Mała macica...

1. Data: 2005-01-13 20:59:07

Temat: Mała macica...
Od: "Gabriel" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie czy jesli dziewczyna ma lat około 19 i ma małą macice to branie
tabletek
antykoncepcyjnych moze na to jakos wpłynąc negatywnie badz pozytywnie?
Do jakiego wieku ma to znaczenie? Jakie są wady małej macicy?

Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz

2. Data: 2005-01-13 22:46:58

Temat: Re: Mała macica...
Od: "Mika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tabletki antykoncepcyjne nie powinno sie brac w wieku kiedy uklad hormonalny
sie jeszcze rozwija. Jest to chemiczna ingerencja. Najlepiej zatem brac po
21 roku zycia.

P.S. znajac zycie zapewniam ze wiele osob sie zbuwersuje itd. Wiem ze na
mlodych osobach robi sie pieniazki, poza tym tabletki sa wielka wygoda.
Odsylam jednak do ksiazek medycznych, ktore opisuja skutki lykania tabletek
mlodym wieku. To chyba najautentyczniejszy sposob zdobycia prawdziwej wiedzy
na tan temat, bowiem spotkalam sie tylko z kilkoma ginekologami ktorzy z
niechecia przepisuja tabletki.
Podam przyklad ksiazki, a jest ich naprawde wiele: Pretii Agrawal "Kobieta i
natura"

3. Data: 2005-01-14 08:10:32

Od: "Profil1" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niechecia przepisuja tabletki.
> Podam przyklad ksiazki, a jest ich naprawde wiele: Pretii Agrawal "Kobieta
*** bzdury piszesz.
Nowoczesne tabletki antykoncepcyjne są przyjazne dla organizmu. Fobie kilku
lekarzy - pewnie ze "Stowarzyszenia Lekarzy Katolickich" - nie są tu
istotne. Pewnie wg nich najlepszą metodą antykoncepcyjną jest "papieska
ruletka"
Poradź się dobrego, światłego lekarza ginekologa.
Henryk

4. Data: 2005-01-14 09:08:24

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> Nowoczesne tabletki antykoncepcyjne są przyjazne dla organizmu.

Nie przesadzaj.

Fobie kilku
> lekarzy - pewnie ze "Stowarzyszenia Lekarzy Katolickich" - nie są tu
> istotne.

Akurat ta babeczka jest z pochodzenia Hinduską i pewnie nie praktykuje w
kościele katolickim;)

Pewnie wg nich najlepszą metodą antykoncepcyjną jest "papieska
> ruletka"
> Poradź się dobrego, światłego lekarza ginekologa.

Czy sugerujesz , że światły ginekolog to taki, co wypisuje młodym panienkom
piguły i uważa, że to wielkie dobrodziejstwo?
Swoją drogą, ciekawe jest podejście młodych dziewczyn do spraw swojego
zdrowia i płodności. Niedawno znajomy lekarz miał w pierwszej klasie liceum
pogadanki na temat zdrowia kobiety. Zaczął od fizjologii i przedstawienia
problemów, z którymi należy zgłosić się do lekarza. Ale one nie chciały o
tym słuchać. One chciały WYŁĄCZNIE O ANTYKONCEPCJI. A potem wielkie
zdziwienie, gdy wykazuje się ścisły związek między rakiem szyjki macicy, a
wcześnie podjętą aktywnością seksualną i częstą zmianą partnerów.

Pozdr. Ewa _nie_dewotka.

5. Data: 2005-01-14 11:03:26

Od: "Profil1" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie przesadzaj.
*** nie przesadzam. Jak na chemię są dobre. Okres karencji musi być po
pewnym czasie stosowania. Jak po każdym środku biologicznie czynnym, ale
porównanie ich do dawnych tabletek to jak Trabant do Mercedesa.

> Fobie kilku
>
> Akurat ta babeczka jest z pochodzenia Hinduską i pewnie nie praktykuje w
> kościele katolickim;)
**** :))) w Indiach jest więcej katolików niż w Polsce. ( na 1,2 miliarda
populacji)

> Pewnie wg nich najlepszą metodą antykoncepcyjną jest "papieska
>
> Czy sugerujesz , że światły ginekolog to taki, co wypisuje młodym
panienkom
> piguły i uważa, że to wielkie dobrodziejstwo?
*** cały cywilizowany świat zabezpiecza się pigułkami

> [...]
> zdziwienie, gdy wykazuje się ścisły związek między rakiem szyjki macicy, a
> wcześnie podjętą aktywnością seksualną i częstą zmianą partnerów.
*** lubią się kochać z różnymi partnerami i nie chcą nieprzygotowane mieć
dzieci - dziwne ?

> Pozdr. Ewa _nie_dewotka.
*** polemizowałbym...
pozdrawiam
Henryk

6. Data: 2005-01-14 12:01:42

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <s...@n...pl> napisał w wiadomości

> *** nie przesadzam. Jak na chemię są dobre. Okres karencji musi być po
> pewnym czasie stosowania.

Tym stwierdzeniem dajesz dowód, że Twoje wiedza na temat pigułek nie jest
najlepsza.

Niedawno znajomy lekarz miał w pierwszej klasie
> liceum

> *** lubią się kochać z różnymi partnerami i nie chcą nieprzygotowane mieć
> dzieci - dziwne ?

Nie wiem. Mnie nic do tego. Ale nie chcą słyszeć o konsekwencjach takiego
postępowania. Nie dziwne?

> *** polemizowałbym...

Że nie jestem dewotką? Zdziwiłbyś się. Jeśli dewoctwem nazywasz to, że widzę
dwie strony medalu i zdaję sobie sprawę z konsekwencji pewnych zachowań oraz
nie zmieniam radośnie partnerów wierząc w zbawczą moc i dobroczynne
działanie pigułek - to tak. Rzeczywiście jestem dewotką. Ale definicja zdaje
się mówi inaczej.

Pozdr. Ewa

7. Data: 2005-01-14 13:12:20

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> *** lubią się kochać z różnymi partnerami i nie chcą nieprzygotowane mieć
> dzieci - dziwne ?

coz... dla 15-16latek to chyba jednak nieodpowiednie "upodobanie"...

pozdrawiam
Basia

8. Data: 2005-01-14 14:31:00

Od: "Mika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nowoczesne tabletki antykoncepcyjne są przyjazne dla organizmu.

Baaa, a ktora chemia jest przyjazna dla organizmu?
Nic co jest nienaturalna ingerencja nie moze byc przyjazne. Oczywiscie
wykluczam tu sytuacje kiedy terapia hormonalna schorzenia jest konieczna
itd.

Fobie kilku
> lekarzy - pewnie ze "Stowarzyszenia Lekarzy Katolickich" - nie są tu
> istotne. Pewnie wg nich najlepszą metodą antykoncepcyjną jest "papieska
> ruletka"

Nie jestem katoliczka, i wiara nie ma dla mnie zadnego znaczenia.
A jesli chodzi o lekarzy to ich fobia polega na tym ze conajmniej 80%
lekarzy nie wie jak sie leczy w swoim fachu i najlepiej potrakltowaliby
pacjenta antybiotykiem, skalpelem itd.

> Poradź się dobrego, światłego lekarza ginekologa.
> Henryk

To nie sa rady lekarzy! To jest wiedza wyczytana w wielu ksiazkach
medycznych, miedzy innymi ginekolodzy ucza sie tego na studiach....

9. Data: 2005-01-14 14:46:19

Od: "Mika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobiety, znim siegniecie po cos sprobujcie zgromadzic conajmniej dobra
wiedze na temat plusow i konsekwencji takiej inewstycji.
Nie proscie ginekologow o przepisywanie tabletek "od tak od reki"...
Porzadny ginekolog zanim przepisze tabletke wysyla na testy hormonalne itd.
Ile procent lekarzy na to kieruje??
A Ty masz prawo do swojej opini i nikt nie chce na sile Tobie zabierac tego
co masz. Poprostu usiadz poczytaj, nie jedna ksiazke, (nie siegaj po
katolickie lektury, bo ksiadz nie takimi rzeczami powinien sie zajmowac),
dowiedz sie gdzie lezy prawda i czy rzeczywiscie jest to takie super.Poza
tym wiele sie mowi o zwiazku z rakiem szyjki macicy, rakiem piersi i
zwiazkiem tabletek, ale kazdy slucha tego co chce slyszec...

10. Data: 2005-01-14 14:53:54

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mika" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Nie proscie ginekologow o przepisywanie tabletek "od tak od reki"...
> Porzadny ginekolog zanim przepisze tabletke wysyla na testy hormonalne

Ci "porządni" nie wysyłają.
Wykonywanie tych badań nie ma sensu jeśli chodzi o dobór odpowiedniej
pigułki antykoncepcyjnej.
Niepotrzebny drenaż kieszeni. Niedawno było wątek na ten temat.

Pozdr. Ewa

Jakie są skutki uboczne zabiegu o nazwie Zimer i laserów
Estril i estron
Kiła - jakie badania zrobić aby mieć pewność ?
gruźlica??
Klęcznik zamiast krzesła?