wesele - w co sie ubrac

1. Data: 2003-03-17 23:17:51

Temat: Re: wesele - w co sie ubrac
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>sie
>czy

ja bym w lnianych spodniach poszla, jak najbardziej! ALE len jak
to len - mnie sie jak wsciekly, wiec jesli wesele jest na
stojaco to nie pognieciesz sie zupelnie.

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-18 08:01:47

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariola" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Witam!
> Raczej odradzam lniane spodnie na wesele. W ogóle wydaje mi się, że
spodnie dla kobiety jakoś na wesele nie pasują. Byłam na kilku i nie
spotkałam pani tak ubranej (chociaż może to właśnie byłoby oryginalne?). Ja
w zeszłym roku byłam na ślubie w lecie i miałam ubraną sukienkę letnią na
ramiączkach, czerwoną w jakieś mazaje a na dole była cięta na ukos, tzn.
lewa noga była odsłonięta do kolan a prawa zasłonięta do kostki. Coś innego,
a mogę to wykorzystać jeszcze na inne okazję.
> Mariola

ja bym lnianych nie ubierała na wesele, wymną się i będą nieładnie wyglądać
jeśli nie lubisz mieć tego co wsyscy to odradzam również ciuchy najbardziej
"trendy", na moim weselu w zeszłym roku było 5 dziewczyn w wieku do 26 lat z
czego 4 miały sukienki cięte na skos.
Jedna miała śliczny jasno- nie jaskrawy-błękitny kostium, ale nie taki
sztywny krój, tylko troche zbajerowana spódnica itp. Wyglądała super.

Asia

1. Data: 2003-03-18 08:24:47

Od: "martul" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):

> ja bym w lnianych spodniach poszla, jak najbardziej! ALE len jak
> to len - mnie sie jak wsciekly, wiec jesli wesele jest na
> stojaco to nie pognieciesz sie zupelnie.

Tez sie troche tego boje, ale upatrzylam takie z domieszka czegos i wygladaja
na mnace sie mniej wsciekle:) I chyba tak wlasnie zrobie, bo uwielbiam takie
portki, a w wydaniu eleganckim chyba bedzie ok:) Dzieki za podtrzymanie na
duchu:)
martul w lnie

1. Data: 2003-03-18 08:49:54

Od: "martul" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i chyba juz zdecydowalam (dzieki Krysi i Bambi poczulam sie mniej
wyobcowana):)
Dzieki dziewczyny za rady:)
martul (w szerokich i lnianych spodniach;))

1. Data: 2003-03-18 09:34:08

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poogladaj sobie , moze wpadniesz na jakis pomysl

http://www.madeleine.de/german/shop/index.asp?sid=24
64062M225M244M195&cat=se
> arch.asp
> Ilona
>
> super....chcialabym miec choc kilka takich ciuszkow w szafie:))))
cari

1. Data: 2003-03-18 10:45:51

Od: "elais" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

przede wszystkim nie idz w spodniach chodzby byly najpiekniejsze ,nie pasuje
dziewczynie w spodniach na taka uroczystosc !!!!!!!!
na wesele dobra jest sukieneczka ,nie musi byc jakas sylwestrowa blyszczaca
jak boisz sie ze raz ja ubierzesz ,kup sobie ladna jasna sukienke o ciekawym
kroju ,w ktorej bedziesz mola chodzic na inne okazje

1. Data: 2003-03-18 11:31:38

Od: "Edyta Frohlich" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-03-18 11:41:08

Temat: Re:apel (ot)
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Edyta Frohlich" <e...@N...gazeta.pl> wrote in message

> sie
> czy

Zobacz, jak ciezko z tekstu wyciagnac Twoja odpowiedz. Ja prosilabym, aby
odpowiedz nieco oddzielac od tego, co sie cytuje, bo jesli sie tego nie
robi, to post staje sie zupelnie nieczytelny. Zwlaszcza, jesli odpowiedz
nasunie sie na "dziobki" cytatu.

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

PODZIĘKOWANIA!!!
Mala rzecz,a cieszy :) + Collection 2000
[Kraków] gdzie pionowe solarium?
prosze, podajcie strone sklepu internetowego YR ...
aquaaerobic w krakowie (?)