Mala rzecz,a cieszy :) + Collection 2000

1. Data: 2003-03-17 09:20:39

Temat: Mala rzecz,a cieszy :) + Collection 2000
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio utwierdzilam sie w moim pomysle podkreslania oczu. Wracalam z
roboty i jak zwykle przechodzilam kolo supermarketu. Zawsze tam wdreptuje,
zeby kupic cos na zab (zomb) i tak bylo i tym razem. Podchodze do kasy, a
kasjer do mnie promienny usmiech. Potem bierze moje zakupy i ladnie uklada w
reklamowce. No i mowi: normalnie tego nie robie, ale panie ma takie piekne
oczy....

:D
Niby bajer, ale sie zbudowalam ;))
A w ogole to widzialam w Galerii Centrum kosmetyki firmy Collection 2000.
Powiedzcie mi, co to jest? Warto to kupowac? Zainteresowaly mnie zwlaszcza
podklady, bo byly w rozsadnej cenie (17,90 zl) i mialy fajne, jasniutkie
odcienie, jakie sie rzadko trafiaja. Byl podklad rozswietlajacy, ktory
niezle sie na rece rozprowadzal (no wlasnie, na rece, nie wiem jak na
paszczy). Warto po to siegnac? Byly jeszcze cienie (sliczna kompozycja
bordo, delikatnego fioletu i rozo-bezu), szminki i w ogole. Jak z jakoscia?
Rzucac sie na to, czy mam sobie darowac? Dla wroclawian dodam, ze widzialam
to w dawnym Pedecie.

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-17 09:25:54

Temat: Re: Mala rzecz,a cieszy :) + Collection 2000
Od: "fajna laska" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> podklady, bo byly w rozsadnej cenie (17,90 zl) i mialy fajne, jasniutkie

Mam cienie do powiek, podwojne odcien szaro-niebieski, nie polecam. Sa tanie
ale sypią się. Podkladów nie testowałam wiec nic nie powiem :)

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

1. Data: 2003-03-17 11:16:48

Od: "Kaliope" <k...@n...podlesie.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w ogole to widzialam w Galerii Centrum kosmetyki firmy Collection 2000.
> Powiedzcie mi, co to jest? Warto to kupowac?

Hejeczka;-)

Wydaje mi się, że kiedyś nazywało się to Constance Carroll.
Pudry raczej kiepskie, przynajmniej na moje twarzy wyglądają jak maska przez
pierwszą godzinę, a potem znikają, czyli efekt żaden.
Lakiery mogą być, głownie ze względu na ciekawe kolory, wytrzymują 2-3 dni,
ale dosyć szybko gęstnieją, za to zmywacz jest całkiem przyzwoity. Cienie
bez bazy też nie wytrzymują zbyt długo. Miałam jeszcze kiedyś błyszczyk,
ładny kolor, znikał jak błyszczyk, za to fatalny smak i zapach.

Pozdrówka,

Kaliope

1. Data: 2003-03-17 11:17:55

Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaliope" <k...@n...podlesie.krakow.pl> wrote in message
> Wydaje mi się, że kiedyś nazywało się to Constance Carroll.
> Pudry raczej kiepskie, przynajmniej na moje twarzy wyglądają jak maska
przez
> pierwszą godzinę, [...]

Kaliope, a Ty teraz opisujesz kosmetyki C2000 czy CC? Bo mnie się wydaje, że
to nie jest jedna i ta sama firma, chociaż jakościowo są podobne.

> Pozdrówka,
>
> Kaliope

Pozdr.,
Marvelle

1. Data: 2003-03-17 11:46:29

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bez bazy też nie wytrzymują zbyt długo. Miałam jeszcze kiedyś błyszczyk,
> ładny kolor, znikał jak błyszczyk, za to fatalny smak i zapach.

O dzieki serdeczne, wlasnie cos slyszalam, ze to jest jedna firma pod inna
nazwa, ale myslalam, ze chodzi o Rimmel. Bede omijac, bo ja jakos nigdy nie
lubilam Constance Caroll. :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-17 13:04:04

Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka napisał(a):

> [...]
> Podchodze do kasy, a kasjer do mnie promienny usmiech. Potem bierze
> moje zakupy i ladnie uklada w reklamowce. No i mowi: normalnie tego nie

A no milo takie bezinteresowne komplementy dostawac.

> A w ogole to widzialam w Galerii Centrum kosmetyki firmy Collection
> 2000. Powiedzcie mi, co to jest? Warto to kupowac?

Mam lakier do paznokci w cudnym zielonym odcieniu. Rozprowadza sie
swietnie ale niestety wytrzymuje jeden dzien ( przy nie robieniu zupelnie
nic to moooze dwa). Nic innego nie testowalam. Raczej nie polecam.

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-03-17 13:19:10

Od: "Kaliope" <k...@n...podlesie.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kaliope, a Ty teraz opisujesz kosmetyki C2000 czy CC? Bo mnie się wydaje,
że
> to nie jest jedna i ta sama firma, chociaż jakościowo są podobne.

C2000

Pozdrawiam,

Kaliope

PS. W drogerii powiedziano mi, że to jest to samo. Firma zmieniła
właściciela i dlatego te zmiany. Jednakże nie jestem pewna na 100%

1. Data: 2003-03-17 18:56:51

Od: clodine <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 17 Mar 2003 12:16:48 +0100, "Kaliope"
<k...@n...podlesie.krakow.pl> wrote:

>Pudry raczej kiepskie, przynajmniej na moje twarzy wyglądają jak maska przez
>pierwszą godzinę, a potem znikają, czyli efekt żaden.

Potwierdzam puder (taki odcien najjasniejszy) wyglada jakbym sobie
maka w twarz sypnela. Nieladnie, nierowno i na bardzo krotko kryje.
Szkoda kasy.
Z podkladow to lepiej juz kupic Marize - najjasniejszy odcien nr 20
porcelana - kryje przepieknie, delikatnie, nie ma wrazenia sciagniecia
skory a cena ok 9 zl :)

clodine

1. Data: 2003-03-17 21:00:04

Od: "lalka" <k...@r...finn.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w ogole to widzialam w Galerii Centrum kosmetyki firmy Collection 2000./
ciach....

Mam lakier do paznokci ,a raczej mialam bo wylądował w kuble po dosc
krótkim czasie uzytkowania, kolorek miał sliczny ale wytzrymywał 1 dzień pod
warunkiem że nic nie robiłam , a szkoda bo taki ładny perłowy :((((

lalka

1. Data: 2003-03-17 22:00:28

Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka" <l...@w...pl> wrote in message
> [...]
> nazwa, ale myslalam, ze chodzi o Rimmel. Bede omijac, bo ja jakos nigdy

Nie musisz :) Moim zdaniem ich szminki sa ok. Kupilam od nich moja pierwsza
w zyciu ciemna czerwien i jak dotad jest to moja ulubiona. juz o niej kiedys
pisalam. Nawet jak sie "zje" to ciagle usta maja piekny intensywny odcien. D

pozdrawiam
iska

[Kraków] gdzie pionowe solarium?
prosze, podajcie strone sklepu internetowego YR ...
aquaaerobic w krakowie (?)
[Wrocław] fryzjer godny polecenia
MAKIJAŻ ZA DARMO!