PODZIĘKOWANIA!!!

1. Data: 2003-03-17 11:27:13

Temat: Re: PODZIĘKOWANIA!!!
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" ASIA " wrote:

> WITAM WSZYSTKIE DZIEWCZYNY!!!!!!

Wiesz, co to jest priv? :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-03-17 11:30:03

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ASIA" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
news:b54b76$nh9$1@atlantis.news.tpi.pl...

> CHCIAŁABYM PODZIĘKOWAĆ BARDZO ZA TE ZDJĘCIA
> KTÓRE DO MNIE PRZYCHODZĄ!! DZIĘKI PRZYSYŁANYM ZDJĘCIOM POZNAŁAM WIELE
> MIŁYCH DZIEWCZYN!! POZDRAWIAM I ZAPRASZAM!!!!

Asiu, przesadzasz.
Czy nie rozumiesz ze ludzie uzywajacy modemow placa za kazdy twoj
powtarzajacy sie post?
A ludzie, ktorzy maja inne polaczenia moga sie po prostu znudzic?
Albo wkurzyc?

Ja naleze do tych drugich.
I nie uzywaj capsa.

Kaska

1. Data: 2003-03-17 11:30:09

Temat: PODZIĘKOWANIA!!!
Od: "ASIA" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM WSZYSTKIE DZIEWCZYNY!!!!!!

NIEDAWNO UMIEŚCIŁAM OGŁOSZENIE O KOMPUTEROWYM MAKIJAŻU , DOSTAŁAM BARDZO
DUŻO ZDJĘC, STARAM SIE NA BIEŻĄCO DOBIERAĆ MAKIJAŻE.NIE ZAWSZE TRAFIAM W
MAKIJAŻ KTÓRY ODPOWIADA DZIEWCZYNIE ,ALE W WIĘKSZOŚCI DZIEWCZYNY SĄ
ZADOWOLONE Z MAKIJAZU :) NIEBAWEM BĘDĘ MIAŁA STRONĘ INTERNETOWĄ W KTÓREJ
CHCIAŁABYM UMIEŚCIĆ NIEKTÓRE MOJE PROJEKTY!! (OCZYWIŚCIE ZA ZGODĄ
WŁAŚCICIELEK ZDJĘĆ) JESLI JAKAS DZIEWCZYNA NIE WYRAZI ZGODY TO NIE BĘDE
ZDJECIA UMIESZCZAĆ SAMOWOLNIE!! CHCIAŁABYM PODZIĘKOWAĆ BARDZO ZA TE ZDJĘCIA
KTÓRE DO MNIE PRZYCHODZĄ!! DZIĘKI PRZYSYŁANYM ZDJĘCIOM POZNAŁAM WIELE
MIŁYCH DZIEWCZYN!! POZDRAWIAM I ZAPRASZAM!!!!

ASIA

z...@t...pl
gg 1804410

1. Data: 2003-03-17 12:04:19

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" ASIA " wrote:

> Za capsa przepraszam a co do Lia to trudno daje PLONKa nie bede juz
> wiecej widziala postow LIA poniewaz denerwuja mnie i moje kolezanki z
> pl.rec.uroda

Pozyjemy.... zobaczymy ....

> a co do powtarzania to nie bede juz wiecej tu zabierac cennego czasu

W koncu....

> MODEMOWCOM i nie bede wysylac moich postow, za makijaz komputeriowy
> nie mialam zadnych korzysci po za satysfakcja ze cos potrafie wiec to
> nie byla jakas reklama ani spam chociaz co niektorzy beda uwazac
> inaczej

Widac nei rozumiesz co to spam.

> wszystkich złych lub wkurzonych na mnie i na moje posty przepraszam
> pozdrawiam

Pozyjemy.... zobaczymy...

1. Data: 2003-03-17 12:06:08

Od: "ASIA" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

===========

1. Data: 2003-03-17 12:21:01

Od: "aQa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powtarzajacy sie post?
> A ludzie, ktorzy maja inne polaczenia moga sie po prostu znudzic?

Jestescie bardzo niemiłe dla Asi,wstyd mi za Was!
Dziewczyna z serca chciała Wam podziekować, OKROPNE!!!

aQA

1. Data: 2003-03-17 12:28:26

Od: "aQa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestescie bardzo niemiłe dla Asi,wstyd mi za Was!
> Dziewczyna z serca chciała Wam podziekować, OKROPNE!!!
>

> aQA
>
> Niewiem ,dlaczego posty Lia są takie duże 2kb ,natomiast Asi tylko 1kb

aQA

1. Data: 2003-03-17 12:29:57

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" aQa " wrote:

> Jestescie bardzo niemiłe dla Asi,wstyd mi za Was!

Jesli sie nudzisz, mozesz sie wstydzic, prosze Cie bardzo....

> Dziewczyna z serca chciała Wam podziekować, OKROPNE!!!

Komu Nam?
Chyba tym osobom, ktore jej przesłały mailem swoje zdjecia, prawda?
Jesli nie podziekowała im za to odsyłajac im ich zdjecia, to mogła napisac
do nich na priv teraz. Prosze bardzo, niech dziekuje nawet codziennie, nawet
2 razy dziennie. Ja nie mam nic przeciwko.
Ale jak ja dziekuje komus za przysługe to robie to osobiscie, a nie wykupuje
ogłoszenie w Wyborczej.
Ale ja to truskawki cukrem.....

1. Data: 2003-03-17 12:30:06

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" aQa " wrote:

> [...]

NTG :P

1. Data: 2003-03-17 12:53:40

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mialam zadnych korzysci po za satysfakcja ze cos potrafie wiec to nie byla
> jakas reklama ani spam chociaz co niektorzy beda uwazac inaczej

To byl spam.
Klasyczny, podrecznikowy przypadek.

A modemowcom nie zabierasz czasu, zabierasz pieniadze!

I ja w tym momencie tez, dlatego EOT

Kaska

Mala rzecz,a cieszy :) + Collection 2000
[Kraków] gdzie pionowe solarium?
prosze, podajcie strone sklepu internetowego YR ...
aquaaerobic w krakowie (?)
[Wrocław] fryzjer godny polecenia