Mam pytanie

1. Data: 2001-11-18 13:26:01

Temat: Mam pytanie
Od: "DaFy" <d...@w...gralnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie (moze banalne) dotyczace suszarki do wlosow.
Suszarka ma 1500w czy moze ktos policzyc mi ile kosztuje zuzyty prad przez
suszare w ciagu 10 minut suszenia wlosow ?

Dzieki

1. Data: 2001-11-18 14:33:34

Temat: Re: Mam pytanie
Od: "Karol" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DaFy" <d...@w...gralnet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mam pytanie (moze banalne) dotyczace suszarki do wlosow.
> Suszarka ma 1500w czy moze ktos policzyc mi ile kosztuje zuzyty prad przez
> suszare w ciagu 10 minut suszenia wlosow ?

0,25 kWh x cena za 1 kWh

Cene za 1 kWh musisz znalezc na ostatnim rachunku za energie lub w aktualnym
cenniku Twojego dostawcy energii.

Karol

1. Data: 2001-11-18 17:54:04

Od: "vpw" <p...@p...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Karol" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
>
> 0,25 kWh x cena za 1 kWh
>
> Cene za 1 kWh musisz znalezc na ostatnim rachunku za energie lub w

Czyli jakies 7-8 groszy po normalnej taryfie w W-wie i polowe tego w nocy
przy 2taryfie.

1. Data: 2001-11-18 20:57:01

Od: "Karol" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vpw" <p...@p...one.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> aktualnym

> Czyli jakies 7-8 groszy po normalnej taryfie w W-wie i polowe tego w nocy

Cos kolo tego. To zalezy jak liczyc stale i zmienne skladniki taryfy.

Karol

1. Data: 2001-12-04 11:42:37

Od: "DaFy" <d...@w...gralnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

THX

1. Data: 2001-12-05 11:32:29

Od: "mielony" <l...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

1 (kilowatogodzina)=0,3012 brutto - taryfa normalna
suszarka ma 1,5KW więc używanie przez godzinę 1.5 x 0.3012 = 0,4518zł
co daje przez 10 min.
0.4518/6=0.0753brutto (siedem i pół grosza )
0.0763 x 30 dni = 2.zł 36groszy miesięcznie
nie doliczam stałej opłaty abonamentowej 1,22zł na miesiąc
i miesięcznej opłaty za przesył ( moc przyłączeniowa np. 5 do 8kW x
miesięczne zużycie kW/godz.)
ale jeśli chcesz to uwzględnić to biorąc max 8 x 1,22zł = 9,76zł brutto

> THX
>
> Użytkownik "DaFy" <d...@w...gralnet.pl> napisał w wiadomości

biale fugi
szafy do zabudowy
Ciekawy aparat fotograficzny dla kazdego domu
Czy olcha nadaje sie jako drzewo na podloge?
Mała umywalka