Malo testosteronu

1. Data: 2002-06-17 05:57:32

Temat: Malo testosteronu
Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Mam 21 lat. Jakis czas temu zauwazylem u siebie pod skora sutkow, zgrubienia.
Mam lekka nadwage co powoduje ze moje piersi wygladaja jak u dorastajacej
dziewczynki. Poszedlem do lekarza ktory uznal ze sa to szczatkowe gruczoly
mlekowe. Zlecil kilka badan hormonow i oto wyniki : Wolne FT-4 - 8,27 (N:7,8-
19,4), TSH - 2,25 (N: 0,5-4,2), LH - 3,0 (N: 0,6-8,0) , FSH- 2,5 (N:1,3-22,0) ,
T- 1,2 (N:2,8-8,8 ), E2- 23,4 (N: 10-62).Po obejrzeniu wynikow i wypytaniu o
rozne rzeczy powiedzial ze zdarza sie ze testosteron jest taki niski, a ze z
moimi meskimi odruchami jest wszystko w porzadku to nie ma sie czym martwic.
Bylbym spokojny gdyby nie te (za przeproszeniem) "cycki", ktore mnie bardzo
krepuja. Widzialem cos takiego u chudego faceta i u niego to rowniez powoduje
formowanie sie "zerowek". Chcialbym sie ich jakos pozbyc. Macie moze pomysl
jak ? Czy taki poziom testosteronu (1,2) jest napewno w porzadku ?

Pozdrawiam
lukhor

2. Data: 2002-06-17 20:45:06

Temat: Re: Malo testosteronu
Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> Mam 21 lat. Jakis czas temu zauwazylem u siebie
pod skora sutkow, zgrubienia.
> Mam lekka nadwage co powoduje ze moje piersi
wygladaja jak u dorastajacej
> dziewczynki.

Może to liftomastia skoro jesteś trochę otyly ?
Może trochę poczwiczyc hantelkami

> Czy taki poziom testosteronu (1,2) jest napewno
w porzadku ?

No na pewno jest zaniżony. Powinieneś na pewno
wykonac badania weryfikujące i sprawdzające za
jakiś czas.
Inna sprawa że jesteś w wieku kiedy ten poziom
może byc nieprawidłowy. (zdaża się często u
20-latków).
No i jeszce pytanie, jakie choroby przeszedłeś od
urodzenia aż do teraz.

Sark

3. Data: 2002-06-17 21:53:46

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message
[cut]
> w porzadku ?
>
> No na pewno jest zaniżony.
[cut]

Jakie są objawy niskiego poziomu testosteronu u mężczyzny?

Saulo

4. Data: 2002-06-18 11:20:34

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <d...@p...neostrada.pl>
napisał w wiadomości

> Jakie są objawy niskiego poziomu testosteronu u
mężczyzny?

Zależy od czasokresu w jakim to wystepuje. U
starszych mężczyzn w okresie andropauzy sa
najbardziej widoczne np. obniżone libido, szybsze
męczenie się. U każdego wystepują tez zmiany w
ciągu doby.
Proponuje wpisać w jakąś wyszukiwarkę (np:
www.onet.pl czy www.wp.pl hasło
testosteron
i poczytać

Sark