Makaron conchiglie, jaki farsz?

1. Data: 2003-10-15 08:09:37

Temat: Makaron conchiglie, jaki farsz?
Od: "Milena" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chciałabym przygotować muszle nadziewane jakimś smacznym farszem. Czy
moglibyście podzielić się sprawdzonym przepisem na takowy farsz, czy pastę,
którą możnaby wypełnić te muszle? Później dobrze byłoby to wszystko zapiec.
Pozdrawiam.

P.S. Szukałam w archiwum grupy, ale prawie nic na ten temat.

Milena

1. Data: 2003-10-15 10:29:57

Temat: Re: Makaron conchiglie, jaki farsz?
Od: "Milena" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam.
>
> P.S. Szukałam w archiwum grupy, ale prawie nic na ten temat.

Nic się nie znajdzie? :(((((

Milena

1. Data: 2003-10-15 10:56:58

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Milena" <m...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
zapiec.
> Pozdrawiam.
>
> P.S. Szukałam w archiwum grupy, ale prawie nic na ten temat.

1.pieczarki, cebula, podsmażyć, napełnić makaron,posypać zółtym serem zapiec
2.brokuły,czosnek śmietana
3. mięso mielone

Anet

1. Data: 2003-10-15 16:34:39

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Milena wrote:

> Nic się nie znajdzie? :(((((

A wpisalas haslo muszle w google? oto wyniki:

http://tinylink.com/?Tz4mxkhjjR

http://tinylink.com/?4rmwvLoTFT

Te same przepisy sa rowniez w puszccce, jesli tam wolisz szukac:

http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=1963

http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=1598

MB

1. Data: 2003-10-15 18:22:51

Od: "Milena" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1.pieczarki, cebula, podsmażyć, napełnić makaron,posypać zółtym serem zapiec
> 2.brokuły,czosnek śmietana
> 3. mięso mielone
>
> Anet

Serdecznie Wam dziękuję. Rzeczywiście, nie wpadłam na to żeby szukać
pod "muszle" (uparłam się przy włoskiej nazwie), a o puszszce właśnie się
dowiedziałam.

Milena

1. Data: 2003-10-15 18:39:36

Od: olga <koty@[nospam].tintaonline.net> szukaj wiadomości tego autora

Milena wrote:

> [...]
> zapiec. Pozdrawiam.
>
> P.S. Szukałam w archiwum grupy, ale prawie nic na ten temat.

Można tak:
na farsz: 15 dkg sera typu fontina lub mozarella (może być żółty, ale musi
łatwo się rozpuszczać), 2 żółtka, 10 dkg szynki konserwowej, łyzka masła, 2
czubate łyżki startego parmezanu + beszamel (2 łyzki masła, 2 łyżki mąki,
ok. 1/2 litra mleka, gałka muszkatołowa, sól, pieprz)

beszamel robi się tak: rozpuść masło i dodaj mąkę, kiedy już jest zagrzana
dodawaj pomału po trochę letniego mleka, grzej na b. małym ogniu ciagle
mieszając i nie dopuszczając do wrzenia, przypraw solą pieprzem i gałką.
Pod koniec dodaj rozdrobniony ser i pokrojoną w drobną kostkę szynkę,
zdejmij z ognia kiedy ser się rozpuści, dodaj żółtka po jednym na raz,
wymieszaj dobrze, ciepłym nadziewaj ugotowane muszle.
Nadziane muszle ułóż na wysmarowanej blaszce, posyp parmezanem, zapiekaj
odkryte ok 200C/20-25min.

To jest przepis na 350 gram surowych muszli
smacznego :)
--
olga
http://koty.tintaonline.net

jak sie robi blok?
sledziowa salsa
Wszystko o śmietanie-pytanie
Ogrzewanie filiżanek/czajniczka do herbaty
Tarta cytrynowa