Re: Mama, Teściowa i wigilia

From: "Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Mama, Teściowa i wigilia
Date: 23 Dec 01 10:56:00 +0100

Jogibabu!

Marynatka napisal/a:

>Nie zapomnij, że mama Twojej żony i Twoja mama - to także Twoja
>Własne Rodzina. Nie można ot tak odcinać się od rodziców. Czasem
>trzeba iść na jakieś ustępstwa - i to nie oni rodzice, tylko Wy
>- młodzi.

Z posta wywnioskowalem, ze na ustepstwa szly tylko dzieci i tylko one
przez te ustepstwa cierpia. Skoro ridzice nie chca zrobic niczego dla
naprawy nieco chorej sytuacji, nie nalezy si nimi przejmowac. Wigilia jest
tylko raz w roku. Skoro raz w roku nie sa zdolni wyniesc sie ponad swoje
animozje, raz w roku mozna ich olac. I nie psuc sobie Wigilii.

>A jakie wg. ciebie jest prawdziwe przesłanie Świąt?

To chyba oczywiste?! Milosc, przebaczenie... I pokora, ktorej najwyrazniej
rodzicom i tesciom brakuje.

>Jakiś czas temu mąż poprosił żebym postawiła się w sytuacji gdy
>to mój syn jest już dorosły. Przyznam, że gdyby nie przyjechał
>do mnie wraz ze swoją żoną i dzieckiem choć na 2 godziny na
>Wigilę - chyba by mi matczyne serce pękło.

C'est la vie. Przeciez dziecko to nie wlasnosc. Skoro nie chce przyjechac,
nalezy sie zastamowic dlaczego, wyciagnac wnioski i wcieli je w zycie.

Pozdrowienia

--
/Jacek Różański/
KS Polonia Warszawa Website http://www.kspolonia.soccer.com.pl