Mam dosc!

11. Data: 2006-05-12 13:30:35

Temat: Re: Mam dosc!
Od: "Halinka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:e41uot$qar$1@inews.gazeta.pl...
[...]
> Hmm.......nie ze wszystkim sie zgadzam co p.Filip na tej grupie pisze,
> ale tym razem ja nie widze w tym co napisal zbyt wielu "pierdol".

Nie sądzisz, że Artur, któremu udało się tyle kg schudnąć jest najlepszym
ekspertem od tego co mu najlepiej służy? Irytuje mnie Filip ze swoimi
mądrościami w odpowiedzi na post Artura. Zakłada, że Artur coś źle zrobił,
czegoś nie dojadł, pewnie zna już wyniki badania np. krwi. Na Więc pytam
jeszcze raz, po co ten tekst?

> Pani Halinko, jest pani zbyt surowa w tym przypadku. To co ten pan
> napisal,
> to dosc interesujacy punk widzenia.

Właśnie, punkt widzenia...

Hlnk

12. Data: 2006-05-12 14:39:09

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Halinka <a...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> Nie sądzisz, że Artur, któremu udało się tyle kg schudnąć jest najlepszym
> ekspertem od tego co mu najlepiej służy?

Nie, nie sadze. Odchudzanie sie na wlasna reke tzn. bez konsultacji
z profesjonalnym dietetykiem (tzn.takim ktory ukonczyl specjalistyczne studia,
a nie takim co przczytal np. tylko kilka popularno-naukowych ksiazek z zakresu
dietetyki), moze byc ryzykowne.....ale oczywiscie nie musi, jesli robi sie to
z glowa i najpierw zdobywa baze czyli gromadzi sie maksymalna ilosc informacji
w temacie: "zdrowe odchudzanie". a nastepnie potrafi sie dzieki tym informacja
rozroznic dobra diete od diety "cud" czyli FAD DIET.

> [...]
> czegoś nie dojadł, pewnie zna już wyniki badania np. krwi. Na Więc pytam

Hmm..... a mnie p.Filip nie irytuje....zauwazylem, ze mimo iz prawdopodobnie
to dosc mlody czlowiek, to udziela na tej grupie dosc ostroznych i zyczliwych
porad dietetycznych. Ostrzega takze przed pewnymi niebezpieczenstwami, na
ktore moze napotkac eksperymentator dietetyczny.

> Właśnie, punkt widzenia...

Pani Halinko, kazdy z nas prezentuje wlasny punkt widzenia i to chyba jest
dobrze, nieprawdaz? Gdyby wszyscy mieli ten sam punkt widzenia, to przeciez
nie byloby dyskusji....nie sadzi Pani?

Osobiscie cenie sobie kiedy poglady sie scieraja na internetowych grupach
dyskusyjnych, ale w sposob uczciwy, bez oszustw i celowego naginania faktow
lub forsowania na sile i nierzadko w sposb wulgarny pseudonaukowycvh hipotez.
Sam tego typu zachowania staram sie zwalczac w miare swoich skromnych
mozliwosci, bowiem uwazam, ze internetowe grupy moga byc zrodlem bogatej
wiedzy nie tylko merytorycznej, ale pozwalaja rowniez poznac lepiej ludzka
nature, dzieki swojej(wprawdzie pozornej) anonimowosci:))

Ps. Prosze o wieksza wyrozumialosc dla ludzi mlodych, ktorym sie chce jeszcze
cos robic i pozwolic im byc soba:)

Prosze zauwazyc, ze ta grupa umiera juz od dluzszego czasu, bo zostala
zdominowana przez fanatykow i anonimowycyh terrorystow dietetycznych.

Brak tutaj zupelnie swobodnej wymiany pogladow, bowiem istnieje obawa
narazenia sie na wyzwiska i oszczerstwa ze strony pewnych piszacych tu
fanatykow dietetycznych.

Serdecznie pozdrawiam Jeff

13. Data: 2006-05-13 06:44:51

Od: "Artur-Uznam" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czegoś nie dojadł, pewnie zna już wyniki badania np. krwi. Na Więc pytam

Witam ponownie :-)

Cóż, bodaj dwa lata temu zastosowalem diete po której straciłem
w krótkim czasie 8 kg a następnie przybrałem na wadze 16 kg
z tego wniosek że znakomitą wiekszośc cudownych diet
można sobie w buty wsadzić.
Co zrobić aby stracić skutecznie i na długo nadmiar kg, oczywiście
trzeba "spalić" tkanke tłuszczową za pomocą intensywnych regularnych
i niestety męczących ćwiczeń fizycznych. Ja postanowiłem ujeżdżać
stojący bezuzytecznie od lat rowerek stacjonarny.
Drugi element to zmienić dotychczasowe nawyki i zacząc TRWAŁE
racjonalne odżywianie :-) , i oto cała recepta na szczeście ! :-)
Cały proces trwa niestety dość długo, ale moje 50 kg nadwagi
też "hodowałem" kilkanaście lat /mam 41 lat/ więc trudno pozbyć
się tego w kilka tygodni.
Odżywianie w trakcie kuracji - wiadomo że trzeba zmniejszyć ilość
spożywanego pokarmu, zrezygnowałem całkowicie z ziemniaków
tłuszczów masła i margaryny oraz chleba.
Przeszedłem na pieczywo chrupkie Vasa i podobne.
Pije bardzo duzo wody mineralnej niegazowanej.
Na przestrzeni ostatniego roku bywały okresy że nie potrafiłem sie
powstrzymać
przed spożywaniem sporej ilości słodyczy, teraz znowu przyszła nieodparta
chęć na jabłka, których jeszcze niedawno nie cierpiałem !
Spożyłem ich w ostatnich tygodniach więcej jak przez ostatnie10 lat ! :-)
Widać z tego jasno że organizm sam dobiera sobie elementy które
uznaje za potrzebne, przynajmniej tak mi sie wydaje.
Reasumując - podstawa sukcesu to dużo ruchu, zapewniam że po cięższym
wysiłku
najlepsza jest niegazowana woda która jednoczesnie zmniejsza apetyt
a o to przecież chodzi.

Pozdrawiam
Artur

Chleb razowy
Pomocy ...
czy ktos zna diete dla osoby chorej na raka watroby?
dieta a bóle migrenowe
prawdziwe zdanie o jajkach