Mam ochote na rybe

1. Data: 2001-09-14 12:46:09

Temat: Mam ochote na rybe
Od: cezary gmyz <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest piatek i mam przemozna ochote na rybe. Czy ktos zna jakis fajny i
orginalny przepis?
Czarek

1. Data: 2001-09-14 12:56:03

Temat: Re: Mam ochote na rybe
Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "cezary gmyz" <c...@z...media.pl> napisal w wiadomosci
: Jest piatek i mam przemozna ochote na rybe. Czy ktos zna jakis fajny i
: orginalny przepis?
: Czarek
Nie wiem czy bede oryginalna, ale .... jest taki "Sos do gulaszu" Pudliszki ....
i rybka baaaaaaardzo mi smakuje polana tym sosem (to substytut ryby po grecku).
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-09-14 13:24:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Jest piatek i mam przemozna ochote na rybe. Czy ktos zna jakis fajny i
>orginalny przepis?
>Czarek

dzwonka lososia - nakazde kawalek koru zielonego, plasterek
cytryny, skropic oliwa, posypac pieprzem czarnym albo kolorowym
odrobinke, zawinac w folie i siup na troche do piekarnika -
wiadomo kiedy gotowe.

albo tez losos (najlepszy) - obtoczyc w mace wymieszanej z sola
(tak zeby byla chrupka dosc slona skorupka) albo, jeszcze lepiej
- z sola ziolowa. usmazyc na mieszaninie oleju (smazy) i masla
(daje kolor i aromat). Podawac z sosem pietruszkowym (beszamel ,
lub bialy sos, ominac ser, lub go dac symbolicznie, duzo natki za
to). Z kartofelkami z wody.

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-14 13:51:40

Temat: Odp: Mam ochote na rybe
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:g...@4...com..
.
> [...]
> (daje kolor i aromat). Podawac z sosem pietruszkowym (beszamel ,
> lub bialy sos, ominac ser, lub go dac symbolicznie, duzo natki za

Ja najbardziej lubie lososia saute zwyczajnie usmazonego lub wrecz
ugotowanego. Ale kiedys jadlam go z takim cudownym slodkim sosem i to bylo
genialne. Zastanawiam sie jak by taki sos zrobic?
Pominmy brusznice, ok?:-)

1. Data: 2001-09-14 13:57:57

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cezary gmyz" wrote in message
> Jest piatek i mam przemozna ochote na rybe. Czy ktos zna jakis fajny i
> orginalny przepis?

Moze tak:
cebule pokrojona w piórka smazysz na patelni na zloto
nastepnie smazysz obtoczone w mace filety z ryby
w miedzyczasie przygotowujesz sos: ketchup + musztarda + czosnek
ogóreczki konserwowe kroisz wzdluz na cwiartki
umsazona rybe ukladasz w zarodpornym naczyniu, na nia cebulka, ogóreczki i
sos
zapiekasz
smaczengo

MauaM

1. Data: 2001-09-14 19:59:40

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje rybke w marchewce i cebuli.
Nadaje sie w zasadzie kazda. Wystarczy obsmazyc, obficie obsypac starta
marchewka (tak nie drobno, oczka tarki maja byc, takie aby powstawaly paski)
i posiekana cebula, podlac woda z przyprawami i dusic, tak ze 20 min. az sie
"udusi". Rybka wychodzi soczysta, miekka i pachnaca. Mi najbardziej smakuje
z ryzem.

Bozenka z Wilna :o)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
=================================
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-09-14 20:18:02

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest piatek i mam przemozna ochote na rybe. Czy ktos zna jakis fajny i
> orginalny przepis?
Ot po prostu puszka z dobra rybka. Wlasnie sie do takich dobralem. Szproty
w oleju, ale nawet otwieracz ze scyzoryka McGiwera jej nie bral, za to
male ostrze pokroilo blache bez najmniejszego problemu. :-)))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-09-14 20:44:48

Od: "czarek" <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

cezary gmyz <c...@z...media.pl> napisał(a) w artykule
<B7C7C8B0.30B%cezary.gmyz@zycie.media.pl>...
> Jest piatek i mam przemozna ochote na rybe. Czy ktos zna jakis fajny i
> orginalny przepis?
> Czarek

Zrobilem w koncu w lososia w pomaranczach w/g przepisu moje ukochanej
blizniaczki. Przepis podam w poniedzialek a chetnym jutro na spotkaniu
grupy
Czarek

1. Data: 2001-09-14 21:45:30

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

... bo Ty masz blizniaczke ???

--
Niesz !
01c13d5d$cb322ac0$28684cd5@default...

1. Data: 2001-09-17 07:53:54

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: MauaM

> [...]
> ogóreczki konserwowe kroisz wzdluz na cwiartki
> umsazona rybe ukladasz w zarodpornym naczyniu, na nia

Moja jeszcze-nie-teściowa robi podobnie, no ale przecież bez keczupu
!!!

Dzwonka tuńczyka smazy na maleńkim ogienku tylko lekko posolone i
popieprzone. tuńczyk dochodzi przez 5 minut pod przykrywką. Na osobnej
patelni drobno usiekaną cebulkę na jasny brąz, też posoloną.

Podaje tą cebulkę ułożoną na uzmazonym tuńczyku, pyyychotka.

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

Najlepszy ser na fondue?????
podpowiedzcie jakies danko - jestem leniwy
sos serowy
cisza
Delicje na chandrę i termin przydatności alkoholi