Re: Mam zal do Was kobiet

From: "quasi-biolog" <q...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Mam zal do Was kobiet
Date: Wed, 14 Dec 2005 23:46:04 +0000 (UTC)

Karol Y <k...@o...pl> napisał(a):

> Ale na pewno nie wg kodeksu moralnego.

Co??? A jakie to "prawo moralne" zabrania sie kobiecie *rozmyslic* i
*zrezygnowac* z zaczetej "inwestycji matrymonialnej"? A nawet bawic w
manipulowanie facetami?

> Ja tez moge wyjsc z kalachem na
> ulice i sobie postrzelac

Pewnie, ze mozesz.

> prawo jako takie mi zabrania,

"Zabrania" - w sensie: musisz sie liczyc z tym, ze poniesiesz z tego powodu
konsekwencje prawne.

> ale inne mowi
> "robta co chceta" :)

To jest w takim razie bezprawie/anarchia a nie prawo. Gdzie masz w
dzisiejszych czasach takowa anarchie? Na Ksiezycu? ;->

> Jak sie za cos biore to przyjmuje na siebie obowiazki,

Liczysz na to, ze kobieta "wezmie na siebie obowiazek" dogadzania kazdemu
ciotowatemu nieudacznikowi, ktory sie do niej natretnie przystawia i z
naiwnoscia wywolujaca odruch wymiotny "robi sobie nadzieje"??? LOL! :D

> chodzby takie, ze
> obowiazuja mnie odpowiednie procedury wyjscia z danej sytuacji.

"Spadaj" jes ogolnie przyjeta procedura splawiania natretnych i naiwnych
ciotowatych nieudacznikow. Nie licz na litosc, na ktora nie zaslugujesz... ;->

(...)

Hehehehe :D Gdyby byl z Ciebie taki chojrak, na jakiego tu kozaczysz - tj.
facet, ktory ma takie warunki
fizyczne/psycho-intektualne/spoleczno-ekonomiczne, zeby moc okrecac laski
wokol palca - to nie uslyszalbys owego sakramentalnego "spadaj" (albo bys sie
nim w ogole nie przejal), z ktorego powodu tu tak zalosnie skomlesz, ze
zloscia tupiesz nozka i wygrazasz zacisnietymi piastkami... ;->

Zamiast uciekac ze swej frustracji w marzenia jak to Ty bys sie "mscil" na
"zepsutych kobietach", lepiej modl sie bys trafil na jakas wyposzczona
desperatke, ktora laskawie nie powie Ci "spadaj"...

Powodzenia!

pozdrawiam
quasi-biolog