wesele - w co sie ubrac

1. Data: 2003-03-17 12:23:43

Temat: wesele - w co sie ubrac
Od: " " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zostalam zaproszona na wesele na poczatek maja - ale nie mam pojecia w co sie
tam ubrac! Strasznie dawno nie bylam na takiej uroczystosci a z tego co
pamietam przewazaly kreacje w typie sylwestrowym:(
Poniewaz nie chcialabym kupowac sukienki na jedna okazje, zastanawiam sie czy
pojscie np w lnianych jasnych spodniach i jakiejs bluzeczce bedzie jakims
nietaktem?
Pomozcie - moze jakies propozycje ubran?:))
martul

1. Data: 2003-03-17 12:48:11

Temat: Re: wesele - w co sie ubrac
Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nietaktem?
> Pomozcie - moze jakies propozycje ubran?:))

Moze cos Ci pomoge, gdyz w glowie planuje juz nowa kreacje na czerwiec, z
tym, ze na 55-lecie slubu moich dziadkow (jednak stroj , jak na pierwsze
wesele:))))
Proponuje sukienke dopasowana (wcale nie musi byc dluga) z jakim ciekawym
wycieciem na plecach lub oryginalny dekolt, a do tego szal z cienkiego
materialu w tym samym odcieniu lub spodniczka z bluzeczka, skomponowane tak,
aby tworzyly calosc. Ja planuje z tym pojsc do krawcowej (mam swietna pania)
i z pewnoscia ona mi doradzi. Jesli chodzi o kolor, to nie kupuj nic
czarnego (chyba, ze bardzo lubisz), bo nie bedziesz sie wyrozniac. Moze byc
bordo (piekne sa materialy) lub szary zmieszany ze srebrem, lub granatowy z
odrobina polysku.
Hmmm.....przepraszam, ale chyba nie pomoglam, bo raczej napisalam , co
widzialabym dla siebie, ale moze mamy ten sam gust:)))))
pozdrawiam
cari

1. Data: 2003-03-17 12:49:30

Od: "rzodkiewka" <rzodkiewka@USUN_TOrzeszow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nietaktem?
> Pomozcie - moze jakies propozycje ubran?:))

Ja osobiście jestem, za kreacją jedego wieczoru.
mam już 3 takie w szafie bo jakoś przez ostatnie lata zdażyło mi się iść na
wesele w to samo towrzystwo (rodzina TZ)
zmieniała się tylko para młoda :))
no i trzeba było kupować co rusz to coś nowego, bo dziweczyny to pamiętliwe
są :))
ewentualnie polecam coś 2 częściowego tzn. gorset i spódnica. Taki gorset
można potem do czegoś innego założyć.
Co do lnianych spodni to ja bym tak nie poszła. ale jest to kwestia gustu i
osoby i milona innych rzeczy. Więc co odpoweidź to zapewne inna opinia.
Mam nadzieje, że choć troszkę pomogłam.

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-03-17 13:28:17

Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):

> [...]
> bedzie jakims nietaktem?
> Pomozcie - moze jakies propozycje ubran?:))

Tez mam ta przyjemnosc ale na Wielkanoc. Wszystko zalezy od wieku (jak
sadze). Ja zamierzam zakupic jakas sukienke ( ale nie jakas na jeden raz)
zwiewna i powiewna i bede sie modlila o pogode. Mysle tez nad kompletem
bluzeczka i spodnica z tego samego materialu.

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-03-17 13:32:03

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak bylam ostatnieo na Weselu to panie mialy inne ubrania na slub a inne na
wesele :-)
Na slub to jakis kostium, w miare krotko
a an weslele to dol byl juz dlugi raczej rozkloszowany
kazdy kolor raczej dozwolony oprocz czerni i bieli :-)
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-03-17 13:33:06

Temat: Odp: wesele - w co sie ubrac
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b54eof$fhe$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> nietaktem?
> Pomozcie - moze jakies propozycje ubran?:))

Witam!
Raczej odradzam lniane spodnie na wesele. W ogóle wydaje mi się, że spodnie dla
kobiety jakoś na wesele nie pasują. Byłam na kilku i nie spotkałam pani tak ubranej
(chociaż może to właśnie byłoby oryginalne?). Ja w zeszłym roku byłam na ślubie w
lecie i miałam ubraną sukienkę letnią na ramiączkach, czerwoną w jakieś mazaje a na
dole była cięta na ukos, tzn. lewa noga była odsłonięta do kolan a prawa zasłonięta
do kostki. Coś innego, a mogę to wykorzystać jeszcze na inne okazję.
Mariola

1. Data: 2003-03-17 13:38:53

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy
> pojscie np w lnianych jasnych spodniach i jakiejs bluzeczce bedzie jakims

A jakie te lniane spodnie? W typie "eleganckim" czy "plażowym"?
Ja w tym pierwszym, to ładna bluzka, żakiet i wyjściowe obuwie powinny
wystarczyć. Wazne, żeby strój był uroczysty....
Ola

1. Data: 2003-03-17 14:11:06

Od: "Pusia a czasami Beata" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gram troche na klawiszach na weselach i moge Ci napisac jakie ubiory
zaobserwowalam......pokolenie młodsze-powiewne sukienki albo mini albo
dłuższe w stylu tzw.hiszpanskim (rozkloszowane doły,powiewne oraz odcinane
rękawy),lub obcisłe i czesto tzw.gorsetowe sukienki z pieknych
jednokolorowych materialow(delikatny połysk,gumowane ) ,starsze pokolenie-
eleganckie garsonki-kolor wina,ciemna zielen,fiolety.
To moje obserwacje
Pusia a czasami Beata(Białystok)

1. Data: 2003-03-17 15:16:57

Od: "bambi" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

czy
> pojscie np w lnianych jasnych spodniach i jakiejs bluzeczce bedzie jakims

Ja bym poszla w tych lnianych spodniach, tylko takich szerokich a la Marlena
Wytrych + bluzka bez rekawow z w miare przyzwoitym dekoltem + seksowne buty,
np. sandaly albo klapki na wysokim obcasie i bordowe albo czerwone
paznokcie. Na pewno będziesz wygladac inaczej niz reszta, a to jest zawsze
bomba! Idz w portkach!

Basia

1. Data: 2003-03-17 17:05:40

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

<m...@N...gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> nietaktem?
> Pomozcie - moze jakies propozycje ubran?:))

Poogladaj sobie , moze wpadniesz na jakis pomysl
http://www.madeleine.de/german/shop/index.asp?sid=24
64062M225M244M195&cat=se
arch.asp
Ilona

PODZIĘKOWANIA!!!
Mala rzecz,a cieszy :) + Collection 2000
[Kraków] gdzie pionowe solarium?
prosze, podajcie strone sklepu internetowego YR ...
aquaaerobic w krakowie (?)