

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joa napisała
> [...]
tansza i
> chwilowo nie mam dolegliwosci, tamtych, ale chce wiedziec co było

nie mam pojecia :) Na ulotce Magne B6 jest napisane, ze moga wystapic
biegunki lub bole brzucha. Moze wlasnie u Ciebie pojawily sie te
rzadkie - jak pisze producent - skutki uboczne.

pozdrawiam
Gosia

7. Data: 2004-12-16 21:50:00

Od: "Ajgor" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michhallski" napisał w wiadomości

> [...]
> chemi Magnefar B6 lub Magne B6.
> Opisuje z własnego doświadczenia zdiagnozowanego przez lekarza.

A w takim razie...
W jakich pokarmach (owocach, warzywach itd) jest najwiecej magnezu? Co
nalezy jesc, zeby go uzupelnic, lub utrzymac na odpowiednim poziomie?

8. Data: 2004-12-16 22:24:29

Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w takim razie...
> W jakich pokarmach (owocach, warzywach itd) jest najwiecej magnezu? Co
> nalezy jesc, zeby go uzupelnic, lub utrzymac na odpowiednim poziomie?

Kup sobie vigor albo centrum też dobre ;-) oprócz magnezu zawiera także inne
witamimy czy co to tam jest, a magnezu to można się pozbyć nie tylko piciem
kawy, wystarczy późno chodzić spać, przemęczać się itp itd. Ja miałem coś
takiego po długotrwałym braniu antybiotyków że spałem po 12 godzin dziennie
po porstu nic mi się nie chciało. Po pierwszej pigule z witamin czuje się
dużo lepiej i śpie jak normalny człowiek :-)

ludzie, pomóżcie
"cos" pod nosem
interpretacja wyniku IgG ospy wietrznej-prosze
Komisja Lekarska - jakie dokumenty?
rekonstrukcja ACL